خرید از ترکیه و تحویل در ایران

خرید از فروشگاه های آنلاین ترکیه

خرید از ترکیه Turkiye به دلیل تنوع و کیفیت محصولات، دسترسی به میلیون‌ها کالای اورجینال از برندهای خارجی و همچنین امکان خرید محصولات برند با مناسب‌ترین قیمت در جشنواره‌ها و تخفیف‌های دائمی و فوق‌العاده فروشگاه‌ها، بسیار پرطرفدار است.
با ایرانیکارت می‌توانید از معتبرترین سایت های خرید از ترکیه مثل آمازون، ترندیول، آدیداس، زارا، برشکا، منگو، ال‌سی‌وایکیکی و ده‌ها سایت و برند معتبر دیگر بدون نیاز به پرداخت ارزی خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید آنلاین از ترکیه با منصفانه‌ترین کارمزد و تحویل در ایران، کالای موردنظر خود از فروشگاه‌های انلاین ترکیه انتخاب کرده و لینک آن را در پنل ایرانیکارت وارد کنید. پس از پرداخت معادل ریالی هزینه محصول، پس از 4 الی 6 هفته‌کاری، کالای شما درب منزل تحویل داده خواهد شد.

درحال حاضر، خرید مستقیم از ترکیه از فروشگاه‌های اعلام شده امکان‌پذیر است!

درصورتیکه قصد خرید از وبسایت‌های دیگر را دارید، برای بررسی امکان خرید در پنل، گزینه “سایت موردنظر شما در ترکیه” را انتخاب کنید.

ثبت سفارش فروشگاه‌های ترکیه 

پرداخت معادل ریالی کالا
تحویل درب منزل
مدت زمان تحویل 4 الی 6 هفته‌ کاری
خرید از ترکیه و تحویل در ایران

۱- عملیات خرید کالا وقتی قطعی است که سفارش شما در سایت ایرانیکارت از در دست بررسی به انجام شده تغییر یابد.

۲- قیمت محاسبه شده قیمت حدودی است.

۳- ایرانیکارت فقط خرید کالاهای مجاز را انجام می‌دهد. لیست کالاهای غیر مجاز برای واردات را می‌توانید در سایت گمرک ببینید.

۴- توجه داشته باشید ایرانیکارت کالاهای دست دوم را خریداری نمی‌کند.

۵- با توجه به اینکه برخی کالاها دارای سایز و رنگ قابل انتخاب هستند، حتما قبل از خرید کالا به این مورد توجه داشته باشید و در توضیحات همراه با خرید، جزییات رنگ و سایز و … را ذکر نمایید.

۶- در صورتی‌که آمازون کالایی را به هر دلیل تحویل ایرانیکارت نداد یا سفارش را کنسل کرد، ایرانیکارت این موضوع را سریعا به کاربر اطلاع رسانی می‌کند و ایرانیکارت مسئولیتی در قبال رفتار آمازون در قبال تحویل کالا ندارد.

سایر قوانین و مقررات را می‌توانید از صفحه “شرایط و قوانین” مطالعه نمایید.

تاریخ تحویل حدودا ۶ تا ۸ هفته کاری از زمان تحویل به دفتر ایرانیکارت در کشور مربوطه است.

۱- عملیات خرید کالا وقتی قطعی است که سفارش شما در سایت ایرانیکارت از در دست بررسی به انجام شده تغییر یابد.

۲- قیمت محاسبه شده قیمت حدودی است.

۳- ایرانیکارت فقط خرید کالاهای مجاز را انجام می‌دهد. لیست کالاهای غیر مجاز برای واردات را می‌توانید در سایت گمرک ببینید.

۴- توجه داشته باشید ایرانیکارت کالاهای دست دوم را خریداری نمی‌کند.

۵- با توجه به اینکه برخی کالاها دارای سایز و رنگ قابل انتخاب هستند، حتما قبل از خرید کالا به این مورد توجه داشته باشید و در توضیحات همراه با خرید، جزییات رنگ و سایز و … را ذکر نمایید.

۶- در صورتی‌که آمازون کالایی را به هر دلیل تحویل ایرانیکارت نداد یا سفارش را کنسل کرد، ایرانیکارت این موضوع را سریعا به کاربر اطلاع رسانی می‌کند و ایرانیکارت مسئولیتی در قبال رفتار آمازون در قبال تحویل کالا ندارد.

سایر قوانین و مقررات را می‌توانید از صفحه “شرایط و قوانین” مطالعه نمایید.

تاریخ تحویل حدودا ۴ تا ۶ هفته کاری از زمان تحویل به دفتر ایرانیکارت در کشور مربوطه است.
حداکثر وزن کالا برای خرید از فروشگاه های آنلاین ترکیه ۵۰۰۰ گرم است.در صورتی که کالای شما دارای هزینه شیپینگ از سوی سایت موردنظر باشد، هزینه مذکور به فاکتور نهایی شما اعمال می‌گردد.

خرید از برندها و سایت‌های معتبر ترکیه

خرید مستقیم از برندها و شعب رسمی کمپانی‌های خارجی در کشور ترکیه

میلیون‌ها کالای اورجینال و متنوع

دسترسی به میلیون‌ها کالا و محصولات اورجینال در فروشگاه‌های آنلاین خارجی

پرداخت ریالی و تحویل در ایران

خرید مستقیم از فروشگاه‌های آنلاین ترکیه و تحویل در ایران، بدون نیاز به پرداخت ارزی!

نحوه خرید مستقیم از سایت های ترکیه و تحویل در ایران

ویدئوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در ایرانیکارت
شما هم به ایرانیکارت بپیوندید. برای استفاده از خدمات بین‌المللی، در سایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.
ثبت درخواست خرید
در قسمت خرید از ترکیه و تحویل در ایران، فروشگاه موردنظر را انتخاب کنید. لینک محصول به همراه قیمت و سایر مشخصات آن را وارد کرده، سپس تایید و پرداخت کنید.
زمان انتظار تحویل کالا
مدت زمان انتظار برای خرید از سایت های ترکیه و تحویل در ایران، 4 الی 6 هفته کاری است.
تحویل کالا درب منزل
درصورت‌نیاز جهت انجام امور تحویل با شما تماس گرفته شده و در بازه زمانی مقرر کالای شما تحویل داده خواهد شد.

هم‌‌اکنون درخواست خرید از سایت های ترکیه را ثبت کنید!

خرید از بهترین برندهای خارجی در کشور ترکیه

خرید محصولات اورجینال و متنوع، از شعب رسمی برندهای خارجی در ترکیه و سراسر دنیا

مزایای خرید از ترکیه با ایرانیکارت

خرید بدون مرز

با ایرانیکارت، از هرجای دنیا خرید کنید، ریالی بپردازید و درب منزل تحویل بگیرید.

نرخ مناسب

ایرانیکارت مناسب‌ترین نرخ درهم را ارائه می‌دهد.

تحویل در کمترین زمان

ایرانیکارت تمامی سفارش های خرید از دبی را طی ۴ تا ۶ هفته کاری به دست شما می‌رساند.

تضمین سلامت فیزیکی کالا

ایرانیکارت کالای شما را با تضمین سلامت و حمل‌و‌نقل مطمئن تحویل می‌دهد.

اطلاع‌رسانی دقیق

تمامی رخدادهای سفارشات و تیکت‌ها به کاربران از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته

سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان ایرانیکارت درمیان بگذارید و در سریع‌ترین زمان‌ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

ثبت درخواست و پرداخت هزینه خرید از ترکیه

برای ثبت درخواست خرید از فروشگاه های خارجی در ترکیه ابتدا کافی است در وب سایت ایرانیکارت ثبت‌نام کنید؛ سپس به وبسایت‌های نام برده شده مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول، لینک آن را در پنل ایرانیکارت وارد کنید.

در این مرحله اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید و ریز قیمت تمام شده‌ی محصول دریافت خواهید کرد که پس از تایید قوانین و پرداخت هزینه کالا، بعد از مدت زمان اعلام شده، محصول خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

اطلاعات قیمت تمام شده به صورت زیر خواهد بود:

  • قیمت کالا در سایت های ترکیه به لیر
  • هزینه حمل از دفتر ایرانیکارت در کشور ترکیه به ایران
  • هزینه تحویل کالا به آدرس شما
  • کارمزد
  • هزینه گمرک
  • قیمت نهایی
نحوه ثبت درخواست و قیمت خرید از ترکیه

آموزش خرید از ترکیه از طریق ایرانیکارت

برای خرید مستقیم از ترکیه باید از امکان خدمات پرداخت خرید کالا از سایت های خارجی ایرانیکارت کمک بگیرید. این سرویس به شما امکان می‌دهد تا محصولات موردنظرتان را از فروشگاه های آنلاین ترکیه انتخاب کرده و سپس آن‌ها را در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

برای خرید آنلاین از ترکیه از طریق خدمات خرید بین‌المللی ایرانیکارت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد صفحه رسمی ایرانیکارت شده و روی دکمه ورود/ثبت‌نام در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید و مراحل ثبت‌نام را بادقت انجام دهید. سپس وارد داشبورد خود در ایرانیکارت شوید.
    ثبت نام در پنل ایرانیکارت برای خرید از ترکیه
  • در مرحله دوم، به سایت فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید کنید (مانند ترندیول یا آمازون ترکیه) مراجعه کرده، محصول موردنظر خود را انتخاب و لینک آن را کپی کنید. سپس، در پنل ایرانیکارت، در بخش خرید کالا و تحویل در ایران، کشور ترکیه را انتخاب کرده و روی فروشگاهی که قصد خرید محصول از آن را دارید، کلیک کنید.
    انتخاب فروشگاه برای خرید از ترکیه
  • پس از وارد کردن لینک محصول، اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید و ریز قیمت تمام‌شده‌ی آن دریافت می‌کنید. این اطلاعات شامل قیمت کالا در سایت فروشگاه، هزینه حمل از دفتر ایرانیکارت به ایران، هزینه تحویل کالا به آدرس شما، کارمزد، هزینه گمرک و قیمت نهایی خواهد بود.
    ثبت درخواست خرید از ترکیه
  • پس از پرداخت هزینه، کالای شما خریداری شده و در حداکثر 4 الی 6 هفته کاری کشور ترکیه، درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.
    پرداخت هزینه خرید کالا از ترکیه

 

مزایای خرید آنلاین از ترکیه

خرید آنلاین از سایت‌های معروف و محبوب ترکیه، علاوه بر این که جنس مرغوب و برند با کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد، دارای مزایای زیر نیز می‌باشد:

ارسال به موقع

شاید یکی از مواردی که در زمان خرید آنلاین و مستقیم از سایت‌های ترکیه در نظر می‌گیرید، این است که جنس مورد نظر شما به موقع و هر چه سریع‌تر به دست شما برسد و بتوانید از آن استفاده کنید.با خرید آنلاین از سایت‌های ترکیه می‌توانید در زمان مشخصی جنس خریداری شده خود را دریافت کنید.

کارمزد پایین

یکی از بهترین مزیت‌های خرید آنلاین از سایت‌های ترکیه کارمزد پایین در زمان خرید می‌باشد. شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را از سایت‌های ترکیه خریداری کرده و کارمزد زیادی برای آن پرداخت نکنید. علاوه بر این اگر در زمان مناسبی اقدام به خرید کنید(مثلا در زمان بلک فرایدی) می‌توانید از تخفیف‌های عالی این سایت‌ها نیز بهره‌مند شوید.

سلامت کالا

ضمانت سلامت کالا یکی از مزایای خرید از سایت‌های ترکیه است که اگر سایتی این از این مورد بی‌بهره‌باشد امکان اعتماد کردن به آن وجود ندارد. بنابراین سایت مورد نظر باید به مشتری شمانت سلامت کالا را بدهد و در صورت معیوب بودن جنس هزینه را به او باز گرداند. خرید از سایت‌ای ترکیه از این نظر اطمینان کافی برای خریدی آسوده و سودمند را فراهم می‌کند.

پشتیبانی

زمانی که خریدی از سایت‌های ترکیه انجام می‌دهید یا خدمات سایتی را خریداری می‌کنید حتما می‌خواهید در مورد زمان و نحوه ارسال آن اطلاعات کافی را به دست آورید. به این منظور فروشگاه‌های ترکیه از این نظر خدمات کافی را ارائه داده و نگرانی، ابهامات و سوالات ایجاد شده در ذهن شما را پاسخ می‌دهند.

 

خرید از سایت‌های ترکیه که در سال‌های اخیر در بین مردم رواج پیدا کرده است، دلایل متعددی دارد. یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایی که افراد ترجیح می‌دهند کالای مورد نیاز خود به خصوص در زمینه پوشاک را از ترکیه خریداری کنند، جنس و کیفیت مرغوب است. پارچه و پوشاک ترک از زمان‌های گذشته برتری داشته و افراد زیادی را به خرید آن‌ها ترغیب می‌کند. صنعت پوشاک نیز در ترکیه به یکی از پردرآمدترین مشاغل تبدیل شده و خرید و فروش در این کشور به صورت آنلاین رو به پیشرفت می‌باشد. کیفیت و طراحی لباس‌های این کشور به اندازه‌ای مجذوب کننده است که بسیاری از افراد را به خرید از سایت‌های ترکیه به ویژه ترندیول وادار می‌کند. شاید بخواهید بدانید که روش‌های خرید از ترندیول چگونه است، بهترین سایت برای خرید از ترکیه چیست و … که در ادامه برای شما توضیح داده می‌شود.

معرفی بهترین سایت‌های خرید از ترکیه

سایت ترندیول Trendyol

سایت ترندیول ترکیه (Trendyol) که به دلیل ارائه حراج‌های بزرگ و متعدد، تنوع بالای مارک‌ها و محصولات و ارزان فروشی شهرت زیادی کسب کرده است. Demet بنیان گذار و موسس این برند است که فروشگاه بزرگ و پرمحصول را در سال 2009 پایه گذاری کرد. در این سایت محصولات مختلفی از 100 برند و شرکت مختلف به فروش می‌رسد. با خرید از ترندیول ترکیه شما می‌توانید به  تمام برندهای محبوب خود مثل دیفکتو، ال سی واکیکی، پوما، آدیداس، کاسیو، سیتیزن، زارا، اکو و بسیاری از برندهای شناخته شده دسترسی داشته باشید. همچنین علاوه بر برندهای ترک، شما می‌توانید از طریق ترندیول، به خرید برندهای مشهور دیگر که در این سایت دارای بوتیک هستند، مشغول شوید. در سایت ترندیول ترکیه می‌توانید علاوه بر خرید لباس، به خرید لوازم بهداشتی و آرایشی، منسوجات، لوازم خانگی، ساعت و چندین کالای دیگر بپردازید. اگر به دنبال لباس خاصی می‌گردید یا می‌خواهید لباسی با جنس مرغوب را خریداری کنید، به سایت ترندیول ترکیه حتما سری بزنید.

سایت Whocit

اگر به دنبال خرید از معروف‌ترین برندهای ترکیه‌ای هستید، حتماً به  سایت (Whocit) سری بزنید. شما می‌توانید لباس‌های مردانه و زنانه مورد علاقه خود را از این سایت خریداری کنید. همچنین در این سایت نیز می‌توانید کالاها را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. بنابراین تمام آنچه باید انجام دهید، این است که در سایت ثبت نام کرده و سفارشتان را ثبت نمایید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Wow-Wholesale

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید از سایت ‌های ترکیه ، سایت Wow-Wholesale است. علاوه بر لباس، می‌توانید کفش و سایر لوازم تزئینی را نیز در این سایت خریداری نمایید. یکی دیگر از مزیت‌هایی که این سایت دارد، امکان عمده‌فروشی است. بنابراین اگر در زمینه خریدوفروش لباس فعالیت می‌کنید، بدون نیاز به سفر به ترکیه می‌توانید از این سایت خرید عمده داشته باشید.

سایت Fimka

سایت Fimka در لیست بهترین موارد برای خرید از سایت ‌های ترکیه قرار داده شده است، چرا که علاوه بر تنوع مدل، قیمت مناسبی نیز برای لباس‌هایش در نظر گرفته است. با خرید از این سایت خارجی از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Clup Fashion

اگر به دنبال جدیدترین مدل‌ها از معروف‌ترین برندها هستید، از مدل‌های موجود در سایت Clup Fashion دیدن کنید. با استفاده از اپلیکیشن این سایت، هر زمان که می‌خواهید از جدیدترین مدل‌ها دیدن فرمایید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Turkopt

آخرین سایتی که برای خرید از سایت‌ های ترکیه به شما پیشنهاد می‌دهیم، سایت Turkopt است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به راحتی از طریق دسته‌بندی‌های متنوعی که در سایت قرار داده شده است، لباس مورد نظرتان را پیدا کنید.

سایت بوینر Boyner

در سایت Boyner می‌توانید انواع مختلفی از پوشاک مردانه و زنانه را با برندهای اصل ترک و با کیفیت عالی از متبرترین برندها خریداری کنید. این فروشگاه آنلاین از جمله محبوب‌ترین فروشگاه‌ها در بین شهروندان ترکیه است و خریدهای زیادی از طریق آن انجام می‌شود.

خرید از سایت ‌های ترکیه

توجه : اگر به دنبال لباس برای کودک و نوزاد هستید، به سایت ‌های nextdurect و alibaba سربزنید.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

سایت ترندیول و Olivium Outlet از ارزان‌ترین سایت‌ها هستند. اما در سایت‌های بزرگی مانند آمازون ترکیه نیز می‌توانید کالاهای باکیفیت زیادی را با قیمت‌های مناسب و به‌صرفه پیدا کنید.

بهترین سایت‌ها عبارتند از: ترندیول (Trendyol)، هپسی بورادا (Hepsiburada)، آمازون ترکیه (Amazon Turkey)، ان اونبیر (N11)، مُدانیسا (Modanisa)

خیر، خرید آنلاین عمده از ترکیه از طریق خدمات ایرانیکارت امکان‌پذیر نیست. شما باید کالاهای مدنظر خود را به‌صورت جزئی و بر اساس وزن کالای مشخص شده سفارش دهید.

وب‌سایت‌های Patirti، VAKKO، TOZLU، Trendyol بهترین سایت خرید لباس از ترکیه هستند.

سایت‌های ترندیول، پاتیرتی، واکو و توزلو از بهترین آنلاین شاپ خرید از ترکیه برای آقایان هستند.

بله، برخی کالاها ممکن است تحت محدودیت‌های وارداتی یا ممنوعیت‌های خاص قرار داشته باشند، بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از خرید کالا از ترکیه، قوانین و مقررات وارداتی را بررسی کنید.

تحویل کالاهای خریداری شده از ترکیه معمولاً ۴ تا ۶ هفته کاری زمان می‌برد. البته این مدت‌زمان تحویل ممکن است بسته به نوع کالا و محل اقامت شما متغیر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه‌ی پیگیری سفارش خود در ایرانیکارت مراجعه کنید.

ابتدا وارد پنل کاربری خود در ایرانیکارت شوید، سپس از بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را بررسی کنید. اگر پس از پیگیری، هنوز هم سفارش به دست نرسیده است، با پشتیبانی ایرانیکارت تماس بگیرید.

بله، در ایرانیکارت امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا وجود دارد. این امکان برای محصولاتی که به نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند تا هفت روز امکان‌پذیر است.

برای محاسبه قیمت کالا، محصول موردنظر را در سایت خرید ترکیه انتخاب کنید و با استفاده از محاسبه آنلاین، قیمت را به ریال محاسبه کنید.

هزینه خرید و ارسال کالا در زمان ثبت سفارش برای شما مشخص خواهد شد.

بله، پس از ثبت سفارش، امکان تغییر آدرس وجود دارد. برای تغییر آدرس، با پشتیبانی ایرانیکارت تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید

هم‌اکنون درخواست خود را برای خرید از ترکیه ثبت کنید.

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام کن و محصولات خودتو از ترکیه سفارش بده!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید