تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۰۹/۱۲،ادامه فاز صعودی برای دستیابی به تارگت ۴۰۰۰۰ دلاری خنثی

تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۰۹/۱۲،ادامه فاز صعودی برای دستیابی به تارگت ۴۰۰۰۰ دلاری

در زمان نوشتن این تحلیل تکنیکال ، قیمت بیت کوین در محدوده ۳۹۵۱۶ دلار در حال معامله می باشد که نشان دهنده افزایش ۲ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته است و با ارزش بازار ۷۷۲ میلیارد دلار، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در این بخش حفظ کرده است و در صورت ادامه روند فعلی ارزش بیت‌کوین به مرز 40000 دلار نزدیک تر خواهد شد یعنی بالاترین قیمتی که از زمان بی‌ثباتی ناگهانی TerraUSD در ماه می 2022 رخ داده است، همچنین شاخص‌های تقویت‌کننده BTC، مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و نوسان‌ساز عالی (AO)، حاکی از یک حرکت مثبت است که توسط گاوها حفظ می‌شود.

تحلیل تایم فریم روزانه 

با توجه به روند فعلی اندیکاتور ها، ، افزایش فشار خرید ممکن است باعث شود بیت کوین از بالاترین حد فعلی خود فراتر رفته و بالاتر از محدوده ۴۰۰۰۰ دلار نیز تثبیت شود،تایید مورد انتظار ETF های بیت کوین بین 5 تا 10 ژانویه 2024، موجی از انتظار را ایجاد کرده است. همچنین داده های تاریخی نشان می دهد که بیت کوین معمولاً عملکرد قوی در سه ماهه پایانی سال را مشاهده می کند. علاوه بر این، رویداد آینده هاوینگ  بیت کوین که برای آوریل 2024 برنامه ریزی شده است، نقطه عطف مهم دیگری در تایم فریم روزانه است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

بیت کویند در تایم فریم ۴ ساعته اما  انعطاف پذیری خود را نشان داد و در اول دسامبر کندل روزانه  با قیمت 38688 دلار بسته شد تا در روز بعد مجددا به سطح 39000 دلار رسید. همچنین روند صعودی بیت کوین به خوبی بر قیمت اتریوم تأثیر گذاشت، زیرا هر دو دارایی همبستگی نزدیک خود را در این هفته حفظ کردند.اما با توجه به روند فعلی اندیکاتور های بیت کوین در این تایم فریم، احتمال اصلاح کوتاه مدت دور از ذهن نخواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید