تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۰۱/۲۵،ادامه روند اصلاحی خنثی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین ۱۴۰۳/۰۱/۲۵،ادامه روند اصلاحی

در ساعات معاملات بعدازظهر روز گذشته، بیت کوین پس از نزدیک به 71000 دلار تنها چند ساعت قبل، به زیر مرز 66000 دلار سقوط کرد.تا زمان انتشار، بیت کوین مسیر خود را به 67000 دلار بازگردانده است که تنها در 24 ساعت گذشته 5 درصد کاهش داشته است، داده های بازار آتی نشان دهنده یک روز معاملتی بی رحمانه برای معامله گران با استفاده از اهرم است. بیش از 400 میلیون دلار در موقعیت های اهرمی تنها در یک ساعت منحل شد.معامله‌گران بایننس با انحلال‌هایی که در مجموع 171 میلیون دلار داشتند، با بیشترین حجم معاملات مواجه شدند، در حالی که همتایان آنها در صرافی OKX شاهد نابودی 158 میلیون دلاری بودند.این سقوط بازار همزمان با افت بازارهای سهام ایالات متحده بود که در واکنش به داده های جدید تورم که نشان دهنده سومین ماه متوالی شتاب بود، واکنش نشان داد.بر اساس تجزیه و تحلیل نمودار هفتگی، حرکت قیمت بایننس کوین (BNB) نشانه‌هایی از حرکت صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد که حاکی از یک فاز صعودی قوی در بازار ارزهای دیجیتال است اما با توجه به کاهش قیمت اخیر، این رمزارز نیست نوسان اصلاحی را برخلاف پیش بینی تجربه کرده است و از سوی دیگر طی ماه گذشته، توکن بایننس کوین (BNB) روند صعودی را نشان داد و افزایش قابل توجهی در ارزش خود ثبت کرد. این ماه با قیمت 408 دلار آغاز شد و شاهد افزایش قابل توجهی بود که به 632.25 دلار رسید.این تغییرات سریع قیمت بر نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال تأکید می کند، جایی که تغییرات قابل توجهی می تواند در دوره های کوتاه اتفاق بیفتد.

تحلیل تایم فریم روزانه

در حال حاضر، BNB با قیمت 580 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 4.43 درصدی قیمت در 24 ساعت است. با این حال، حجم معاملات بازار با رشد 36.4 درصدی در نمودار روزانه به 2,010,536,364 میلیارد دلار رسیده است. این در شرایطی است که ارزش بازار بایننس کوین را 4 درصد کاهش داده است که اکنون به 86 میلیارد دلار رسیده است.شاخص جریان پول (MFI) در حال حاضر در 29.48 قرار دارد که به نشانگر فروش بیش از حد 20 نزدیک می شود. این نشان می دهد که بایننس کوین (BNB) می تواند برای افزایش فعالیت خرید آماده باشد که ممکن است منجر به حرکت صعودی قیمت شود.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

همچنین در تایم فریم ۴ ساعته، آخرین نمودار معامله بایننس کوین (BNB) در برابر دلار آمریکا در بازار معاملاتی صرافی بایننس ، روند نزولی را نشان می دهد و اگر قیمت این رمزارز با توجه به فاز اصلاحی اندیکاتور ها، روند خود را ادامه دهد و محدوده 570 دلار از دست بدهد چشم انداز صعودی را باطل می کند و به دنبال آن به 550 دلار کاهش می یابد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید