خرید اکانت دیجیتال اوشن

حساب وریفای شده دیجیتال اوشن DigitalOcean

با خرید اکانت دیجیتال اوشن (DigitalOcean)، در دنیای فراگیر و پویای میزبانی ابری پا خواهید گذاشت. از ایجاد و مدیریت سرورهای مجازی گرفته تا توسعه برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها به دنیای نوآوری و توانمندی‌های بی‌پایان وارد می‌شوید. با دسترسی به این ابزارهای پیشرفته می‌توانید پروژه‌های خود را به ابعاد جدیدی ارتقاء دهید و توانایی خود را در توسعه و مدیریت برنامه‌های ابری بهبود بخشید.

برای پرداخت هزینه خرید اکانت DigitalOcean می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و با کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست سفارش خود را ثبت کنید.

توجه کنید امکان پرداخت در سایت دیجیتال اوشن فقط برای اکانت‌هایی که توسط شما وریفای شده باشد قابل انجام است.

شارژ اکانت به دو صورت پرداخت ارزی (شارژ مستقیم اکانت) و خرید ویزا کارت مخصوص DigitalOcean با ایرانیکارت امکان‌پذیر است.

شارژ مستقیم اکانت تهیه ویزا کارت

خرید اکانت دیجیتال اوشن digital ocean

مراحل خرید اکانت دیجیتال اوشنDigitalOcean

ویدئوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در سایت
درخواست اکانت دیجیتال اوشن
تکمیل اطلاعات و پرداخت
خرید اکانت DigitalOcean
پشتیبانی 24 ساعته
شرایط خرید و تحویل سرویس از ایرانیکارت
نحوه تحویل از طریق پنل
زمان تحویل طی 1 الی 5 ساعت کاری
نحوه پرداخت پرداخت معادل ریالی سرویس بر پایه ارز

حساب وریفای شده دیجیتال اوشن DigitalOcean

حساب وریفای شده در دیجیتال اوشن (DigitalOcean) به شما امکان می‌دهد تا حساب کاربری خود را به صورت دومرحلی و ایمن‌تر مدیریت کنید. همچنین می‌توانید با یک کلیک به راحتی در دیجیتال اوشن از سرویس‌های مختلف حتی ساخت سایت آماده با وردپرس بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های حساب وریفای شده دیجیتال اوشن

  • سرویس دیجیتال اوشن دارای میلیون‌ها کاربر و با 13 دیتاسنتر از سراسر دنیا می‌باشد.
  • بر روی هر سرور دو آی پی اختصاصی رایگان خواهید داشت.
  • می‌توانید از سرویس‌های مختلف ساخت سایت آماده با وردپرس بهره‌مند شوید.
  • کاربران می‌توانند از امکاناتی مانند تغییر رمز عبور و مدیریت وضعیت تأیید هویت دومرحله‌ای استفاده کنند.
  • از دسترسی‌های غیرمجاز به حساب کاربری جلوگیری می‌کند.
حساب وریفای شده دیجیتال اوشن DigitalOcean

مزایا خرید اکانت دیجیتال اوشن

مزایا خرید اکانت دیجیتال اوشن

علاوه بر سهولت استفاده و عملکرد بی نظیر، خرید اکانت DigitalOcean مزایای مهم دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا عبارتند از:

آموزش‌های حرفه‌ای

رابط کاربری زیبا و کاربردی

قیمت مناسب

پشتیبانی فعال

ارائه راهنمای گسترده به کاربران

قیمت گذاری قابل تنظیم

معرفی دیجیتال اوشن DigitalOcean

دیتاسنتر دیجیتال اوشن (DigitalOcean) یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ابری (Cloud Infrastructure) است که برای شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان امکان اجرا و مدیریت برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین را فراهم می‌کند. این شرکت در سال 2011 تأسیس شد و به طور خصوصی شروع به فعالیت نمود و در سال 2012 محصولات خود را معرفی کرد. در ژانویه سال ۲۰۱۸ نیز دیجیتال اوشن موفق به کسب عنوان سومین شرکت هاستینگ ابری در زمینه کامپیوترهای web-facing در دنیا شد و به لقب سومین کمپانی هاستینگ بزرگ در جهان دست یافت.

زیرساخت های دیجیتال اوشن در ایالات متحده امریکا تشکیل شده است ولی با دارا بودن دیتا سنتر در کشورهای مختلف به ارائه خدمات در سراسر جهان می پردازد. مالکان دیجیتال اوشن بن و موسی ارتسکی پس از آنکه دیدند تمام صنایع ابری فقط به کمپانی ها برای خدمات ابری سرویس می دهند تصمیم گرفتند این مشکل را برطرف کنند. بیزینس های کوچک و دولوپرهای شخصی را به عنوان مشتریان بالقوه خود انتخاب کردند و به این ترتیب ساختار اولیه دیجیتال اوشن پایه گذاری شد. راه حلی که به مشتریان جزیی و کوچک اجازه می دهد که با چند کلیک بتوانند هاست یک وبسایت را خریداری کنند. این سرویس به کمپانی ها اجازه می دهد تا بتوانند با استقرار برنامه های دیجیتال اوشن که به صورت موازی در سرورهای ابری اجرا می شود، بدون ایجاد خطر در عملکرد، مقیاس خود را افزایش دهند.

معایب خرید اکانت دیجیتال اوشن

علاوه بر مزایا، اکانت دیجیتال اوشن از معایبی نیز برخوردار است که البته این معایب قابل چشم پوشی هستند. از جمله معایب خرید اشتراک دیجیتال اوشن موارد زیر است:

  • پشتیبانی نکردن از سایر سیستم عامل‌ها مانند ویندوز
  • استقرار کمتر داشتن در مناطق نسبت به سایر ارائه دهندگان

مدارک لازم جهت احراز هویت دیجیتال اوشن

مدارک لازم جهت احراز هویت در دیجیتال اوشن عبارتند از:

  • شماره تلفن همراه
  • ارائه کارت ملی یا پاسپورت

این مدارک به منظور تأیید هویت شما در دیجیتال اوشن استفاده می‌شوند تا امنیت حساب کاربری شما تضمین شود.

نحوه افتتاح اکانت دیجیتال اوشن

برای افتتاح حساب کاربری در دیجیتال اوشن (DigitalOcean) مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد وب‌سایت رسمی دیجیتال اوشن به آدرس https://www.digitalocean.com/ شوید.
  2. روی گزینه Sign Up یا Get Started کلیک کنید.
  3. فرم ثبت نام را پر کنید. این فرم معمولاً شامل نام و نام‌خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور می‌باشد.
  4. پس از تکمیل فرم ثبت نام، یک ایمیل تأییدی به آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید ارسال می‌شود.
  5. روش‌های پرداخت را انتخاب کرده و تنظیمات حساب کاربری خود را تعیین کنید.

حالا شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید و می‌توانید از منابع ابری دیجیتال اوشن برای میزبانی برنامه‌ها و وب‌سایت‌های خود استفاده کنید.

نحوه خرید اکانت دیجیتال اوشن

آموزش ساخت و ایجاد سرور مجازی در دیجیتال اوشن

برای ساخت و ایجاد سرور مجازی در دیجیتال اوشن، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس در بخش Droplets یا Create Droplet تنظیمات سرور را مشخص کنید. این تنظیمات شامل انتخاب تصویر سیستم عامل، تعیین منابع مورد نیاز و انتخاب مکان دیتاسنتر می‌باشد. پس از تأیید تنظیمات، سرور مجازی ایجاد می‌شود و شما می‌توانید از طریق SSH یا رمز عبور دسترسی پیدا کنید.

خدمات دیجیتال اوشن برای برنامه نویس ها

دیجیتال اوشن (DigitalOcean) برای برنامه‌نویسان محیطی ایده‌آل و ابزارهای متعددی ارائه می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را توسعه دهند و مدیریت کنند. برنامه‌نویسان با خرید اشتراک دیجیتال اوشن می‌توانند از مزایای زیر برخوردار شوند:

  • سرورهای مجازی
  • مدیریت کانتینر
  • سرویس‌های ابری
  • مدیریت دامنه
  • نمای کلی از عملکرد
  • بهینه‌سازی و امنیت
  • امکان اشتراک گذاری پروژه‌ها و منابع با تیم و همکار

هزینه سرویس های اکانت دیجیتال اوشن

هزینه سرویس‌ دیجیتال اوشن بسته به نوع خدماتی که ارائه می‌دهد متفاوت بوده و در قیمت‌های 4 و 12 دلار به فروش می‌رسد. از آنجایی که پرداخت هزینه این سرویس با حساب ارزی و بین‌المللی انجام می‌شود، می‌توانید از طریق ایرانیکارت هزینه آن را پرداخت کنید.

دلایل محبوبیت دیجیتال اوشن

در یک جهان پر از ارائه دهنده سرویس های ابری، انتخاب در میان گزینه های موجود می تواند چالش بزرگی باشد. دلایلی که بسیاری از دولوپرها از Digital Ocean استفاده می کنند را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • عملکرد بی نظیر

هر دولوپری از ارائه دهنده ی هاست ابری، انتظار دارد که عملکرد بالا و با کیفیتی دریافت کند. دیجیتال‌اوشن دولوپران را در این زمینه ناامید نمی کند. این یکی از اولین ارائه دهندگان ماشین های مجازی بر پایه SSD است که قبل از بسیاری از کمپانی ها از IPV6 استفاده می کند.

  • آموزش های حرفه ای

بهترین راه یادگیری درباره هر موضوعی از طریق منابع آمورشی معتبر و رسمی است. این روش را گوگل پایه گذاری کرد و در ادامه بسیاری از کمپانی ها از جمله دیجیتال اوشن از آن بهره گرفتند. مستندسازی و آموزش های شفاهی و نوشتاری دیجیتال اوشن از آموزش و راهنمای نصب و روش استفاده همگی از دلایل عمده خرید اکانت دیجیتال اوشن توسط کاربران است. هر کاربری با هر سطحی از توانایی قادر خواهد بود به سادگی با دیجتال اوشن کار کند.

  • رابط کاربری زیبا و کاربردی

بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ابری با پیچیده ساختن و معرفی تمام فیچرهایشان رابط کاربری را سخت و دشوار می کنند. کابردی بودن و در عین حال زیبا بودن رابط کاربری دیجیتال اوشن یکی از مواردی است که درموفقیت این وبسیایت و تمایل کاربران برای خرید اکانت دیجیتال اوشن تاثیر به سزایی دارد. تعداد لینک ها و دکمه ها و قابلیت های آن برای کاربران جدید به صورت کاربردی طراحی شده است. بهترین ویژگی اکانت دیجیتال اوشن را می توان اینگونه برشمرد که با API های مینیمال راحتی کاربران را در نظر گرفته است. پس از ساخت یک API دولوپرها می توانند از ابزارهای HTPP استاندارد از جمله CURL برای فراخوانی API ستفاده کنند. علاوه بر این با فراهم ساختن SDKS برای همه ابزارها دولوپرها احتمالا به برنامه نویسی در PHP یا دیگرزبان های برنامه نویسی به انتخاب خودشان نیاز خواهند داشت. این ابزارها شامل افزونه های متنوعی می شود.

خرید اکانت دیجیتال اوشن

  • قیمت مناسب

در یک مقایسه کلی با دیگر ارائه دهندگان سرویس های ابری می توان به این نتیجه رسید که پلن های این سایت به نسبت خدماتی که ارائه می دهد به صرفه است. پلن پایه این سایت که از 5 دلار ماهیانه شروع می شود برای بسیاری از استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک رقم قابل قبولی است.

  • گروه پشتیبانی فعال

پاسخ دادن به سوالات کاربران در هر زمانی از روز و کمک گرفتن از فیدبک هایی که کاربران می دهند یکی از قابلیت هایی است که به نفع هر دو طرف است.

  • دیتاسنتر و نحوه ذخیره سازی

دیجیتال اوشن در حال حاضر 12 دیتاسنتر اصلی دارد که در شهرهای نیویورک، سن فرانسیسکو، تورنتو ، لندن و … واقع شده است.  Digital Ocean دیتا را بر روی سخت افزاری جدا از دراپلت شما ذخیره می کند و با تهیه چندین نسخه از آن و نگهداری در مکانی امن احتمال از دست رفتن اطلاعات را کاهش می دهد.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

یک سرویس ارائه دهنده خدمات رایانش ابری آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک واقع شده است.

دیجیتال اوشن، یک ارائه‌دهنده میزبانی ابری آمریکایی منحصر به فرد است که خدمات رایانه‌ای ابری را ارائه می‌دهد.

سرویس‌های دیجیتال اوشن در قیمت‌های 4 و 12 دلار به فروش می‌رسند.

با خرید اکانت DigitalOcean، به مجموعه‌ای از خدمات و محصولات ابری دسترسی خواهید داشت. این سرویس شامل سرورهای مجازی  (Droplets)  است که می‌توانید برای میزبانی برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده کنید. این محصولات و خدمات به برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها را در یک محیط ابری ایمن و انعطاف‌پذیر ایجاد و مدیریت کنند

خیر، برای استفاده از خدمات دیجیتال اوشن لازم است اکانت وریفای شود و هزینه مرتبط با هر سرویس به صورت جدا پرداخت شود.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید

هم اکنون درخواست خرید اکانت Digital Ocean را ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و اکانت دلخواه خودتو خریداری کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید اکانت دیجیتال اوشن
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید