ثبت نام آزمون Duolingo

ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون دولینگو

آزمون دولینگو Duolingo یک آزمون تطبیقی آنلاین است که سطح دانش زبان انگلیسی شما را ارزیابی می‌کند. امروزه مدرک این آزمون مشابه آزمون‌های تافل و آیلتس مورد قبول بسیاری از دانشگاه‌های جهان می‌باشد. آزمون دولینگو مزایای زیادی نسبت به تافل و آیلتس دارد که باعث محبوبیت روزافزون آن شده است. شما عزیزان برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون دولینگو می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام آزمون‌های بین‌المللی از جمله آیلتس و تافل در ایران برگزار نخواهد شد. به همین دلیل عزیزانی که قصد اخذ پذیرش از دانشگاه‌ها یا مهاجرت را دارند می‌توانند در آزمون دولینگو شرکت کنند.

ثبت درخواستخدمات مرتبط 

آزمون زبان دولینگو
برگزاری در هرساعت از شبانه‌روز
برگزاری به صورت آنلاین
اعلام نتیجه بعد از 48 ساعت
پرداخت در 1 الی 5 ساعت کاری
مناسب‌ترین کارمزد

مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو در ایرانیکارت

ویدئوی معرفی ایرانیکارت
ثبت نام در ایرانیکارت
شما هم به ایرانیکارت بپیوندید. برای استفاده از خدمات بین‌المللی، در سایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.
ثبت درخواست در پنل
درخواست پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو را از طریق پنل کاربری که در مرحله قبل ایجاد کرده‌اید، ثبت نمایید.
ثبت اطلاعات و پرداخت
اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و هزینه ثبت نام آزمون را پرداخت کنید.
پرداخت هزینه آزمون انجام شد
پس از ثبت درخواست و پرداخت معادل ریالی هزینه آزمون، هزینه ثبت نام دولینگو پرداخت شده و اطلاعات آن برای شما ارسال می‌گردد.

هم‌‌اکنون درخواست پرداخت هزینه ثبت نام آزمون خود را ثبت کنید!

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو در کوتاه‌ترین زمان

برای ثبت نام و پرداخت ارزی هزینه آزمون Duolingo می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.

سوال خود را از ایرانیکارت بپرسید

سوالات متداول کاربران

بله شما با استفاده از اعتبار این مدرک می‌توانید برای دانشگاه مورد نظر خود اپلای کنید.

شما در هر ساعت شبانه روز و هر تاریخ از سال می‌توانید در این آزمون شرکت کنید.

ابتدا وارد سایت شده و با کلیک روی گزینه sign up اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و در آزمون شرکت کنید.

هزینه آزمون دولینگو Duolingo نسبت به دیگر آزمون‌ها کم و حدود 49 دلار است.

در این آزمون همانند آزمون آیلتس و تافل هر چهار مهارت Speaking ،writing ،Reading و Listening شما ارزیابی می‌شود.

حدود 24 تا 48 ساعت زمانبر است.

تا حدود 2 سال اعتبار دارد و پس از طی این زمان برای دریافت مجدد مدرک باید در آزمون‌ها ثبت نام و شرکت کنید.

انجام تمامی مراحل تنها 2 ساعت زمانبر است.

به طور کلی برای آمادگی باید نکاتی مانند قوانین آزمون دولینگو، ساختار آزمون، منابع آزمون، انواع سوالات، تفاوت آزمون میان دولینگو با آیلتس وتافل، مدت زمان آزمون، نکات مهم و سوالات رایج را بررسی کنید.

با هربار ثبت نام 1 بار می‌توانید شرکت کنید یعنی هر 21 روز یکبار.

باید از طریق حساب ارزی پرداخت کنید، اما اگر حساب ارزی ندارید از طریق سایت های معتبر مانند ایرانیکارت برای افتتاح حساب اقدام کنید.

کارمزد ایرانیکارت برای پرداخت هزینه آزمون دولینگو بین 4 تا 5 درصد می‌باشد.

پرداخت هزینه آزمون Duolingo توسط ایرانیکارت بین 1 الی 5 ساعت کاری انجام می‌شود.

ساختار آزمون دولینگو Duolingo

آزمون دولینگو شامل 3 بخش است:

  • بخش اول Quick Setup
    این بخش شامل مقدمه‌ای است بر آزمون Duolingo که قوانین و مقررات وضع شده در آزمون دولینگو را بررسی می‌­کند.
  • بخش دوم Adaptive Questions
    در این بخش واژگان انگلیسی، نحوه نگارش و قرارگیری کلمات و عبارات به صورت درست در جمله و مهارت‌­های خواندن، نوشتن و گوش دادن ارزیابی می‌شود.
  • بخش سوم Video Interview & Writing Sample
    این بخش شامل شامل دو تسک می­‌باشد، انجام یک مصاحبه ویدئویی و نوشتن یک نمونه رایتینگ.
آزمون duolingo
+۷۰۰۰۰۰
کاربران فعال
+۲۵۰۰
شرکت‌ها و مشتریان بزرگ
+۱۱
سال سابقه
+۱۰۰
سایر خدمات

مزایا و اهمیت ثبت نام آزمون دولینگو

برای ثبت نام دولینگو دلایل قانع کننده‌ای مانند انجام آزمون در هر زمان و مکان، کاربرپسند بودن و سازگاری بودجه وجود دارد. ثبت‌ نام در آزمون دولینگو و پرداخت هزینه آن بسیار راحت است. قبل از ثبت نام برای شرکت در آزمون می‌توانید ساعت و روزی که قصد دارید در آزمون شرکت کنید را انتخاب کرده و مطابق با آن برنامه‌ریزی خود را انجام دهید. همچنین پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام می‌توانید دستورالعمل و مقدمه آزمون را دریافت و آن را مطالعه کنید.

همانطور که می‌دانید ثبت نام آزمون دولینگو مزایای بسیاری دارد. با ورود اینترنت به زندگی انسان‌ها، Duolingo به عنوان یکی از در دسترس‌ترین آزمون‌های زبان انگیسی شناخته شد. به همین دلیل دسترسی آسان یکی از بزرگ‌ترین مزایای این برنامه است. یعنی شما بدون جابه‌جایی و به راحتی می‌توانید در این آزمون شرکت کنید. از سویی دیگر پس از شرکت در سایر آزمون‌ها مانند آیلتس و تافل که حدود چهار الی پنج روز بعد نتیجه را دریافت می‌کنید؛ اطلاع رسانی نتایج آزمون دولینگو 24 الی 48 ساعت به طول می‌انجامد. علاوه بر دریافت نتیجه مدت زمان شرکت در آزمون نیز برخلاف سایر آزمون‌ها مانند آیلتس که حدود 2 الی 45 دقیقه طول می‌کشد، کوتاه بوده و زمان آن 45 الی 60 دقیقه است.

آزمون دولینگو

مراحل و نحوه ثبت نام آزمون دولینگو

پس از تکمیل مراحل ثبت نام آزمون نوبت به عضویت در وبسایت دولینگو می‌رسد. دقت کنید اگر برای آموزش زبان از اپلیکیشن آن استفاده می‌کنید یعنی شما حساب کاربری داشته و نیازی به ثبت نام مجدد نخواهید داشت؛ اما اگر ثبت‌نام نکرده‌اید با ما همراه باشید.

در گام اول وارد سایت آزمون دولینگو شده و از بالای صفحه روی گزینه sign up کلیک کنید. در این مرحله باید اطلاعاتی از قبیل آدرس، ایمیل و سن خود را وارد کرده و برای حساب کاربری خود یک رمز عبور تعیین کنید.

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو

در این مرحله، هنگام ثبت اطلاعات دقت کافی به خرج دهید؛ زیرا ممکن است در مراحل بعدی برای دسترسی شما به آزمون مشکلاتی به‌وجود بیاید. در قسمت ایمیل از یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارید استفاده کنید.

آموزش ثبت نام آزمون دولینگو

 

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری شما در چند ثانیه انجام می‌شود و پس از آن با نام کاربری و اکانت خود وارد سایت دولینگو خواهید شد. اما این بار وقتی به سایت وارد شده و لاگین کرده باشید در صفحه اول سه گزینه Try the test (امتحان کردن آزمون)، Purchase the test (خرید آزمون) و Take the test (شرکت در آزمون ) به شما نمایش داده می‌شوند.

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو

گزینه اول یا همان امتحان کردن آزمون بدان معناست که شما قصد دارید در یک آزمون آزمایشی شرکت کنید. مدت زمان آن تقریبا 15 دقیقه بوده و به‌منظور آشنایی شما با نحوه برگزاری آزمون اصلی طراحی شده است. با اینکار نسبت به مناسب بودن امکانات و تجهیزات خود اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که شرکت در آزمون تستی هزینه‌ای ندارد توصیه می‌کنیم در آن شرکت کنید.

گزینه Purchase the test برای خرید حق شرکت در آزمون به کار می‌رود و با کلیک برروی آن وارد قسمت خرید آزمون دولینگو خواهید شد. در این صفحه 2 گزینه پیش روی شماست تا نحوه ثبت نام ازمون دولینگو را تعیین کنید؛ یا انتخاب گزینه اول تک آزمون فقط 1 بار می‌توانید در آزمون شرکت کنید یا با انتخاب گزینه دوم با پرداخت هزینه کمتر دوبار در آزمون شرکت کنید.

ثبت نام در آزمون دولینگو

پس از انتخاب گزینه مورد نظر وارد مرحله پرداخت هزینه آزمون دولینگو می‌شوید. دقت کنید برای پرداخت باید از کارت‌های اعتباری و بانکی بین‌المللی استفاده کنید؛ اگر حساب ارزی ندارید می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. پس از خرید ازمون دولینگو برای شرکت در آن 21 روز زمان دارید. با انجام دادن تمامی این مراحل در نخستین صفحه وبسایت برای شما گزینه Take the test فعال خواهد شد و شما با کلیک روی آن رسما وارد فضای امتحان می‌شوید.

 

اعتبار مدرک دولینگو

آزمون Duolingo به عنوان آزمونی جدید، مهارت‌های شما در زبان خارجی را با سرعت، کیفیت و دقت بالا ارزیابی کرده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای گرفتن پذیرش از دانشگاه مورد نطر محسوب شود. همچنین مدرک آن حدود 2 سال اعتبار دارد و پس از گذشت این زمان برای دریافت مجدد مدرک باید دوباره در آزمون شرکت کنید.

 

محدودیت سنی برای شرکت در آزمون دولینگو

خوشبختانه برای شرکت در این آزمون محدودیت سنی وجود ندارد و تمامی افرادی که از دانش زبانی خوبی برخوردارند، توانایی شرکت در این آزمون را دارند؛ اما افراد زیر 13 سال برای ثبت نام آزمون زبان دولینگو دارای محدودیت‌های خاصی هستند. یعنی شخص آن‌ها قادر به ثبت نام نبوده و انجام این فرآیند باید به دست والدینشان انجام شود. اما برای شرکت در آزمون، فرد باید با مدارک شناسایی خود در جلسه آنلاین حضور یابد.

 

شرایط و مدارک لازم برای شرکت در دولینگو

از آنجایی که برگزاری این آزمون به صورت کامپیوتری و آنلاین است باید قبل از شروع آزمون از کامل بودن مدارک و تجهیزات خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه تجهیزات و مدارک مورد نیاز را برای شما نام برده‌ایم:

  • 60 دقیقه وقت آزاد
  • ارتباط اینترنتی مطمئن
  • فضایی ساکت با نور مناسب
  • مدارک شناسایی ( پاسپورت، گواهینامه رانندگی و… )
  • کامپیوتر یا لپ تاپ

البته کامپیوتر شما نیز باید دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم عامل مک یا ویندوز، وب کم دوربین که روبه‌روی چهره شما تنطیم شده باشد، میکروفون و اسپیکر نیز باشد.

 

نکات مهم برای ثبت نام در آزمون دولینگو

اگر پشیمان شویم یا آزمون لغو شود، چگونه پول خود را پس بگیریم؟ یکی از آن سوالات مطرحی است که برای زبان آموزان مطرح می‌شود. شما با ثبت نام آزمون  duolingo تنها 21 روز فرصت شرکت در آن را دارید. حال اگر اقدامی در این 21 روز برای شرکت در آزمون نکنید، هزینه آن به شما پس داده نمی‌شود و اگر قصد شرکت مجدد در آزمون را دارید، باید برای پرداخت آزمون دولینگو اقدام کنید. پس هنگام انجام ثبت نام مطمئن باشید که تا سه هفته دیگر فرصت شرکت در آزمون را خواهید داشت.

 

هزینه ثبت نام امتحان دولینگو

هزینه ثبت‌نام و شرکت در آزمون دولینگو تنها 49 دلار است و شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی آن را برای دانشگاه مقصد ارسال کنید.

 

تفاوت آزمون دولینگو با آزمون آیلتس و تافل

  • هزینه آزمون دولینگو تنها 49 دلار است، اما هزینه آزمون آیلتس و تافل به ترتیب حدود 215 و 225 دلار می‌­باشند.
  • آزمون تافل و آیلتس تقریبا 10 الی 15 روز یکبار برگزار می‌شوند ولی آزمون دولینگو در هر زمان از شبانه روز قابل انجام است.
  • مدت زمان آزمون آیلتس 2 ساعت و 45 دقیقه و آزمون تافل 4 ساعت است، اما مدت زمان دولینگو یک ساعت می‌باشد.
  • نتیجه آزمون Duolingo دو روز بعد از آزمون منتشر می‌شود ولی نتایج آزمون آیلتس و تافل بین 10 الی 13 روز بعد از آزمون به دست شما می‌رسد.

ثبت نام آزمون دولینگو در ایرانیکارت

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دولینگو از طریق ایرانیکارت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. برای این کار تنها کافی است به پنل ایرانیکارت مراجعه کرده و با تکمیل اطلاعات، درخواست خود را ثبت نمایید. آموزش تصویری مراحل به شرح زیر است:

  • ابتدا در صفحه ثبت نام آزمون دولینگو، روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید تا به پنل ایرانیکارت وارد شوید. در صورتیکه برای اولین بار در پنل ایرانیکارت ثبت نام می‌کنید، برای ثبت درخواست پرداخت هزینه آزمون، مسیر داشبورد> پرداخت در سایت‌های خارجی> دانشجویی و آزمون بین‌المللی را دنبال کرده و سپس از بین سرویس های ارائه شده، دولینگو را انتخاب کنید.

ثبت نام دولینگو از طریق ایرانیکارت

  • پس از ورود به پنل، با صفحه زیر مواجه خواهید شد که لازم است اطلاعات خواسته شده را جهت پرداخت هزینه امتحان دولینگو وارد نمایید.
    1- ایمیل مربوط به اکانت خود در دولینگو را وارد کنید.
    2- رمز عبور خود در دولینگو را وارد نمایید.
    3- خدمات موردنیاز خود را (پرداخت هزینه ثبت نام آزمون) در این قسمت عنوان کنید.
    4- توضیحات و نکات لازم را برای سرویس موردنظر وارد کنید. به عنوان مثال پلن‌های مختلف آزمون و… .
    5- مبلغ موزدنظر برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون خود را وارد نمایید.
    6- اگر در پرداخت خود عجله دارید، برای انجام سریع‌تر درخواست، گزینه عجله دارم را فعال کنید.
    7- محدودیت ساعات تماس خود را مشخص نمایید.
    8- با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد. در صفحه پرداخت، تنها با پرداخت معادل ریالی هزینه ثبت نام، رجیستر آزمون دولینگو با موفقیت انجام شده و فاکتور آن خدمت شما ارسال می‌گردد. از این پس، در صورت وجود هرگونه مشکل، می‌توانید با پشتیبانان ایرانیکارت در تماس باشید.

پرداخت هزینه ثبت نام امتحان دولینگو

با مقالات ایرانیکارت بیشتر آشنا شوید.

مقالات پیشنهادی

چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟
آزمون ها

چگونه در دولینگو انگلیسی یاد بگیریم؟

دولینگو (Duolingo) با جغد سبزرنگ بامزه‌اش، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های آموزش زبان است که با گرافیک جذاب و روش تدریس خلاقانه و موثر خود به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش…
آزمون دولینگو چیست؛ آشنایی با آزمون Duolingo
آزمون ها

آزمون دولینگو چیست؛ آشنایی با آزمون Duolingo

کسانی که درگیر خواندن و یادگیری زبان‌اند، به احتمال زیاد اسم Duolingo و آزمون زبان آن به گوششان خورده است. آزمون زبان دولینگو، در واقع یک امتحان زبان مانند آیلتس…
مقایسه آزمون های زبان و هرآنچه باید درباره آن ها بدانید (راهنمای تصویری و جدول)
آزمون ها

مقایسه آزمون های زبان و هرآنچه باید درباره آن ها بدانید (راهنمای تصویری و جدول)

اگر قصد مهاجرت برای کار، زندگی و یا ادامه تحصیل در کشورهای آسیایی، اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیا را دارید، لازم است که مدرک یکی از آزمون های تعیین سطح…
چه آزمون های زبانی در دوران کرونا آنلاین برگزار می شوند؟
آزمون ها

چه آزمون های زبانی در دوران کرونا آنلاین برگزار می شوند؟

آزمون های بین المللی زبان به دلایل مختلفی اعم از تحصیل، مهاجرت و کار مورد توجه قرار گرفته اند. متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کوید 19 (COVID-19) برگزاری اکثر این…
شما هم به جمع هزاران کاربر ایرانیکارت بپیوندید

برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون Duolingo درخواست خود را ثبت کنید.

در کمترین زمان ممکن در ایرانیکارت ثبت نام کن و هزینه آزمون خودتو پرداخت کن!
ثبت نام در ایرانیکارت در کمتر از ۵ دقیقه
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
ثبت نام آزمون دولینگو Duolingo
3.11 از 9 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید