کیف پول ترزور تی Trezor T

کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول ترزور تی Trezor T نسل دوم از کیف پول های سخت افزاری می باشد که توسط شرکت ساتوشی لبز (SatoshiLabs) تولید شده است. کیف پول Trezor T را  می توان یکی از بهترین و البته محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری بعد از کیف پول لجر دانست. این کیف پول مزیت هایی دارد که آن را نسبت به مدل های مشابه متمایز می کند. یکی از مزیت های اصلی این کیف پول ابعاد منحصر به فرد و وزن آن است. این کیف پول در ابعاد ۳.۹*۶.۴*۱۰ سانتی متر می باشد و وزن آن ۲۲ گرم است.

کیف پول ترزور تی Trezor T دارای یک صفحه نمایش لمسی است که هیچ گونه دکمه ای بر سطح آن وجود ندارد. همچنین صفحه نمایش این محصول هم رزولوشنی معادل ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد که این موضوع به نوبه خود سبب بهبود تجربه استفاده از آن می شود. برای افزایش امنیت این شرکت سعی کرده مدل پیشرفته تری از سیستم عامل خود را در این محصول به کار ببرد. این کیف پول دارای باتری نیست و فقط با برق مستقیم و از طریق کابل کار می کند. برای خرید این کیف پول می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

ویژگی های کیف پول ترزور تی:

  • * نوع رابط: USB Type-C
  • * دارای صفحه نمایش لمسی
  • * جنس بدنه پلاستیک تقویت شده
  • * امکان ذخیره سازی بیش از 1200 نوع دارایی دیجیتال
امنیت بالا
محبوبیت زیاد
سهولت در استفاده متوسط

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات به خبرنامه بپیوندید.

آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال، شبکه پرداخت ارزی، کسب درآمد دلاری، تکنولوژی و دنیای گیم و سرگرمی در خبرنامه ایرانیکارت
ایمیل خود را جهت عضویت وارد نمایید