بازگشت بیت به کانال 30 هزار دلاری، باید منتظر پامپ باشیم؟! 4 تیر 1404 خنثی

بازگشت بیت به کانال 30 هزار دلاری، باید منتظر پامپ باشیم؟! 4 تیر 1404

تحلیل تکنیکال ( پرایس اکشن ) رمز ارز بیت کوین در تایم فریم روزانه مورخ 4 تیر ماه 1402

در حالی که همه انتظار داشتن بیت کوین حداقل تا کف کانال بلند مدت خودش در تایم فریم روزانه اصلاح کنه اما بیت همه رو غافلگیر کرد و با چند کندل قوی مجددا خودش رو به کانال 30 هزار دلاری رسوند. این در حالی که اکثر آلت کوین‌ها از این رالی چند روزه جا موندن و کل بازار همچنان عاج و واج در حال بازی خطرناک بیت روی سطح بسیار مهم 31 هزار دلاری هستند، چرا که اگر بیت در چند روز آینده موفق به شکست این مقاومت نشه باید منتظر اتفاقات بسیار بد و یه جورایی وحشتناک برای آلت کوین‌ها باشیم و البته خود بیت کوین.

اما اگر سطح 31 هزار دلار که در 14 آپریل موفق به شکوندش نشده بود رو بشکونه میشه گفت یک آلت سیزن ریز رو میتونیم شاهد باشیم و خود بیت هم حداقل تا سقف کانال صعودی بلند مدت انتظار میره رشد قیمتی داشته باشه

مقاومت بعدی پیش روی بیت میتونه محدوده ی 34 هزار تا 35 هزار دلار و در صورت شکست مقاوت 40 هزار دلاری بعنوان چالش اصلی پیش روی بیت کوین برای صعود بیشتر خواهد بود. همچنین در صورت برگشت قیمت و اصلاح بیت ناحیه ای 25 هزار دلار بعنوان یک سطح حمایتی معتبر و قوی میتونه اهرمی برای پرتاب مجددا قیمت رو به بالا باشه و در صورت از دست رفتن این حمایت باید منتظر واکنش بیت به سطوح حمایتی پایین ‌تر یعنی محدوده 22600 دلار و 20 هزار دلاری باشیم که امیدواریم این سطوح از دست نرند چرا که شرایط برای BTC و آلت کوین‌ها سخت خواهد شد.

در نهایت باید گفت بهترین واکنش ممکن در حال حاضر منتظر موندن تا تکلیف بیت با سطح 31 هزار دلاری مشخص بشه و روند قیمتی تثبیت بده.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید