امنیت ارز دیجیتال

آموزش کامل کیف پول نرم افزاری اکسودوس + نحوه نصب و راه اندازی

آموزش کامل کیف پول نرم افزاری اکسودوس + نحوه نصب و راه اندازی

کیف پول اکسودوس یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری ارز دیجیتال است که هم در نسخه موبایلی و هم برای دسکتاپ در دسترس قرار دارد. این کیف پول با ارائه طیف وسیعی از خدمات از جمله خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تبادل رمزارزی، استیکینگ و… به یک کیف پول همه کاره تبدیل شده است. در این مطلب، به صورت قدم به قدم به آموزش کار با کیف پول اکسودوس و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

کیف پول اکسودوس Exodus چیست؟

کیف پول Exodus یک کیف پول نرم افزاری ارز دیجیتال است که با نصب برنامه یا ورود به سایت، می‌توانید انتقالات ارزی خود را به کمک آن انجام دهید. این کیف پول یک کیف پول چند ارزی است. خوبی این برنامه این است که با کیف پول سخت افزاری ترزور نیز لینک می‌شود. همچنین این کیف پول کاربری ساده‌ای دارد و برای تریدر‌ها گزینه‌ی مناسبی است. در اصل یکی  از اهداف این کمپانی استفاده آسان برای کاربران است. در این کیف پول هر آنچه از ارز‌های دیجیتال نیاز دارید فراهم است.

مزایا و معایب کیف پول اگزادوس

کیف پول اگزادوس از دسته ولت‌هایی است که بیشتر به عنوان کیف پول روزمره استفاده می‌شود. اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا این‌طور است؟ چه ویژگی‌هایی باعث شده تا چنین ادعایی داشته باشیم؟ عجله نکنید! زمانی که با مزایا و معایب کیف پول اکسودوس آشنا شوید، خودتان متوجه موضوع می‌شوید.

مزایای کیف پول Exodus

بسیاری معتقدند Exodus یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای ذخیره‌سازی کوتاه مدت دارایی‌ها است. زیرا این ولت به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا کنترل کاملی بر ارزهای دیجیتال خود داشته باشند. اما مزیت‌های این ولت محبوب چیست؟

  • پشتیبانی از بیش از 100 رمز ارز متنوع و امکان مدیریت آن‌ها
  • تبادل فوری و راحت ارز دیجیتال
  • رابط کاربری ساده، زیبا و کاربرپسند
  • پشتیبانی شبانه‌روزی و سریع
  • آپدیت برنامه هر 14 روز
  • امکان دانلود رایگان برنامه
  • هماهنگی با کیف پول سخت‌افزاری ترزور

معایب کیف پول اگزادوس

حال که با مزایای کیف پول اکسودوس آشنا شدیم، وقت آن است که به سراغ معایب آن نیز برویم. طبیعی است که هیچ ولتی وجود ندارد که بدون مشکل باشد و به همین دلیل شما باید علاوه بر جنبه‌های مثبت به جنبه‌های منفی نیز نگاهی داشته باشید تا در ادامه راه به مشکل نخورید. در خصوص معایب کیف پول اکسودوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم پشتیبانی از ارزهای دیجیتال جدید
  • عدم امکان تنظیم کارمزد
  • نداشتن قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای
  • چند امضایی نبودن آدرس‌ها

احتمالا حالا باید فهمیده باشید که چرا بهتر است این کیف پول را برای تبادلات روزمره خود بگذارید. زیرا همان‌طور که دیدید این کیف پول از احراز هویت دو عاملی و چند امضایی بودن پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین امنیت این کیف پول به نسبت کیف پول‌های سخت افزاری کمتر است.

در عین حال آسانی کار با اپلیکیشن و راحت بودن روند مبادلات باعث می‌شود این کیف پول همچنان محبوب باقی بماند. پس به عنوان کیف پول روزمره شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

مشخصات کیف پول اکسودوس Exodus

مهم‌ترین مشخصات کیف پول اکسودوس در جدول زیر خلاصه شده‌اند.

ویژگی توضیحات
پشتیبانی ارزها بیش از ۱۰۰۰ رمزارز
پلتفرم دسکتاپ، موبایل (iOS و Android)
قابلیت تبادل داخلی با استفاده از شرکت‌های تبادل و همچنین از طریق تبادلگرهای خارجی
امنیت کلید خصوصی کاربر در اختیار کاربر و رمزنگاری
رابط کاربری کاربرپسند و آسان برای استفاده
قیمت برخی از خدمات رایگان و برای دسترسی به برخی از ویژگی‌ها نیاز به هزینه دارد
امکانات اضافی پشتیبانی از توکن‌های زیاد، چندین زبان، نمایش تاریخچه تراکنش‌ها و …

اپلیکیشن مبتنی بر موبایل

کیف پول Exodus دارای نسخه موبایلی برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید است که علاوه بر ویژگی‌هایی مانند رابط کاربری مناسب و راحتی کارکرد که پیش‌تر به آن اشاره شد، محدودیت‌هایی هم دارد. در ادامه به برخی از محدودیت‌ها اشاره شده است:

  • عدم پشتیبانی از برخی ارزهای دیجیتال جدید
  • عدم امکان تنظیم کارمزد و خودکار بودن آن
  • عدم پشتیبانی از سخت‌افزارهای امنیتی مانند Ledger Nano S
  • عدم امکان تغییر زبان واسط کاربری و انگلیسی بودن آن
  • عدم حمایت از شبکه‌های لایه دو مانند Lightning Network

پشتیبانی ارز

کیف پول Exodus از بیش از 100 ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کند. برخی از ارزهایی که این کیف پول از آن‌ها پشتیبانی می‌کند عبارتند از:

  • بیت کوین (Bitcoin)
  • بلاک چین اتریوم (Ethereum)
  • ریپل (Ripple)
  • بیت کوین کش (Bitcoin Cash)
  • لایت کوین (Litecoin)
  • ایاس (EOS)
  • استلار (Stellar)
  • تزوس (Tezos)
  • نئو (NEO)
  • ترون (TRON)
  • داش (Dash)
  • زی کش (Zcash)
  • دوج کوین (Dogecoin)
  • و بسیاری ارزهای دیجیتال دیگر

با توجه به پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال، کیف پول Exodus یکی از کیف پول‌های قابل اعتماد در بازار ارزهای دیجیتال است.

کارمزد کیف پول اگزودوس

کارمزد در کیف پول Exodus همانند اکثر پلتفرم‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند. البته این کارمزد قابلیت تنظیم خودکار و سفارشی دارد.

کارمزد تبادل

هنگام تبادل دو ارز دیجیتال در کیف پول اکسودوس دریافت می‌شود و مقدار آن از  ۲٪ تا ۱۱٪ متفاوت است.

کارمزد برداشت

منظور از کارمزد برداشت همان کارمزد شبکه است که در ازای انجام تراکنش به ماینرها پرداخت می‌شود و پلتفرم هیچ دخالتی در آن ندارد. این مقدار در کیف پول اکسودوس بیت ۲٪ تا ۴٪ است.

امنیت کیف پول اکسودوس Exodus

خطر بزرگ در مورد والت ارز دیجیتال برای ما در ایران بسته شدن حساب است که با این سایت این مشکل را نخواهیم داشت. با این حال سوالی که همیشه در مورد سایت‌هایی در حوزه کاری اکسودوس پرسیده می‌شود، امنیت است. این کیف پول کلید‌های اختصاصی دارد که در همان نسخه کامپیوتر یا موبایلی که با آن وارد شده است می‌ماند و در سرورهای دیگری آپلود نمی‌شود.

اگر دستگاهی که کیف پول اکسودوس روی آن ذخیره شده است گم شود، به سرقت رفته یا آسیب دیده باشد، همچنان می‌توانید به ارزهای خود دسترسی پیدا کنید. برای بهرمند شدن از این ویژگی باید ازعبارت عبور استاندارد 12 کلمه‌ای استفاده کنید. این عبارت هنگامی که برای اولین بار ساخت اکانت انجام می‌دهید به شما داده می‌شود. بسیار مهم است که این عبارت عبور را  در جایی ایمن ذخیره کنید. آن را بنویسید و در صندوق امانات بگذارید. اگر آن را گم کنید و یا رایانه شما خراب شود، در این صورت نمی‌توانید به ارز رمزنگاری شده خود دسترسی پیدا کنید.

یکی از دیگر گزینه‌های بک آپ گیری بازگشت حساب از طریق ایمیل است. هنگامی که در سایت ثبت نام می‌کنید یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود اگر بر روی آن لینک کلیک کنید حساب شما به ایمیل متصل می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید پسورد خود را بازیابی کنید. به صورت کلی امنیت کیف پول‌های آنلاین کم‌تر از کیف پول‌های سخت افزاری هست، در صورتی که مبالغ بالایی را ذخیره کرده‌اید در این مورد کمی وسواس به خرج دهید.

برخی از ویژگی‌های امنیتی کیف پول اکسودوس در جدول زیر خلاصه شده‌اند.

ویژگی امنیتی توضیحات
رمزنگاری استفاده از رمزنگاری قوی برای حفاظت اطلاعات و کلیدهای خصوصی
کنترل خودکار قابلیت بسته شدن خودکار کیف‌پول در صورت عدم استفاده و تایید تراکنش‌های مهم
نگهداری کلیدها مدیریت امن کلیدهای خصوصی توسط کاربر و عدم ذخیره‌سازی آن‌ها در سرورهای آنلاین
تأیید دومرحله‌ای امکان اضافه کردن لایه دومرحله‌ای امنیتی برای ورود به کیف‌پول
بک‌آپ و بازیابی امکان ایجاد بک‌آپ از کلیدها و اطلاعات کیف‌پول به منظور بازیابی در صورت از دست رفتن
پشتیبانی از چند ارز امکان مدیریت امن بیش از یک نوع رمزارز و توکن در کیف‌پول
به‌روزرسانی منظم اعمال به‌روزرسانی‌های منظم به منظور رفع آسیب‌پذیری‌ها و بهبود امنیت

پیشنهاد مطالعه: امن ترین کیف پول ارز دیجیتال

دانلود کیف پول اکسودوس Exodus برای موبایل و دسکتاپ

به یاد داشته باشید که همیشه کیف پول مدنظر خود را از وبسایت اصلی ارائه دهنده پلتفرم دانلود کنید. برای دانلود سریع کیف پول اکسودوس در نسخه های ویندوز، اندروید یا ios لینک آن در ادامه قرار داده شده است.

دانلود کیف پول اکسودوس Exodus برای موبایل و دسکتاپ

دانلود اکسودوس

آموزش ساخت کیف پول اکسودوس Exodus

کیف پول اکسودوس دارای دو نسخه موبایل و دسکتاپ می باشد. در این بخش نحوه کار با هر دو نسخه این کیف پول را آموزش می دهیم. همراه ما باشید.

آموزش نحوه کار با نسخه دسکتاپ کیف پول اکسودوس

پس از دانلود لازم است بدانید Exodus نرم افزاری است که به صورت محلی بر روی کامپیوتر شما اجرا می‌شود. نیازی به ثبت نام در حساب کاربری نیست. همه چیز در هارد دیسک شما ذخیره و رمزگذاری شده است.

نحوه دریافت کلمات بازیابی در نسخه دسکتاپ اکسودوس Exodus

هنگامی که تصمیم گرفتید که از Exodus استفاده کنید، وقت آن است که حتما از کیف پول خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. پشتیبان گیری از کیف پول بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که هرگز دسترسی به سرمایه خود را از دست نمی‌دهید. هنگامی که کیف پول اکسودوس جدید شما حاوی مقداری رمز ارز باشد، گزینه پشتیبان گیری با علامت تعجب قرمز برجسته می‌شود تا بتوانید فرآیند پشتیبان گیری را شروع کنید.

برای تهیه نسخه پشتیبان کافیست از بخش تنظیمات وارد قسمت Backup شوید. سپس از شما درخواست می‌شود یک رمز عبور ایجاد کنید و پس از تایید آن در مرحله بعد کلمات بازیابی به شما نمایش داده می‌شود. این یک عبارت مخفی است که به عنوان کلید اصلی برای همه دارایی‌های شما عمل می‌کند. با استفاده از این 12 کلمه، شما قادر خواهید بود از هر کجای دنیا به موجودی خود دسترسی داشته باشید یا حتی در صورت تمایل، تمام وجوه خود را به کیف پول دیگری منتقل کنید. همچنین در صورت فراموشی رمز عبور یا از دست دادن دسترسی به رایانه (و Exodus) به هر دلیلی، به کیف پول خود دسترسی خواهید داشت. این عبارت 12 کلمه‌ای را روی کاغذ بنویسید و به صورت آفلاین ذخیره کنید.

توجه: کپی دیجیتالی آن را ذخیره نکنید.

هنگامی که یک نسخه پشتیبان تهیه کردید و رمز عبور خود را انتخاب کردید، هر بار که می‌خواهید به کیف پول Exodus خود وارد شوید از شما خواسته می‌شود رمز عبور خود را وارد کنید. برای خروج از سیستم، پنجره برنامه Exodus را ببندید. پس از بستن آن، دارایی‌ها و فایل‌های کیف پول شما با رمز عبور شما رمزگذاری می‌شوند.

دریافت ارز دیجیتال در نسخه دسکتاپ اکسودوس Exodus

اکنون که کیف پول شما با خیال راحت پشتیبان گیری شده است، می توانید با دریافت هر گونه دارایی بلاک چینی که Exodus از آن پشتیبانی می کند، شروع کنید.

  • پس از انتخاب ارز دیجیتال و شبکه، روی Receive کلیک کنید.
  • برای کپی کردن آدرس می توانید روی دکمه کپی کلیک کنید. دکمه در سمت راست فیلد آدرس قرار دارد. برای دریافت این دارایی، این آدرس را در پلتفرم ارسال جای‌گذاری کنید.
  • یک گزینه دیگر اسکن کد QR آدرس ارز دیجیتال خود است.
  • پس از ارسال وجوه به اکسودوس، تراکنش را به صورت Receiving و Pending در کیف پول خواهید دید. پس از تایید تراکنش در بلاک چین، وجوه در کیف پول شما در دسترس خواهد بود.

ارسال ارز دیجیتال در نسخه دسکتاپ اکسودوس Exodus

دراکسودوس دسکتاپ، روی نماد Wallet کلیک کنید، سپس دارایی مورد نظر برای ارسال را انتخاب کنید.

ارسال ارز دیجیتال در نسخه دسکتاپ اکسودوس Exodus

آدرس مقصد را وارد کنید.

برای وارد کردن کارمزد سفارشی برای بیت کوین یا اتریوم و توکن های ERC20 روی نماد Show Advanced کلیک کنید. در صورت تمایل، می توانید یک یادداشت شخصی برای معامله وارد کنید.سپس مبلغی را که می خواهید ارسال کنید تایپ کنید.

می توانید مقداری را به صورت کریپتو انتخاب کنید، یا روی ارز فیات کلیک کنید تا مبلغی را در فیات وارد کنید. سپس بر روی Send کلیک کنید.

توجه داشته باشید که تایید یک تراکنش، بسته به ازدحام شبکه، قبل از رسیدن به مقصد ممکن است کمی طول بکشد.

تبادل ارز دیجیتال در نسخه دسکتاپ اکسودوس Exodus

یکی از محبوب ترین ویژگی های Exodus اپلیکیشن Exchange است!

شما می‌توانید به طور ایمن و سریع دارایی‌ها را مستقیماً از کیف پول خود از طریق ارائه دهندگان API صرافی شخص ثالث اکسودوس مبادله کنید. شما می‌توانید بین 70+ دارایی بلاک چین با پشتیبانی کامل معامله کنید. هیچ ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری لازم نیست.

از بخش تبادل که با دو فلش در بالا مشخص شده است وارد این قسمت شوید.

سپس در کادر بالا ارزی که می‌خواهید تبدیل کنید و در کادر پایین ارزی که می‌خواهید دریافت کنید، به همراه مقدار هر یک وارد کنید.

قدم دوم سواپ ارز دیجیتال در نسخه دسکتاپ اکسودوس

سپس از نوار پایین مشخص کنید چه مقدار از ارز مورد نظر (نصف یا همه) را می‌خواهید تبدیل کنید. سپس روی گزینه Exchange کلیک کنید تا تبادل شما انجام شود. ارز مورد نظر پس از مدتی در ولت شما نمایش داده خواهد شد.

نحوه شخصی سازی و تغییر تم کیف پول Exodus

کیف پول Exodus دارای امکانات و ویژگی‌های مختلفی از جمله انتخاب تم‌های مختلف برای کیف پول و تغییر رنگ زمینه، رنگ قالب و دیگر ویژگی‌های تم به صورت دلخواه است. اما چگونه می‌توان این تنظیمات را اعمال کرد؟ برای شخصی‌سازی تم کیف پول اکسودوس، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا کیف پول اکسودوس را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در بالای صفحه، روی آیکون تنظیمات (در قالب یک دایره با سه خط افقی) کلیک کنید.
  • در منوی تنظیمات، گزینه “تم” را انتخاب کنید.
  • در این قسمت، شما می‌توانید از تم‌های مختلفی که در دسترس هستند، یکی را انتخاب کنید. با کلیک بر روی هر تم، آن را انتخاب کنید و تغییرات را در کیف پول خود مشاهده کنید.
  • پس از انتخاب تم مورد نظر، روی گزینه “ذخیره” یا “اعمال” کلیک کنید تا تغییرات شما در تم کیف پول اعمال شود.

با انجام این مراحل، می‌توانید تم کیف پول اکسودوس را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید و ظاهر آن را تغییر دهید.

آموزش نحوه کار با نسخه موبایل کیف پول اکسودوس

می‌توانید Exodus را برای آیفون خود که دارای iOS 10 و بالاتر است، یا دستگاه Android خود که دارای Android 8.0  و بالاتر است دانلود کنید. لینک دنلود در بخش دانلود اکسودوس، پیش تر قرار داده شد. هنگامی که Exodus را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کردید، مانند نسخه دسکتاپ ابتدا از کیف پول نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نحوه بک آپ گیری در نسخه موبایل اکسودوس Exodus

در طول فرآیند پشتیبان‌گیری، عبارت بازیابی مخفی ۱۲ کلمه‌ای (به‌طور تصادفی تولید شده) کیف پول خود را دریافت خواهید کرد. این یک عبارت مخفی است که به عنوان کلید اصلی برای همه دارایی‌های شما عمل می‌کند. برای شروع تهیه نسخه پشتیبان از قسمت منو وارد بخش Security شوید. سپس از بخش Backup کلمات بازیابی خود را مشاهده و یا بازیابی کنید. لطفا مراحل کامل پشتیبان گیری را انجام دهید.

نحوه بک آپ گیری در نسخه موبایل اکسودوس Exodus

اکنون که کیف پول شما با خیال راحت پشتیبان گیری شده است، می توانید با دریافت هر گونه رمز ارزی که Exodus از آن پشتیبانی می کند، شروع کنید.

دریافت ارز دیجیتال در نسخه موبایلی کیف پول اکسودوس Exodus

در کیف پول اکسودوس یک گزینه خرید رمز ارز به صورت مستقیم وجود دارد برای کاربرانی که ساکن ایران نیستند، می توانند با ارزهای فیات در بیش از 140 کشور و 35 ایالت ایالات متحده ارزهای دیجیتال مختلف را خریداری کنند. در غیر این صورت باید ارز مورد نظر خود که قصد نگهداری آن را دارید، از یک سرویس دهنده داخلی مانند ایرانیکارت تهیه کنید و سپس به کیف پول منتقل کنید. اگر هم از قبل در کیف پول دیگر موجودی دارید می توانید به آدرس آن در کیف پول اکسودوس انتقال دهید.

دریافت ارز دیجیتال در نسخه موبایلی کیف پول اکسودوس Exodus

  • رمزارزی که قصد دریافت آن را دارید را انتخاب کنید.
  • روی دکمه دریافت در سمت راست کیف پول خود ضربه بزنید.
  • در اینجا آدرس خود را به صورت متن ساده و به صورت کد QR خواهید دید. برای دریافت این دارایی می‌توانید این آدرس را در پلتفرم ارسال قرار دهید.
  • پس از ارسال وجوه به اکسودوس، تراکنش را تحت عنوان Pending در کیف پول دریافت خواهید کرد. پس از تایید تراکنش در بلاک چین، وجوه در کیف پول شما در دسترس خواهد بود.

تبادل ارز دیجیتال در نسخه موبایلی کیف پول اکسودوس Exodus

در نسخه موبایلی هم بخش تبادل وجود دارد و نحوه کار همانند نسخه دسکتاپ است. کافیست ارزها و مقدار مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه Exchange کلیک کنید.

تبادل ارز دیجیتال در نسخه موبایلی کیف پول اکسودوس Exodus

سپس در کادر اول رمزارزی که قصد تبدیل آن را دارید و در کادر دوم رمزارزی که می‌خواهید دریافت کنید را مشخص کنید. هزینه‌های شبکه را بررسی کنید و در آخر روی swap now کلیک کنید تا تبادل انجام شود.

بازیابی کیف پول اکسودوس

برای بازیابی کیف پول Exodus، می‌توانید از عبارت 12 کلمه‌ای که در هنگام ساخت کیف پول به شما داده شده استفاده کنید. برای بازیابی کیف پول اکسودوس، مراحل زیر را دنبال کنید:

بازیابی کیف پول اکسودوس

  • نرم‌افزار کیف پول Exodus را دانلود و نصب کنید.
  • گزینه “Restore Wallet” را انتخاب کنید.
  • عبارت 12 کلمه‌ای را که در هنگام ساخت کیف پول به شما داده شده است، وارد کنید.
  • رمز عبور جدیدی برای کیف پول خود تعیین کنید.
  • کیف پول خود را بازیابی کرده و از آن استفاده کنید.

با دنبال کردن مراحل بالا،‌ می‌توانید به راحتی به اطلاعات حساب قبلی خود دسترسی داشته باشید.

اتصال به کیف پول سخت افزاری ترزور

اتصال کیف پول اکسودوس به کیف پول سخت افزاری ترزور امکانی است که به کاربران اجازه می‌دهد از امنیت بالای کیف پول سخت افزاری Trezor بهره‌برداری کنند و در عین حال از امکانات و راحتی استفاده از کیف پول اکسودوس نیز بهره‌مند شوند. برای اتصال کیف پول اکسودوس به کیف پول سخت افزاری Trezor، مراحل زیر را دنبال کنید:

اتصال به کیف پول سخت افزاری ترزور

  • کیف پول اکسودوس خود را باز کنید و به بخش تنظیمات یا پیکربندی بروید.
  • از کیف پول سخت افزاری Trezor خود را به کامپیوتر خود متصل کنید و آن را روشن کنید.
  • در کیف پول اکسودوس، گزینه “اتصال به کیف پول سخت افزاری” یا مشابه آن را انتخاب کنید.
  • از لیست کیف پول‌های سخت افزاری پشتیبانی شده، Trezor را انتخاب کنید.
  • در این مرحله، شما باید دستورالعمل‌های مربوط به اتصال کیف پول اکسودوس به کیف پول سخت افزاری Trezor را دنبال کنید. این ممکن است شامل تایید تراکنش‌ها و تایید اطلاعات مربوط به کیف پول سخت افزاری باشد.

با استفاده از این اتصال، کلیدهای خصوصی شما در دستگاه سخت افزاری Trezor ذخیره می‌شوند و از تماس با دستگاه‌های آنلاین جدا می‌شوند. این اتصال امکان رمزنگاری سخت‌افزاری، تأیید تراکنش‌ها، جدا بودن از اینترنت و امضای تراکنش‌های آفلاین را فراهم می‌کند. این موارد باعث افزایش امنیت و جلوگیری از حملات ممکن می‌شوند.

استیک کردن در کیف پول اگزودوس

استیک کردن (Staking) در کیف پول اکسودوس به شما امکان می‌دهد تا ارزهایی مانند بلاک چین اتریوم را در یک شبکه بلاک چین اثبات سهام نگهداری کنید و در عوض پاداش دریافت کنید. برای استیکینگ ارز دیجیتال در کیف پول اکسودوس، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کیف پول اکسودوس را باز کنید و به بخش مربوط به استیک کردن بروید. این بخش ممکن است با نام‌های مختلفی مانند “Staking” یا “Delegate” شناخته شود.
  • در این بخش، ارزی که می‌خواهید استیک کنید را انتخاب کنید. معمولا برای هر ارز، گزینه‌های مختلفی برای استیک کردن وجود دارد.
  • وارد جزئیات مربوط به استیک کردن شوید، مانند مقدار ارزی که می‌خواهید استیک کنید و انتخاب یک ورودی استیکر (Staking Pool) یا انتخاب خودکار استیکر.
  • بعد از تأیید جزئیات، تراکنش استیک کردن شما ایجاد می‌شود و باید آن را تأیید کنید.
  • پس از تأیید تراکنش، ارزهای شما به استیکر ارسال می‌شوند و شما شروع به دریافت پاداش استیک کردن می‌کنید.

مهم است بدانید که هر ارز دارای قوانین و محدودیت‌های خاصی برای استیک کردن است. قبل از استیک کردن، بهتر است قوانین و شرایط مربوط به استیک کردن هر ارز را به دقت مطالعه کنید.

اکسودوس، بهترین کیف پول نرم افزاری

در این مقاله بررسی کردیم که کیف پول Exodus چیست و نحوه کار با آن چگونه است. بهتر است که پیش از اینکه کیف پول ارز دیجیتال یا والت ارز دیجیتال، انتخاب کنید حتما در مورد آن‌ها تحقیق بیشتری داشه باشید. در صورتی که پیشتر از این سایت برای مبادلات ارزی خود استفاده کرده‌اید تجربه‌ی خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
امنیت ارز دیجیتال
امن ترین کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی‌ها
با پیشرفت روزافزون بازار ارز دیجیتال، این سوال که “چگونه ارز دیجیتال خود را ایمن نگه داریم؟” یک چالش بزرگ است. تغییرات مداوم در این صنعت نیز نیاز به داشتن...
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
آموزش ارز دیجیتال
TXID یا لینک تراکنش چیست؟
ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از پرداخت و یا واریز ارز دیجیتال، دریافت کننده از شما لینک تراکنش یا TXID را به عنوان مدرک درخواست کرده باشد....
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
امنیت ارز دیجیتال
آیا خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر است؟
تتر، ارزی که در روزهای پرنوسان خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچنان می درخشد و طرفداران وفادار خود را دارد. در این نوشته به این موضوع می پردازیم که آیا...
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...