تارگت 0.134 دلار، تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۳/۰۱/۱۱،ادامه روند نوسانی خنثی

تارگت 0.134 دلار، تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۳/۰۱/۱۱،ادامه روند نوسانی

این هفته، بازار ارزهای دیجیتال رفتار صعودی از خود نشان داده است که منعکس کننده صعود بیت کوین به بالای آستانه روانی 70000 دلار است. شتاب خرید از یک تغییر مثبت به سمت ETF های Spot BTC افزایش بیشتری دریافت کرد. علاوه بر این، چندین آلتکوین فرصت های جدیدی را برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.ترون هفته گذشته روند صعودی را تجربه کرد و شاهد فعالیت خرید قابل توجهی بود که ارزش خود را به 0.1204 دلار رساند. داده های فاندامنتال نقدینگی قابل توجهی را نشان می دهد که نشان دهنده اعتماد و ثبات بازار است.ترون علیرغم مواجهه با انتقادات و چالش ها، یک فرصت سرمایه گذاری جذاب را ارائه می دهد. حضور مداوم آن در ۱۵ ارز دیجیتال برتر، بر انعطاف پذیری آن تاکید می کند. ادغام استیبل کوین USDD نقدینگی ترون را افزایش داده و سرمایه گذارانی را که به دنبال ثبات در بازارهای بی ثبات هستند، جذب کرده است.علاوه بر این، معرفی یک استیبل کوین الگوریتمی به افزایش قیمت ترون دامن زده و پتانسیل نوآورانه آن را برجسته کرده است. اخیرا ترون اعلام کرد که به رقم 220 میلیون حساب در شبکه ترون رسیده است. علاوه بر این، ترون در حال گسترش اکوسیستم خود از طریق مشارکت با شرکت های پیشرو در فناوری است.این مشارکت ها از برنامه های تلفن همراه تا خدمات ابری و یکپارچه سازی AWS را شامل می شود. علاوه بر این، ترون یکپارچگی خود را با TradingView تقویت کرده است. این یکپارچه سازی کاربران را قادر می سازد تا به به روز رسانی بازار، شاخص ها، روند قیمت، ابزارهای ترسیم و ابزارک ها در زمان واقعی دسترسی داشته باشند.

تحلیل تایم فریم روزانه 

در زمان انتشار این تحلیل تکنیکال، قیمت ترون (TRX) در 0.1203 دلار با افت روزانه 0.38٪ معامله شد که نشان دهنده بی طرفی در نمودارها است. نسبت بازدهی ماهانه 1.90% و 86.89% به صورت سالانه دارد. جفت TRON/BTC در 0.00000171 BTC است و ارزش بازار 10.76 میلیارد دلار است. معامله گران در شرایط خنثی هستند و پیشنهاد می کنند که قیمت ترون ممکن است با حرکات محدود مواجه شود و در محدوده مورد نظر نوسان خود را ادامه دهد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،ترون از میانگین متحرک نمایی 20، 50 و 100 روزه کاهش یافته و بالاتر از میانگین متحرک نمایی 200 روزه است. حجم معاملات روزانه بیش از 17.89 درصد کاهش یافت و به 389.50 میلیون دلار رسید و اندیکاتور RSI در حال ادامه روند صعودی است و شاهد یک متقاطع مثبت در نمودارها خواهیم بود. شاخص های فنی نشان می دهد که فشار خرید ممکن است ادامه داشته باشد و ترون ممکن است مجددا به تارگت 0.134 دلاری خود در بازه زمانی کوتاه مدت دست پیدا کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید