تبریک! سود ۵۵ درصدی فانتوم طبق این پیش‌بینی به دست اومد | تحلیل فانتوم | قسمت ششم | 24 آبان ۱۴۰۲ صعودی

تبریک! سود ۵۵ درصدی فانتوم طبق این پیش‌بینی به دست اومد | تحلیل فانتوم | قسمت ششم | 24 آبان ۱۴۰۲

درود دوستان حالتون چطوره؟ امیدوارم هرجا هستین شاد و سلامت باشین. با ششمین قسمت از تحلیل رمز ارز فانتوم در خدمت شما هستم. از پیش بینی قسمت قبل یعنی پنجمین قسمت از تحلیل رمز ارز فانتوم تا به امروز که ششمین قسمت از تحلیل این رمز ارز را داریم شاهد یک رشد ۵۵ درصدی طبق پیش بینی سبز رنگ بودیم. تبریک می‌گم به همه دوستان و عزیزانی که تحلیل‌ها رو دنبال می‌کنند و رمز ارز فانتوم رو از قسمت پیش تا الان خریداری کردند. مثل همه تحلیل‌هامون در ابتدا با همدیگه می‌بینیم که پیش‌بینی‌های جلسه قبل چی بودند و این سود ۵۵ درصدی طبق کدوم پیش‌بینی به دست اومد و در انتها یک پیش‌بینی برای چند روز آینده رمز ارز فانتوم ارائه خواهیم داد. 

براي مشاهده فهرست تمام تحليل ها اينجا کليک کنيد

پیش بینی چی بود نتیجه چی شد در یک نگاه:

2- نتیجه پیش بینی حرکت فانتوم

1- پیش بینی حرکت فانتوم

خوب از پیش‌بینی‌های جلسه قبل یعنی پنجمین قسمت فانتوم چه خبر چه پیش‌بینی‌هایی روی این رمز ارز داشتیم؟

دوستان چارتی که در پایین دارید مشاهده می‌کنید پیش‌بینی‌هایی هست که در جلسه قبل یعنی پنجمین قسمت از تحلیل فانتوم روی این رمز ارز داشتیم همونطور که در چارت زیر مشخصه قیمت فانتوم در اون تاریخ ۱۸۸۰ بود و فانتوم در یک محدوده بنفش رنگ قرار داشت.

اگر تحلیل‌های من در سایت ایرانی کارت را دنبال کنید می‌دونید که محدوده بنفش رنگ در تمامی تحلیل‌های من محدوده تصمیم گیری هست. و محدوده تصمیم گیری محدوده که اگر از سمت بالا بشکنه پیش بینی سبز رنگ استارت می‌خوره و اگر از سمت پایین بشکنه پیش بینی قرمز رنگ آغاز می‌شه.

طبق پیش بینی سبز رنگ به خریداران فانتوم پیشنهاد داده بودیم که تا زمانی که قیمت فانتوم از محدوده ۲۲۰۰ فراتر بره دست نگه دارند. و گوش به زنگ باشند به محض اینکه قیمت فانتوم از محدوده ۲۲۰۰ بالاتر رفت با پیش بینی سبز رنگ همراه بشن. پیش بینی سبز رنگ به ما می‌گفت اگر قیمت فانتوم از محدوده ۲۲۰۰ بالاتر رفت مطابق فلش‌های سبز رنگ به سمت بالا محدوده‌های بعدی ۲۶۰۰ و 2800 خواهند بود که فانتوم می‌تونه اون قیمت‌ها رو هم ببینه.

خوب نتیجه پیش‌بینی‌هایی که در جلسه قبل روی رمز ارز فانتوم داشتیم چی شد و این سود ۵۵ درصدی چطور با پیش بینی سبز رنگ به دست اومد؟

دوستان چارتی که در پایین دارید مشاهده می‌کنید نتیجه پیش‌بینی‌هایی هست که بر روی رمز ارز فانتوم داشتیم همونطور که در چارت زیر می‌بینید فانتوم از محدوده زرد رنگ ۱۸۰۰ یک حرکت صعودی را به سمت بالا آغاز کرده به خوبی تا ۲۲۰۰ بالا اومده و بعد از گذشتن از ۲۲۰۰ سناریوی سبز رنگ استارت خورده و قیمت رو تا محدوده ۲۶۰۰ و همچنین ۲۸۰۰ که در پیش بینی مشخص کرده بودیم بالا برده. و پس از بالا رفتن از محدوده ۲۸۰۰ به ادامه حرکت صعودی خودش پرداخته و قیمت رو به خوبی تا محدوده‌هایی که مشخص کرده بودیم یعنی ۳۳۰۰ افزایش داده و این باعث شده تا فانتوم یک سود ۵۵ درصدی را تجربه کند.

بسیار خوب چه پیش‌بینی‌هایی برای چند روز آینده رمز ارز فانتوم داریم؟

دوستان چارتی که در پایین مشاهده می‌کنید پیش‌بینی‌هایی هست که برای چند روز آینده رمز ارز فانتوم داریم در تایم فریم یک ساعته. همونطور که در چارت زیر مشخصه فانتوم الان در یک حرکت صعودی هست دو تا خط روند صعودی براش کشیدم که با خط بنفش مشخص شده و تو زمانی که این دوتا خط روند صعودی بنفش رنگ به سمت پایین نشکستن روند فانتوم را همچنان صعودی در نظر می‌گیریم.

از طرف دیگه دوتا محدوده قیمتی با فلش‌های نقطه چین بنفش رنگ مشخص کردم محدوده 2800 و محدوده ۲۲۰۰ که این دو محدوده قیمتی هم بسیار مهم هستند و تا زمانی که به پایین شکسته نشدند همچنان روند را صعودی در نظر می‌گیریم

با توجه به نکته که در بالا گفته شد دو تا پیش بینی برای چند روز آینده رمز ارز فانتوم داریم پیش‌بینی سبز رنگ و پیش‌بینی قرمز رنگ که در ادامه به بررسی هر کدوم از اون‌ها خواهیم پرداخت

پیش بینی سبز رنگ چی میگه؟

پیش بینی سبز رنگ میگه فعلاً روند فانتوم در یک حرکت صعودی قوی قرار داره اما با توجه به اینکه به محدوده‌های مقاومتی قوی برخورد کرده پیش بینی میشه یک اصلاح به سمت پایین داشته باشه. یعنی پیش بینی می‌کنیم که مطابق فلش سبز رنگ به سمت پایین فانتوم تا محدوده ۲۸۰۰ و بعد از اون تا محدوده ۲۲۰۰ پایین بیاد و بعد از همین محدوده‌ها مجدداً یک حرکت به سمت بالا را آغاز کنه و قیمت ۳۴۰۰ تا ۳۶۰۰ رو برای بالا رفتن تست کنه. که اگر این اصلاح به سمت پایین انجام بشه محدوده ۲۸۰۰ و بعد از اون محدوده ۲۲۰۰ دو نقطه برای خرید خواهند بود. با حد سود ۳۵۵۰ و حد ضرر ۲۰۰۰

پیش بینی قرمز رنگ چی میگه؟

پیش بینی قرمز رنگ میگه گوش به زنگ باشید اگر قیمت فانتوم از من محدوده ۲۲۰۰ کاهش پیدا کرد مطابق فلش‌های قرمز رنگ به سمت پایین قیمتش تا محدوده ۱۸۰۰ و در مرحله دوم تا محدوده ۱۴۰۰ کاهش خواهد یافت . 

الان چه کاری منطقی‌تره که با رمز ارز فانتوم انجام بدیم؟

الان قیمت رمز ارز فانتوم در حدود 3021 هست. اگر قصد خرید یا سرمایه‌گذاری روی رمز ارز فانتوم رو دارید طبق پیش بینی زیر پیشنهاد میشه که صبر کنید تا قیمت فانتوم به محدوده‌های ۲۸۰۰ و ۲۲۰۰ برسه. اگر قیمت فانتوم به این محدوده‌ها رسید میشه دو پله خرید انجام داد با حد سود ۳۵۵۰ و حد ضرر ۲۰۰۰

آیا امکان داره قیمت فانتوم از همین جایی که هست بالاتر بره؟

بله محدوده‌های بالاتری که فانتوم می‌تونه بهش برسه محدوده ۴۰۰۰ هست. اما پیشنهاد میشه برای اینکه ریسک خرید رو کمتر بکنید صبر کنید تا قیمتش کاهش پیدا بکنه به ۲۸۰۰ برسه اولین پله خرید و زمانی که به ۲۲۰۰ رسید دومین پله خرید را انجام بدیم.

چارت لایو رمز ارز فانتوم:

دوستان در ادامه چارت لایو رمز ارز فانتوم را قرار میدم تا هر زمان که خواستیم بتونید پیش‌بینی‌ها رو با چارت لایو مقایسه کنید فقط کافیه مانند عکس زیر تایم فریم را بر روی یک ساعت تنظیم کرده و بر روی دکمه تمام صفحه کلیک کنید

 

بسیار خوب دوستان این هم از پایان ششمین قسمت از تحلیل رمز ارز فانتوم برای همتون سودهای خوبی را آرزو می‌کنم و امیدوارم تا چند روز آینده که برمی‌گردیم تا نتیجه پیش‌بینی‌ها رو ببینیم همگی در سود و برکت باشیم. برای مشاهده فهرست کاملی از تحلیل‌های من در سایت ایرانیکارت از طریق باکس زیر اقدام کنید خدانگهدار.

براي مشاهده فهرست تمام تحليل ها اينجا کليک کنيد
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید