سناریوی سود ۵ تا ۱۰ درصدی تزوس چطوریه؟ | تحلیل تزوس | قسمت 3 | 30 مرداد 1402 خنثی

سناریوی سود ۵ تا ۱۰ درصدی تزوس چطوریه؟ | تحلیل تزوس | قسمت 3 | 30 مرداد 1402

به نام خدا سلام دوستان حالتون چطوره امیدوارم هرجا هستین عالی باشین و تریداتون همه در سود و برکت باشه بریم سراغ رمز ارز تزوس و با همدیگه ببینیم که در قسمت قبل چه سناریوهایی داشتیم و چه حرکت‌هایی داشت و اینکه از این سناریوها کدومشون بیشتر به نتیجه رسیدن

( برای دیدن قسمت‌های گذشته تحلیل رمز ارز تزوس و همچنین سایر تحلیل‌های من در سایت ایرانیکارت اینجا کلیک کنید)

 

پیش‌بینی‌های قسمت قبل چی بود و کدومشون تونستند بیشتر به واقعیت نزدیک بشن؟

همونطور که در چارت تزوس زیر مشاهده می‌کنید قیمت در یک روند نزولی قرار داشت و زیر خط نزولی بنفش رنگ خودش بود. سناریوی قرمز می‌گفت اگر قیمت تزوس از محدوده ۸۰۰ پایین‌تر بیاد می‌تونه تا یک پله پایین‌تر یعنی محدوده ۷۵۰ هم پایین بیاد مطابق فلش‌های قرمز رنگ به سمت پایین. و همینطور اگر قیمت ۷۵۰ تزوس به پایین بشکنه پله بعدی قیمت ۷۰۰ برای تزوس خواهد بود.

 

خوب سناریوها و پیش‌بینی‌ها رو دیدیم حالا بریم ببینیم کدومشون بیشتر به واقعیت نزدیک شدن؟

چارت زیر چارت این قسمت رمز ارز تزوس هست بچه‌ها همونطور که می‌بینید تزوس کاملاً زیر خط روند نزولی بنفش رنگ خودش قرار داشت و به اون پایبند بود. تزوس به خوبی اومد و از قیمت ۸۰۰ ریخت تا محدوده ۷۵۰ و بعد از اون در یک حرکت شارپ دو پله پایین‌تر یعنی قیمت‌های ۷۰۰ و ۶۵۰ رو هم دید.

و اینطوری می‌تونیم بگیم که تزوس کاملاً به استراتژی قرمز رنگ خودش پایبند بود و استراتژی قرمز رنگ تونست به خوبی به اهداف خودش برسه

 

خوب تحلیل‌های جدید رمز ارز تزوس چی هستند و چه سناریوهایی برای تزوس پیش بینی می‌شه؟

دوستان چارت زیر تحلیل جدید روی رمز ارز تزوس هست همونجور که می‌بینید خط بنفش رنگ نزولی هنوز هم به قوت خودش باقیه و من ادامشو با نقطه چین رسم کردم. تا زمانی که قیمت رمز ارز تزوس نتونه این خط بنفش رنگ را به سمت بالا بشکنه هنوز سناریوی قرمز رنگ تزوس در جریانه. تا زمانی که قیمت رمز ارز تزوس نتونه این خط بنفش رنگ را به سمت بالا بشکنه هنوز سناریوی قرمز رنگ تزوس در جریانه .

 

دو تا سناریو برای ادامه تزوس در چند روز آینده پیش بینی می‌کنید سناریوی قرمز رنگ و سناریوی سبز رنگ

 

سناریوی قرمز رنگ تزوس چی میگه؟

سناریوی قرمز رنگ میگه تزوس الان در یک روند نزولیه و قیمتش الان حدوداً ۷۰۰ هست این کاهش قیمت می‌تونه تا محدوده‌های ۶۵۰ و ۶۰۰ هم ادامه داشته باشه. اینو در نظر داشته باشین که اگر قیمت تزوس از محدوده کنونی ۷۰۰ بالاتر هم بره تا ۷۵۰ چون ۷۵۰ یک قیمت مقاومتی مهمه می‌تونه مطابق فلش‌های قرمز رنگ اون رو دوباره از ۷۵۰ بیاره به ۷۰۰

 

سناریوی سبز رنگ تزوس چی میگه؟

سناریوی سبز رنگ تزوس میگه دوستان گوش به زنگ باشید اگر قیمت تزوز از محدوده ۷۵۰ بالاتر رفت یا اینکه این خط روند بنفش رنگ به سمت پایین رو شکست به سمت بالا، این‌ها همه نشانه‌هایی بر فعال شدن استراتژی سبز رنگ هستند و می‌تونید با فلش‌های سبز رنگ به سمت بالا همراه بشید.

 

سود ۵ تا ۱۰ درصدی که گفتیم با کدوم فلش‌ها به دست خواهد اومد؟

اگر قیمت تزوس بیاد و محدوده ۷۵۰ رو قوی به سمت بالا رد کنه با اولین فلش به سمت بالا تا محدوده ۸۰۰ حدوداً ۵ درصد و دومین فلش به سمت بالا از محدوده ۸۰۰ تا ۸۵۰ هم ۵ درصد دیگه می‌تونه سودآوری داشته باشه.

 

الان منطقی‌ترین کاری که میشه با رمز ارز تزوس انجام داد چیه؟

 

با توجه به دو تا سناریویی که برای رمز ارز تزوس پیشنهاد دادیم اگر قصد خرید تزوس رو دارین بهتره تا محدوده ۷۵۰ و همچنین شکسته شدن خط بنفش رنگ به سمت بالا صبر کنید یعنی صبر کنید تا با سناریوی سبز رنگ همراه بشیم

 

اگر تریدر هستیم و می‌خواهیم با پوزیشن شورت یا سل از رمز ارز تزوس کسب سود کنیم چه کارهایی میشه انجام داد؟ با توجه به اینکه روند نزولی تزوس مدتی شروع شده الان اگر بخواهیم از پوزیشن‌های شورت استفاده کنید میشه گفت اواسط یا اواخر روند می‌تونه باشه و الان منتظر یک اصلاحیم لذا من بیشتر برای تزوس پوزیشن‌های سبز رنگ و بای رو پیشنهاد میدم اما اگر قصد گرفتن شورت یا سل دارین می‌تونین:

از همین محدوده ۷۰۰ میشه یه پوزیشن شورت داشت تا محدوده ۶۲۰ با حد ضرر ۷۴۰

همچنین اگر قیمت اومد کمی بالا و به محدوده ۷۵۰ هم رسید میشه یک پوزیشن شورت ست کرد با حد سود اول ۶۹۰ و حد ضرر ۷۷۰

 

(برای مشاهده سایر قسمت‌های تزوس و همچنین تحلیل سایر رمز ارزها در سایت ایرانیکارت اینجا کلیک کنید)

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید