تبریک! سود ۵۰ درصدی فایل کوین طبق این پیش‌بینی به دست اومد | تحلیل فایل کوین | قسمت ششم | ۲۴ آبان ۱۴۰۲ صعودی

تبریک! سود ۵۰ درصدی فایل کوین طبق این پیش‌بینی به دست اومد | تحلیل فایل کوین | قسمت ششم | ۲۴ آبان ۱۴۰۲

با عرض سلام و درود خدمت همه شما دوستان عزیزم و همه کسانی که تحلیل‌های من را در سایت ایرانیکارت دنبال می‌کنید. یک تبریک دیگه دارم به همه دوستانی که از قسمت قبل یعنی پنجمین قسمت تحلیل فایل کوین با من همراه بودند و کسانی که رمز ارز فایل کوین رو در نقاط گفته شده خریداری کردند. همونطور که در تحلیل این قسمت مشاهده خواهید کرد از قسمت قبل که پیش بینی روی رمز ارز فایل کوین داشتیم تا به این قسمت و این لحظه شاهد یک رشد ۵۰ درصدی در رمز ارز فایل کوین بودیم. مثل سایر تحلیل‌هامون در ابتدا بپردازیم به پیش‌بینی‌های جلسه قبل و ببینیم که چه پیش‌بینی‌هایی داشتیم و این سود ۵۰ درصدی چطور و طبق کدام پیش بینی به دست اومد و در ادامه یک پیش‌بینی برای چند روز آینده رمز ارز فایل کوین خواهیم داشت. پس در این تحلیل با من همراه باشید

براي مشاهده فهرست تمام تحليل ها اينجا کليک کنيد

پیش بینی چی بود نتیجه چی شد در یک نگاه:

2- نتیجه پیش بینی حرکت فایل کوین

1- پیش بینی حرکت فایل کوین

خوب از قسمت قبل یعنی پنجمین قسمت از تحلیل رمز ارز فایل کوین چه خبر چه پیش‌بینی‌هایی روی این رمز ارز داشتیم؟

دوستان چارتی که در پایین دارید مشاهده می‌کنید پنجمین قسمت از تحلیل رمز ارز فایل کوین هست یعنی قسمت قبل. همونطور که در چارت زیر مشخصه قیمت فایل کوین ۳.۲۶۵ دلار بود. و فایل کوین در محدوده بنفش رنگ یعنی فلش‌های بنفش رنگ قرار داشت. محدوده بنفش رنگ یعنی محدوده تصمیم گیری. پیش بینی کردیم که اگر قیمت فایل کوین از 3.600 افزایش پیدا بکنه مطابق فلش‌های سبز رنگ به سمت بالا پیش بینی سبز رنگ آغاز خواهد شد و قیمت فایل کوین در پله اول به 4.200 و در پله دوم تا محدوده ۵.۲۰۰ افزایش خواهد یافت.

از طرف دیگه پیش بینی کردیم اگر قیمت فایل کن از پایین محدوده بنفش رنگ خارج بشه یعنی قیمتش از ۲.۸۰۰ دلار کمتر بشه پله‌های پایین‌تری که فایل کوین خواهد دید ۲.۴۰۰ دلار و ۲ دلار خواهند بود.

بسیار خوب نتیجه پیش‌بینی‌هایی که بر روی رمز ارز فایل کوین در قسمت قبل داشتیم چی شد و و این سود 50 درصدی چطور به دست اومد؟

دوستان چارتی که در پایین دارین مشاهده می‌کنید نتیجه پیش‌بینی هست که در قسمت قبل بر روی رمز ارز فایل کوین داشتیم همونطور که در چارت زیر مشخصه فایل کوین از بالای محدوده فلش‌های بنفش رنگ خارج شد و پیش‌بینی سبز رنگ آغاز شد یعنی قیمت فایل کوین از ۳.۶۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. و به محض افزایش پیدا کردن قیمت فایل کوین از ۳.۶۰۰ شاهد یک حرکت صعودی خوب بودیم که در پله اول قیمت فایل کوین را به محدوده ۴.۲۰۰ دلار رسوند و در پله دوم طبق پیش‌بینی سبز رنگ قیمت فایل کوین را به محدوده ۵.۲۰۰ دلار افزایش داد و قیمت فایل کوین تا محدوده ۵.۷۰۰ هم بالا رفت. و به این ترتیب یک سود 50 درصدی برای خریداران رمز ارز فایل کوین هدیه آورد.

بسیار خوب چه پیش‌بینی برای چند روز آینده رمز ارز فایل کوین داریم؟

دوستان چارتی که در پایین دارین مشاهده می‌کنید پیش‌بینی‌هایی هست که برای چند روز آینده رمز ارز فایل کوین در تایم فریم یک ساعته داریم همونطور که در چارت زیر مشخصه فایل کوین فعلاً در یک روند صعودی قرار داره و بالای خط روند صعودی بنفش رنگ خودش هست. از طرفی در حال حاضر قیمت فایل کوین ۴.۷۹۷ دلار هست و بالای قیمت تعیین کننده ۴ دلار قرار داره. 

با توجه به این دو نکته‌ای که بیان شد دو تا پیش بینی برای چند روز آینده رمز ارز فایل کوین داریم پیش بینی سبز رنگ و پیش‌بینی قرمز رنگ که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

پیش بینی سبز رنگ چی میگه؟

پیش بینی سبز رنگ میگه قیمت کنونی فایل کوین ۴.۷۹۷ دلار هست و بالای محدوده ۴ قرار داره و هم اکنون هم در یک روند صعودی هست بنابراین مطابق فلش‌های سبز رنگ پیش بینی می‌کنیم قیمت فایل کن تا محدوده ۴.۵۰۰ دلار و همچنین ۴ دلار کاهش پیدا بکنه و از این دو نقطه مجدداً یک حرکت به سمت بالا برای تست کردن مجدد ناحیه ۵.۲۰۰ دلار و ۵.۷۰۰ دلار انجام بده. که در این صورت دو نقطه خرید خواهیم داشت نقطه ۴ دلار و نقطه ۴.۵۰۰ دلار با حد سوده ۵.۷۰۰ دلار و حد ضرر ۳.۷۰۰ دلار

پیش بینی قرمز رنگ چی میگه؟

پیش بینی قرمز رنگ میگه گوش به زنگ باشید اگر فایل کن خط روند صعودی بنفش رنگ خودش رو به سمت پایین بشکنه و همچنین قیمتش از ۴ دلار کمتر بشه مطابق فلش‌های قرمز رنگ به سمت پایین پله‌هایی که در ادامه خواهد دید ۳.۵۰۰ دلار همچنین ۲.۸۰۰ دلار و ۲.۴۰۰ دلار خواهند بود.

الان چه کاری منطقی‌تره که با رمز ارز فایل کوین انجام بدیم؟

اگر قصد خرید یا سرمایه‌گذاری روی رمز ارز فایل کوین رو داریم پیشنهاد می‌کنم صبر کنید تا از قیمت کنونی ۴.۷۹۷ دلار به قیمت ۴.۵۰۰ دلار و همچنین ۴ دلار برسیم. که این دو محدوده دو نقطه برای خرید هستند با حد سود ۵.۶۰۰ دلار و حد ضرر ۳.۷۰۰ دلار

بنابراین گوش به زنگ باشید تا قیمت فایل کوین کاهش پیدا بکنه و در این دو نقطه دو پله خرید انجام بدیم.

آیا قیمت فایل کوین می‌تونه به روند صعودی خودش ادامه بده و رقم‌های بالاتر رو ببینه؟

بله اگر قیمت مجدداً به محدوده ۵.۷۰۰ دلار و ۶ دلار برسه و از اون فراتر بره انتظار این رو داریم که قیمت‌های بالاتر رو ببینه اما فعلاً باید صبر کرد و مطابق پیش بینی سبز رنگ با فلش‌های سبز رنگ همراه شد.

چارت لایو رمز ارز فایل کوین:

دوستان مانند سایر تحلیل‌ها در ادامه چارت لایو رمز ارز فایل کوین رو قرار میدم تا هر زمان که خواستید بتونید پیش‌بینی‌ها رو با چارت لایو مقایسه کنید فقط کافیه مانند عکس زیر تایم فریم را بر روی یک ساعته تنظیم کرده و بر روی دکمه تمام صفحه کلیک کنید

 

بسیار خوب دوستان به پایان ششمین قسمت از تحلیل رمز ارز فایل کوین رسیدیم امیدوارم که این تحلیل و پیش بینی هم بتونه سود خوبی رو نصیب خریداران فایل کوین بکنه. برای مشاهده سایر قسمت‌های تحلیل رمز ارز فایل کوین و همچنین سایر تحلیل‌های من در سایت ایرانی کارت از طریق کادر زیر عمل کنید. اگر در خصوص هر یک از تحلیل‌ها پیش‌بینی یا نظری دارید از طریق باکس نظر برای من ارسال کنید. تا چند روز آینده که برگردیم و نتیجه پیش بینی‌ها را روی رمز ارز فایل کوین ببینیم همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم پرسود و برکت باشید.

براي مشاهده فهرست تمام تحليل ها اينجا کليک کنيد
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید