ترس و طمع: راهنمای انتخاب بین بیتکوین با قیمت ۶۵۰۰۰ دلار و ۶۰۰۰۰ دلار |تحلیل بیتکوین | قسمت شانزدهم | ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ خنثی

ترس و طمع: راهنمای انتخاب بین بیتکوین با قیمت ۶۵۰۰۰ دلار و ۶۰۰۰۰ دلار |تحلیل بیتکوین | قسمت شانزدهم | ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
1- سلام و درود
🙋 وقتی که در بازار بیتکوین قرار دارید، روبرو می‌شوید با دو احساس قوی: ترس و طمع. این دو احساس بی‌شک تصمیمات شما را دربارهٔ سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال تحت تأثیر قرار می‌دهند. اما همیشه مسألهٔ اصلی این است: آیا باید اکنون خرید کنید؟ آیا باید منتظر ماند و قیمت پایین‌تری را انتظار داشت؟
با وجود قیمت‌های جذابی که در دو طرف می‌بینید، تصمیم‌گیری مشکل است. از یک سو، شاید بخواهید از این فرصت بهره‌برداری کنید و به قیمت ۶۵۰۰۰ دلار خرید کنید، اما از سوی دیگر، ممکن است احساس کنید که با انتظار، می‌توانید بهترین قیمت را برای ورود به بازار بیتکوین داشته باشید.
به شما توصیه می‌کنیم ترس و طمع را کنار بگذارید و به تحلیل دقیق‌تر و اطلاعاتی که در دسترس دارید توجه کنید. آیا بازار در حال رشد است؟ آیا تحلیل‌ها نشان می‌دهد که قیمت به سمت بالا حرکت می‌کند؟ یا شاید اطلاعات نشان دهد که بازار در مرحلهٔ کاهش است و بهتر است منتظر بمانید؟
اگر می‌خواهید پاسخی دقیق‌تر به این سوالات داشته باشید، بهترین راه این است که ویدیویی که برای شما آماده کرده‌ایم را مشاهده کنید. در این ویدیو، به بررسی عوامل مختلف تأثیرگذار بر بازار بیتکوین و راهنمایی در انتخاب بهترین زمان برای ورود به بازار خواهیم پرداخت.
.
2- ویدیوی امروز
▶️ ویدیوی پیش بینی قیمت بیتکوین و تعیین قیمت های مناسب برای خرید این رمزارز در چند روز آینده:
برای مشاهده آخرین تحلیل های من در سایت ایرانیکارت و فهرستی از سودهای کسب شده تا به امروز، اینجا کلیک کنید
3- نمودار امروز
در ادامه چارت امروز رمزارز بیتکوین را مشاهده میکنید. برای مشاهده نمودار بیتکوین در اندازه بزرگ، بر روی نمودار کلیک کنید.


4- چارت لایو بیتکوین
دوستان در ادامه چارت لایو رمز ارز بیتکوین را قرار میدم تا هر زمان که خواستید بتوانید نقاط ورود را با لحظه حال حاضر بازار مقایسه کنید. فقط کافیست مانند عکس زیر تایم فریم را بر روی یک ساعته تنظیم کرده و بر روی دکمه تمام صفحه کلیک کنید.

برای مشاهده آخرین تحلیل های من در سایت ایرانیکارت و فهرستی از سودهای کسب شده تا به امروز، اینجا کلیک کنید
5- پیش بینی قسمت قبل بیتکوین
برای مشاهده تحلیل قسمت قبل رمزارز بیتکوین اینجا کلیک کنید
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید