تحلیل دوج کوین تاریخ 7 خرداد - همه چیز برای پرتاب قیمت آماده است 🚀 صعودی

تحلیل دوج کوین تاریخ 7 خرداد – همه چیز برای پرتاب قیمت آماده است 🚀

دوج کوین در یک ماه گذشته، پس از کاهش قیمت بیش از ۱۶ درصد در تایم فریم روزانه به محدوده قیمت ۰.۰۷۰۵ دلار واکنش مستقیم نشان داده است و در صورت تثبیت روند فعلی قیمت بالاتر از محدوده مورد نظر، ناحیه ۰.۰۷۳ دلار اولین تارگت صعودی برای دوج کوین خواهد بود.

در تایم فریم روزانه، اندیکاتور RSI در چهل روز اخیر در دستیابی و شکست محدوده ۵۰ خود به سمت بالا ناتوان بوده است، در اندیکاتور MACD نیز با وجود ادامه روند صعودی، شاهد تلاش برای تلاقی خطوط سیگنال و مکدی با یکدیگر و تغییر روند به فاز نزولی خواهیم بود.

تحلیل دوج در تایم فریم روزانه با اندیکاتور RSI

در تایم فریم ۴ ساعته نیز اندیکاتور RSI در شکست و تثبیت روند خود بالاتر از محدوده ۵۰ همچنان ناتوان بوده است و شاهد پولبک مجدد با محدوده پایین‌تر خواهیم بود در اندیکاتور MACD نیز همانند تایم فریم روزانه با وجود ادامه فاز صعودی، احتمال تلاقی مجدد و تغییر روند پس از برخورد خطوط سیگنال و مکدی بسیار بالا خواهد بود.

تحلیل doge در تایم فریم ۴ ساعته با اندیکاتور RSI

در تایم فریم روزانه، میانگین‌های متحرک ۷ و ۱۴ روزه پس از تلاقی با یکدیگر در فاز نزولی خود قرار گرفته‌اند، اما در صورت شکست میانگین متحرک ۷ روزه توسط کندل‌های صعودی دوج کوین در تایم فریم روزانه، احتمال تلاقی مجدد و تغییر روند به فاز صعودی بسیار بالا خواهد بود.

میانگین‌های متحرک ۷ و ۱۴ روزه دوج کوین 7 خرداد

در قسمت آخر تحلیل تکنیکال نیز خلاصه تحلیل فنی دوج کوین را بر اساس محبوب‌ترین شاخص‌های فنی، مانند میانگین متحرک، نوسان سازها و محورها را مشاهده می‌کنیم که تقریبا همه آن‌ها سیگنال فروش را به ما نشان می‌دهند.

تحلیل تکنیکال نیز خلاصه تحلیل فنی دوج کوین

شاخص‌های فنی دوج کوین در 7 خرداد 1402

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید