تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۰۱/۱۹،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۰۱/۱۹،ادامه روند نوسانی

سه ماهه اول سال 2024 برای کل بازار کریپتو خوش بینانه بود، زیرا چندین رمزارز شاخص، از جمله بایننس کوین، سودهای عظیمی را ثبت کردند. BNB Chain در گزارش سه ماهه اول خود، عملکرد بلاک چین را در چندین حیطه برجسته کرده است.طبق این گزارش، درآمد بلاک چین در سه ماهه اول رشد چشمگیر بیش از 70 درصدی را نسبت به سه ماهه قبل نشان داد.به طور دقیق، هزینه های آن به 66.8 میلیون دلار رسید که 70 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داشت. به لطف آن، درآمد بلاک چین نیز 77 درصد رشد کرد و در سه ماهه اول به 6.62 میلیون دلار رسید.چیزهایی که از نظر عملکرد قیمت نیز برای بایننس کوین خوش بینانه به نظر می رسید، که می توان آن را به جو صعودی بازار نسبت داد. ارزش بازار در گردش 65 درصد افزایش یافت و در سه ماهه اول به 60 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال قبل 30 درصد افزایش داشت.حجم معاملات بایننس کوین نیز 2.3 برابر QoQ و 2.8 برابر سالانه افزایش یافته است. علاوه بر این، تعداد کل دارندگان توکن در سه ماهه اول از 113 میلیارد گذشت که 80.7 درصد افزایش سالانه را نشان می‌دهد.اگرچه آمار ذکر شده نشان می دهد که BNB Chain Q1 را به خوبی به پایان رساند، اما همه چیز در Q2 شروع به تغییر کرد.تجزیه و تحلیل  از داده‌های Artemis نشان داد که در هفت روز گذشته، هزینه‌های بلاک چین کاهش یافته است. در نتیجه درآمد آن نیز در همین مدت کاهش یافت.با این حال، علیرغم کاهش ارزش جذب شده، فعالیت شبکه بلاک چین همچنان بالا بود. این امر از این واقعیت مشهود است که هم آدرس‌های فعال روزانه و هم نمودارهای تراکنش در هفت روز گذشته شتاب صعودی به دست آوردند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،طبق گزارش CoinMarketCap، بایننس کوین در هفت روز گذشته بیش از 4 درصد کاهش داشته است. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال با قیمت 586 دلار معامله می شد.شاخص جریان پول (MFI) نیز یک رکود ثبت کرد و پایین تر از علامت خنثی قرار گرفت. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که احتمال سقوط بیشتر قیمت بایننس کوین زیاد است.جالب است بدانید که علیرغم حرکت نزولی قیمت در هفته گذشته، اعتماد سرمایه گذاران به این رمزارز در چند روز اخیر افزایش یافته است.این از احساسات sentiment بایننس کوین که در 4 آوریل وارد منطقه مثبت شد، مشهود بود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، با این حال، اگر پیش‌بینی صعودی محقق شود و بیت کوین روند صعودی پر قدرتی را تا سطح 70000 دلار طی کند، قیمت بایننس کوین ممکن است در روزهای آینده افزایش یابد.بایننس کوین با ارزش بازار فعلی خود در حدود 87 میلیارد دلار، پایه محکمی برای نزدیک شدن به مرز 100 میلیارد دلار تا پایان آوریل دارد و تنها به افزایش 14 درصدی نیاز دارد.به طور دقیق، برای اینکه بایننس کوین بتواند یک رالی صعودی را آغاز کند، باید بالای منطقه مقاومت در 590 دلار بشکند.تجزیه و تحلیل ما نشان داد که انحلال بایننس کوین به شدت نزدیک به 600 دلار افزایش خواهد یافت. بنابراین، اگر حرکت قیمت به سمت فاز صعودی اتفاق بیفتد، به نظر می رسد اولین هدف قابل دوام 600 دلار باشد.اگر روند صعودی ادامه یابد و بایننس کوین با موفقیت از 600 دلار عبور کند، هدف بعدی می تواند 630 دلار باشد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید