لجر نانو ایکس Ledger Nano X

کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس Ledger Nano X پس از لجر نانو اس دومین محصول شرکت لجر می باشد. این کیف پول علاوه بر مزایای لجر نانو اس نقاط قوت بیشتری نیز دارد. پس از گذشت زمان اندکی این کیف پول به عنوان یکی از محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری شناخته شد. نصب و راه اندازی این کیف پول بسیار آسان است و در استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

لجر نانو ایکس Ledger Nano X از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. ذخیره کلیدهای خصوصی به صورت کاملا امن انجام می شود و امکان هک این کیف پول تقریبا صفر می شود. همچنین لجر از یک مکانیزم اثبات هویت بهره می‌برد که با هر بار راه‌اندازی اجرا می‌شود. Ledger Nano s  و Ledger Nano x تنها کیف پول‌های سخت افزاری ارزهای دیجیتال هستند که گواهینامه CSPN (گواهینامه سطح اول امنیت) را از ANSSI (سازمان ملی سیستم امنیت اطلاعات) دریافت کرده‌اند.

ورود به کیف پول با وارد کردن پین‌کد انجام می‌شود. البته مکانیزم ورود دولایه‌ای در کیف پول لجر نانو ایکس نیز مانند لجر نانو اس اعمال شده است. به این معنی که با وارد کرد پین‌کد، شما فقط به بخشی از دارایی‌هایتان دسترسی پیدا می‌کنید. برای دسترسی کامل باید رشته‌های ۱۲ یا ۲۴ تایی را نیز وارد کنید.  این ویژگی وقتی کاربردی است که کسی برای دریافت رمز ورود به کیف پول شما را تهدید بکند. در این صورت با ارائه پین، دسترسی محدودی به او خواهید داد، ولی برای دسترسی به کل دارایی‌ها باید از عبارات امنیتی استفاده کرد. با خرید لجر نانو ایکس به راحتی امنیت ارزهای دیجیتال خود را فراهم کنید.

امنیت بالا
محبوبیت زیاد
راحتی در استفاده متوسط

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات به خبرنامه بپیوندید.

آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال، شبکه پرداخت ارزی، کسب درآمد دلاری، تکنولوژی و دنیای گیم و سرگرمی در خبرنامه ایرانیکارت
ایمیل خود را جهت عضویت وارد نمایید