خرید اکانت یوتیوب پریمیوم

خرید اکانت پریمیوم یوتیوب Youtube Premium

YouTube Premium یک سرویس اشتراک پولی ارائه شده توسط وب سایت YouTube است که امکانات حرفه‌ای‌تری را نسبت به نسخه رایگان خود ارائه می‌دهد. خرید اکانت یوتیوب پریمیوم امکاناتی همچون سرویس Youtube Music و Youtube Kids، دسترسی به هزاران فیلم و سریال، پخش آفلاین موزیک و ویدئوها، دانلود فیلم و سریال، تماشای محتوای انحصاری مشترکین یوتیوب و دسترسی به محتواهای غیررایگان با بالاترین کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
اشتراک یوتیوب پریمیوم از چندین سیستم عامل پشتیبانی می‌کند اما با محدودیت زمانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانید نسبت به شارژ اشتراک یوتیوب پریمیوم خود اقدام کنید.

اکانت‌ پرمیوم یوتیوب به صورت ترایال و یک ماهه ارائه می‌شود.

ثبت درخواست  مشاهده پلن ها

خرید اکانت youtube premium

مراحل خرید اکانت پریمیوم یوتیوب YouTube از طریق ایرانیکارت

ویدئوی معرفی ایرانیکارت

با خرید اکانت یوتیوب پرمیوم به آرشیو بزرگ فیلم و سریال‌های یوتیوب، تماشای فیلم‌ها و ویدئوهای اختصاصی، محتواهای غیررایگان مشترکین یوتیوب و سرویس‌های یوتیوب موزیک و یوتیوب کیدز دسترسی داشته باشید.

ثبت نام در سایت
درخواست اکانت یوتیوب پرمیوم
تکمیل اطلاعات و پرداخت
خرید اکانت Youtube Premium
پشتیبانی 24 ساعته
شرایط خرید و تحویل سرویس از ایرانیکارت
نحوه تحویل از طریق پنل
زمان تحویل طی 1 الی 5 ساعت کاری
نحوه پرداخت پرداخت معادل ریالی سرویس بر پایه ارز

ویژگی های اکانت یوتیوب پریمیوم

امکانات اکانت YouTube Premium

  • دسترسی به سرویس YouTube Music
  • دسترسی به بخش یوتیوب کیدز (Youtube Kids)
  • امکان دانلود موسیقی‌های سرویس یوتیوب موزیک
  • پخش با کیفیت بالاتر
  • حمایت از آثار خواننده و سایر آرتیست‌ها
  • حذف تبلیغات آزار دهنده بین ویدیوها و آهنگ‌ها
  • قابلیت دانلود ویدئوها و موزیک‌ها
  • پخش موزیک و ویدئو بصورت آفلاین
  • امکان پخش ویدئو در پس زمینه دستگاه موبایل (هنگامی که از برنامه‌ی دیگری استفاده می‌کنید و یا در Home Screen نیستید)
  • دسترسی به بخش YouTube Orginals (آرشیو بزرگ فیلم و سریال ها و محتواهای اختصاصی یوتیوب)
  • قابلیت تمدید اشتراک
  • استفاده در تمامی پلتفرم‌ها
  • قابلیت تماشای محتوای Youtube Premium روی تلویزیون هوشمند
ویژگی های اکانت یوتیوب پریمیوم

 

یوتیوب

پلن های یوتیوب پرمیوم

Individual


امکان استفاده از پلن تریال یک ماهه به صورت رایگان

13.99 دلار در ماه

139.99 دلار در یکسال (۱۵ درصد تخفیف)

Family


امکان استفاده از پلن تریال یک ماهه به صورت رایگان

22.99 دلار در ماه

Student


امکان استفاده از پلن تریال یک ماهه به صورت رایگان

7.99 دلار در ماه

اکانت پرمیوم یوتیوب (YouTube Premium) چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

اکانت یوتیوب پرمیوم (YouTube Premium)، یکی از سرویس‌های غیر رایگان یوتیوب است که خدمات خود را از طریق پرداخت اشتراک ماهانه به کاربران ارائه می‌کند. از جمله مهم‌ترین مزایای داشتن اکانت پرمیوم یوتیوب و پرداخت هزینه برای آن، امکان دسترسی به ویدئوها در حالت آفلاین، دیدن کلیپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و فیلم‌های آموزشی بدون تبلیغات و دسترسی به محتواهای اختصاصی یوتیوبرهای حرفه‌ای و تخصصی می‌باشد.

برای دسترسی به اکانت پرمیوم یوتیوب (YouTube Premium)، می‌توانید با پرداخت ارزی 13.99 دلار عضو سرویس پرمیوم آن شده و از سرویس Youtube Music Premium نیز بهره‌مند گردید.

کاربران با پرداخت ماهانه 13.99 دلار عضو سرویس پریمیوم می‌شوند که سرویس Youtube Music Premium را نیز در بر دارد.

آمارهای استفاده از یوتیوب در جهان

YouTube و YouTube Music از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده توسط گوگل محسوب می‌شوند. طبق آمارهای ارائه شده از یوتیوب، این سرویس در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد. این در صورتی است که تعداد کاربران آن در سال ۲۰۱۲ فقط ۸۰۰ میلیون نفر بوده‌اند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که حدود ۴۳٪ از کاربران اینترنت جهان از یوتیوب استفاده می‌کنند. بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشترین کاربران یوتیوب را شهروندان هندی (۲۲۵ میلیون نفر) و پس از آن کاربران آمریکایی (۱۹۷ میلیون نفر) تشکیل می‌دهند. با این وجود نرخ بیشترین بازدید به ازای هر نفر برای کاربران انگلیس است. همچمنین از نظر جنسیت بیشترین کاربران استفاده از یوتیوب را خانم‌ها و از نظر رنج سنی افراد 15 تا 35 ساله تشکیل می‌دهند.

اکانت پرمیوم یوتیوب چیست

استفاده از سرویس‌های پرمیوم یوتیوب چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفته شد کاربرانی که از سرویس پرمیوم یوتیوب استفاده می‌کنند، از مزیت‌هایی برخوردار می‌شوند که در اکانت رایگان آن، این امکان مهیا نمی‌باشد، از جمله:

  • امکان دسترسی به ویدئوها و تماشای آن‌ها بدون پخش تبلیغ

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، با خرید اکانت پرمیوم یوتیوب می‌توانید ویدئوهای آن را بدون پخش هر گونه تبلیغ مشاهده کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که در حین دیدن یک ویدئوی آموزشی در یوتیوب، از تبلیغ‌های وسط آن آزرده شده باشید. به خصوص اگر ویدئوی مورد نظر آموزشی بوده و به نکته جالب و حساسی نیز رسیده باشد. پس داشتن اکانت پرمیوم یوتیوب به شما کمک می‌کند به راحتی فیلم را بدون هرگونه تبلیغ مشاهده کنید.

  • استفاده از محتوای تخصصی و حرفه‌ای یوتیوب

با پرداخت هزینه برای خرید اکانت پرمیوم یوتیوب، می‌توانید به محتواهای تخصصی و حرفه‌ای که این سرویس برای شما در نظر گرفته است، دسترسی داشته باشید.

  • پخش صدای ویدئوی مورد نظر در پس‌زمینه

ممکن است زمانی که کلیپ‌های یوتیوب را با موبایل تماشا می‌کنید، تصمیم بگیرید در حین تماشای فیلم و شنیدن صدای آن از یک اپلیکیشن دیگر نیز استفاده کنید. با داشتن اکانت پرمیوم یوتیوب این امکان برای کاربران وجود دارد که در عین حال که صدای ویدئو پخش می‌شود، از سایر اپلیکیشن‌های گوشی خود نیز استفاده کنید.

  • امکان دانلود ویدئوها

برای شما هم حتما پیش آمده که بخواهید ویدئوی مورد نظر خود را در یوتیوب دانلود کرده و هر زمان که دسترسی به اینترنت نداشتید، به صورت آفلاین مشاهده کنید. با وجود این نرم افزار و سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که دانلود فیلم‌های یوتیوب را برای شما میسر می‌کنند، ولی مسلما امکان دانلود ویدئو‌ها از خود برنامه یوتیوب برای ما جذاب‌تر و راحت است که با ساخت اکانت پرمیوم یوتیوب امکان پذیر می‌باشد.

  • دسترسی به یوتیوب موزیک

با استفاده از این سرویس یوتیوب می‌توانید به موزیک‌های جذاب و متنوع یوتیوب دسترسی داشته باشید. با اکانت پرمیوم یوتیوب، دسترسی به سرویس موزیک آن نیز وجود دارد.

اکانت پرمیوم یوتیوب (YouTube Premium) چیست

آیا سرویس پرمیوم یوتیوب ارزش هزینه کردن دارد؟

در قسمت قبلی به مزایای مختلف اکانت پرمیوم یوتیوب پرداخته شد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سرویس یوتیوب باشید و مرتب بخواهید از این سرویس ویدئویی استفاده کنید، پیشنهاد می‌شود که هزینه اکانت پرمیوم را پرداخت کنید تا بدون هر گونه تبلیغ به راحتی به فیلم و ویدئوی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. همچنین قابلیت پخش ویدئو در پس زمینه با خرید اکانت پرمیوم نیز از ویژگی‌هایی است که به ارزش و اهمیت این سرویس می‌افزاید.

آشنایی با سرویس‌های مختلف یوتیوب

جدا از این که یوتیوب با اکانت پرمیوم خود که سرویس اصلی پولی و اشتراکی آن محسوب می‌شود، خدمات زیادی را به کاربرانش ارائه می‌کند، ولی سرویس‌های دیگری نیز در این پلتفرم وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

  • یوتیوب موزیک (YouTube music)

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، این سرویس امکان دسترسی به انواع موسیقی و موزیک‌های رایگان را برای کاربران فراهم می‌کند.

  • یوتیوب تی وی (YouTube TV)

این سرویس برای پخش زنده تلویزیونی استفاده می‌شود و مانند هولو (Hulu) امکان مشاهده برنامه تلویزیونی و آن‌ها را به کمک سرویس‌های ابری فراهم کرده است.

  • یوتیوب کیدز (Youtube kids)

اپلیکیشنی مخصوص کودکان است که متناسب با سن آن‌ها محتواهای خاص و جذاب مثل انیمیشن، کارتون و … را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شما با استفاده از اکانت پرمیوم یوتیوب نیز می‌توانید از این سرویس یوتیوب نیز بهره‌مند گردید.

 

آشنایی با زیر مجموعه های یوتیوب

جدا از این که یوتیوب با اکانت پرمیوم خود که سرویس اصلی پولی و اشتراکی آن محسوب می‌شود، خدمات زیادی را به کاربرانش ارائه می‌کند، ولی سرویس‌های دیگری نیز در این پلتفرم وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

  • یوتیوب پرمیوم (YouTube Premium)

اشتراک پولی یوتیوب است که تجربه استفاده نامحدود از یوتیوب را به شما می‌دهد.

  • یوتیوب موزیک (YouTube music)

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، این سرویس امکان دسترسی به انواع موسیقی و موزیک‌های رایگان را برای کاربران فراهم می‌کند. سرویس پخش موسیقی یوتیوب یکی از رقیبان اصلی برای Spotify و Apple Music است.

  • یوتیوب موزیک پرمیوم (YouTube Music Premium)

این سرویس، نسخه پرمیوم سرویس پخش موسیقی یوتیوب با امکاناتی نظیر پخش در پس‌زمینه، کیفیت بالای پخش و حذف تبلیغات است.

  • یوتیوب تی وی (YouTube TV)

این سرویس از بهترین سرویس‌های تلویزیون زنده است و مانند هولو (Hulu) که قابلیت تماشای بهترین کانال‌های امریکایی را را به کمک سرویس‌های ابری فراهم می‌کند.

  • یوتیوب کیدز (Youtube kids)

اپلیکیشنی مخصوص کودکان است که متناسب با سن آن‌ها محتواهای خاص و جذاب مثل انیمیشن، کارتون و … را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. شما با استفاده از اکانت پرمیوم یوتیوب می‌توانید از محتوای مناسب کودکان و خردسالان نیز استفاده کنید.

اشتراک YouTube Premium چه تفاوتی با اشتراک YouTube Music دارد؟

از جمله مهم‌ترین مواردی که می‌توان برای اشتراک YouTube Premium و YouTube Music برشمرد موارد زیر است:

  • اشتراک YouTube Premium به کاربران امکان می‌دهد تا به همه‌ی محتوای ویدیویی موجود در یوتیوب دسترسی داشته باشند، اما اشتراک YouTube Music تنها دسترسی به محتوای موسیقی این سرویس را فراهم می‌کند.
  • با اشتراکYouTube Premium، کاربران از مشاهده تبلیغات در تمامی ویدئوها معاف می‌شوند. در حالی که اشتراک    YouTube Music فقط تبلیغات مرتبط با محتوای موسیقی را حذف می‌کند.
  • اشتراک پرمیوم یوتیوب امکانات اضافی را مانند دانلود ویدئوها برای تماشا آفلاین و موارد دیگر ارائه می‌دهد که در اشتراک YouTube Music این امکانات وجود ندارند و تمرکز بر روی موسیقی است.

میزان مصرف حجم استفاده از اینترنت در یوتیوب YouTube

میزان مصرف حجم استفاده از اینترنت در یوتیوب به شرح زیر است:

  • کیفیت استاندارد :(SD) تقریباً 360 مگابایت در ساعت
  • وضوح بالا :(HD – 720p) حدود 720 مگابایت در ساعت
  • وضوح کامل :(FHD – 1080p) تقریباً 1.5 گیگابایت در ساعت
  • وضوح فوق العاده بالا (UHD – 4K): حداکثر 3 گیگابایت در ساعت
سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

در صورت تمایل می‌توانید آدرس ایمیل مورد نظر خود را ارائه دهید در غیر اینصورت ساخت اکانت روی ایمیل‌های پیش فرض انجام خواهد شد.

در صورتی که ساخت اکانت با ایمیل شما انجام شود، پس از اتمام اعتبار اکانت قادر به تمدید آن خواهید بود.

بله، با خرید اشتراک یوتیوب پرمیوم می‌توانید از تمامی امکانات یوتیوب موزیک نیز استفاده کنید.

خیر، برای استفاده از اشتراک YouTube Premium نیازی به تغییر جیمیل ندارید.

شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید

هم اکنون درخواست خرید اکانت youtube premium را ثبت کنید!

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام و اکانت دلخواه خودتو خریداری کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
خرید اکانت یوتیوب پریمیوم
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام من یک کد redeem دارم برای یوتیوب ۳ ماهه trial چطور میتونم فعالش کنم؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،
      1- وارد حساب Google شوید که می‌خواهید از آن برای استفاده از کارت هدیه استفاده کنید.
      2- از نشانی اینترنتی فهرست شده در کارت هدیه خود دیدن کنید یا به youtube.com/redeem بروید.
      3- کد را روی کارت هدیه خود وارد کنید.
      4- روی Next کلیک کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟