کیف پول ترزور وان Trezor One

کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول ترزور وان TREZOR One یک کیف پول سخت افزاری برای ایجاد امنیت ارزهای دیجیتال می باشد. درواقع ترزور اصلی ترین رقیب لجر می باشد. این کیف پول سخت افزاری طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند. شرکت ترزور TREZOR One (آزمایشگاه های Satoshi) به عنوان یک پیشگام در صنعت بیت کوین شناخته می شود. اقدامات امنیتی اضافی مانند کد پین و عبارات عبور این کیف پول سخت افزاری را همانطور که می توانید به “ضد هک شدن” نزدیک کنید.

کیف پول ترزور وان به شما امکان کنترل کامل ارزهای دیجیتال خود را می دهد. این بدان معنی است که هیچ شخص ثالثی نمی تواند وجوه شما را مسدود یا از بین ببرد. با این وجود شما همچنان مسئول ایمن سازی و تهیه نسخه پشتیبان از کیف پول خود هستید. ویژگی های اعتبار سنجی پرداخت توسط کیف پول نرم افزاری که با این دستگاه استفاده می کنید ارائه می شود.

این کیف پول اپن سورس است و به طور قطعی ساخته شده است. این بدان معنی است که هر توسعه دهنده ای در جهان می تواند کد را کنترل کند و مطمئن شود که نرم افزار نهایی هیچ گونه اسراری را پنهان نمی کند. این کیف پول از یک محیط تخصصی ایمن تهیه شده توسط دستگاه بارگیری می شود. این ویژگی محافظت بسیار قوی در برابر آسیب پذیری های رایانه و بدافزارها را فراهم می کند ، زیرا هیچ نرم افزاری بر روی این محیط قابل نصب نیست. ویژگی های حریم خصوصی توسط کیف پول نرم افزاری که با این دستگاه استفاده می کنید ارائه می شود.

امنیت بالا
محبوبیت زیاد
سهولت در استفاده متوسط

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات به خبرنامه بپیوندید.

آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال، شبکه پرداخت ارزی، کسب درآمد دلاری، تکنولوژی و دنیای گیم و سرگرمی در خبرنامه ایرانیکارت
ایمیل خود را جهت عضویت وارد نمایید