تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۲/۰۸،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۲/۰۸،ادامه روند نوسانی

قیمت سولانا کندل پر قدرتی بالاتر از منطقه حمایتی 100 دلار تشکیل داده است و اخیراً روند جدیدی را آغاز کرده است. افزایش قابل توجهی بالاتر از سطوح 102 دلار و 105 دلار وجود صورت گرفته است و در صورت بسته شدن موفقیت آمیز کندل های پیش رو بالای مقاومت 114 دلاری، سرعت روند صعودی افزایش پیدا خواهد کرد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به 118 دلار است. هر گونه ادامه روند بیشتر ممکن است قیمت را به سطح 125 دلار برساند.

تحلیل تایم فریم روزانه

تجزیه و تحلیل فنی در بازه زمانی روزانه نشان می دهد که قیمت این رمزارز  از خط روند مقاومت نزولی در 28 ژانویه 2024 خارج شد. حرکت صعودی در 14 فوریه به 119 دلار رسید. با این حال، قیمت SOL توسط ناحیه مقاومت افقی 115 دلار در 14 فوریه رد شد. و از آن زمان در حال اصلاح روند خود است. اما در وضعیت فعلی، سولانا کمی بالاتر از 100 دلار معامله می شود. بازه زمانی روزانه شاخص قدرت نسبی (RSI) روندی نزولی دارد. سرمایه گذاران از RSI به عنوان یک شاخص حرکت برای ارزیابی اینکه آیا بازار بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروش است و اینکه آیا یک توکن باید نگهداری یا فروخته شود، استفاده می کنند.
اگر مقدار RSI بالاتر از 50 باشد و روند صعودی باشد، گاوها ممکن است همچنان برای ادامه خرید های خود در این محدوده قیمتی اقدام کنند. با این حال، اگر روند این اندیکاتور زیر 50 باشد، ممکن است تغییر روند اصلاحی اغاز گردد. در حال حاضر این اندیکاتور در حال اصلاح می باشد و سطح 50 ادامه روند سولانا را برای ما مشخص خواهد کرد. شمارش موج در بازه زمانی روزانه از ژوئن می تواند نشان دهد که قیمت SOL در موج چهارم حرکت صعودی پنج موجی قرار دارد و در صورت اصلاح مجددقیمت ، اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح 105.00 دلار است که زیر آن قیمت می تواند 98.50 دلار را آزمایش کند. اگر بسته شدن کندل نزولی زیر سطح حمایت 98.50 دلار باشد، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت 92 دلار نیز کاهش یابد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید