دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

شاید کمتر کسی در کره زمین باشد که از دیدن فیلم و سریال‌های جذاب و هیجان انگیز لذت نبرد و علاقه‌ای به دیدن آن‌ها نداشته باشد. فیلم و سریال خوب، می‌تواند در زندگی هر فرد تاثیر زیادی بگذارد؛ حالش را خوب کند، او را بخنداند، اشک از چشمانش جاری سازد و حتی به او اعتماد به نفس، قدرت مبارزه با مشکلات و راه حل دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس‌های فیلم و سریال یعنی ” نتفلیکس” آشنا کنیم. با نتفلیکس همیشه به تعداد زیادی فیلم، سریال، مستند و برنامه‌های هیجان انگیز دیگر دسترسی دارید. همچنین شما با خواندن این مقاله می‌آموزید گیفت کارت نتفلیکس (Netflix) چیست و نحوه خرید اکانت آن چگونه است؟ علاوه بر این با ویژگی‌ها و سایر کاربردهای این سرویس آشنا می‌شوید.

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix) چیست؟

حتما تا کنون از شبکه‌های خانگی فیلم و سریال زیاد استفاده کرده‌اید و برای خرید اشتراک آن‌ها به راحتی وارد درگاه بانکی شده و با وارد کردن اطلاعات بانکی خود اقدام به خرید کرده‌اید. ولی برای شبکه خانگی نتفلیکس که ایرانی نیست و پرداختش با بانک‌های داخلی انجام نمی‌شود، چطور می‌توان اقدام به خرید اشتراک کرد؟ یکی از بهترین روش‌های پرداخت برای خرید اشتراک نتفلیکس، استفاده از گیفت کارت آن است.

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix)، روش‌ مناسبی برای پرداخت هزینه اشتراک نتفلیکس است که با استفاده از آن و خرید اشتراک، می‌توانید در هر زمان و هر مکان، به هر تعداد فیلم و سریال که می‌خواهید دسترسی داشته باشید.

قیمت و نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس

نتفلیکس (Netflix) یکی از شبکه‌ها و سرویس‌های استریم رایگان است که دارای برنامه‌های مختلفی مثل فیلم، سریال، انیمیشن، مستند و … می‌باشد. شعار شرکت نتفلیکس “مشاهده فیلم و سریال در هر زمان و هر مکان” می‌باشد و شما با هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد، می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. همچنین نت فلیکس به کاربران خود یک ماه اکانت رایگان ارائه می‌کند و شما بعد از این یک ماه می‌‌توانید نسبت به خرید اکانت آن اقدام کنید. گیفت کارت نتفلیکس در قیمت‌های 20، 25، 30 و 50 دلار به فروش می‌رسد. فیلم‌های زیادی در سرویس نتفلیکس هستند که محبوبیت و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است مثل سریال کره‌ای Squid games، Money Heist، This is us و… .

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس (Netflix)، از طریق سایت ایرانیکارت، در خواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خریدن گیفت کارت نتفلیکس

مزایای دسترسی به نتفلیکس

امکان استفاده از نتفلیکس و دیدن برنامه‌های آن در انواع دستگاه موبایل، لپ تاپ، تبلت و … امکان پذیر است و شما به راحتی می‌توانید اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم‌های آن پر کنید. همچنین این امکان را به شما می‌دهد که فیلم‌های مورد نظر خود را دانلود و بدون نیاز به اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از جمله مزایای دیگری که سرویس نتفلیکس دارد به شرح زیر می‌باشد:

  1. دارای قسمت ویژه برای کودکان است و می‌توان کودکان را با کارتون و انیمیشن‌های زیادی سرگرم کرد.
  2. گستردگی فیلم و سریال که اوقات فراغت شما را پر می‌کند.
  3. می‌توانید اکانت خود را بر حسب علاقه و سلایقتان شخصی سازی کنید.
  4.  پشتیبانی مناسبی دارد و خیلی سریع به درخواست کاربران خود پاسخ می‌دهد.
  5.  بر اساس علاقه و سلیقه شما، همچنین با توجه به تاریخچه اکانت پیشنهادات ویژه‌ای وجود دارد.
  6.  افراد مختلف می‌توانند به یک اکانت دسترسی داشته و همگی از فیلم و سریال‌های آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین سرویس پخش فیلم و سریال اینترنتی:هولو یا نتفلیکس ؟

گیفت کارت نتفلیکس چیست

مراحل ساخت اكانت نتفليكس

برای استفاده از خدمات نتفلیکس و دیدن فیلم و سریال‌های مختلف، باید ابتدا به ساخت اکانت آن اقدام کنید. نحوه ساخت اکانت نتفلیکس به شرح زیر می‌باشد:

  • با آی پی غیر ایرانی وارد سایت رسمی Netflix شوید و روی Get Started کلیک کنید.

گیفت کارت نتفلیکس چیست

  • ایمیل و پسورد خود را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

گیفت کارت نتفلیکس چیست

  • سه سطح عضویت در این صفحه وجود دارد که با توجه به مبلغی که می‌خواهيد پرداخت كنيد امکانات متفاوتی از نظر کیفیت پخش و خصوصیات دیگر به شما می‌دهد. یکی از این سه پلن را انتخاب و روی Next کلیک کنید.

گیفت کارت Netflix چیست

  • به این صفحه برای پرداخت هزینه اشتراک خود وارد می‌شوید. روش‌های مختلفی برای پرداخت وجود دارد مثل ویزا کارت، مستر کارت، پی پال و … روی Gift Code Netflix کلیک کنید تا بتوانید هزینه اشتراک را با گیفت کارت نتفلیکس پرداخت کنید.

  • کد گیفت کارت خود را وارد کرده و روی Redeem gift code کلیک کنید.

گیفت کارت Netflix چیست

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت نتفلیکس (Netflix) چیست و نحوه خرید اکانت آن چگونه است؟ آیا شما از این سرویس استفاده کرده اید؟ کدام فیلم نتفلیکس برای شما بسیار جذاب بوده است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...