تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۱۷،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۳/۰۲/۱۷،ادامه روند صعودی

مهم‌ترین میم کوین‌ها، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کرده‌اند. این روند صعودی به دلیل چندین معیار است که نشان دهنده چشم انداز صعودی برای میم کوین های مربوطه است.داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای IntoTheBlock نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های جدید و فعال دوج کوین در هفت روز گذشته به ترتیب بیش از ۷۴ درصد و ۲۱ درصد افزایش یافته است.IntoTheBlock علاوه بر این ادعا کرده است که بیش از 28000 آدرس دوج کوین جدید در 2 می ایجاد شده است که 102٪ افزایش نسبت به پایین ترین سطح ماهانه آن که در 29 آوریل تعیین شده بود. همچنین پلتفرم  Santiment  به رشد شبکه دوج  اشاره کرد و اشاره کرد که دومین رشد بزرگ در شش ماه گذشته (فقط پس از بیت کوین) بوده است. این پلتفرم فاش کرد که Dogecoin شاهد افزایش ۲۷ درصدی کیف پول‌های غیرخالی آن به ۶.۶ میلیون در این مدت بوده است.در همین حال، داده های Coinglass نشان می دهد که فعالیت معاملاتی در بازار مشتقات دوج کوین نیز افزایش یافته است. به طور خاص، نرخ بهره باز (OI) میم کوین دوباره مثبت است و در حال حاضر 0.0021٪ است. این نشان می دهد که گاوها برگشته اند و احساسات صعودی نسبت به دوج کوین وجود دارد.اطلاعات بیشتر از Coinglass نشان می دهد که حجم معاملات نقدی دوج کوین در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بیشتری در حال انباشتن میم کوین قبل از افزایش قیمت هستند.ارزیابی داده های بلاکچین از نسبت ارزش بازار دوج کوین به ارزش واقعی (MVRV) نشان می دهد که ممکن است زمان خوبی برای سرمایه گذاری در memecoin باشد. نسبت MVRV، که نسبت بین قیمت بازار فعلی دارایی و میانگین قیمت هر سکه یا توکن خریداری شده برای آن دارایی را ردیابی می کند، در زمان انتشار، ارزش منفی 12.83٪ را برگرداند. این نشان می دهد که دوج کوین در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است، زیرا ارزش بازار آن کمتر از میانگین قیمت خرید تمام توکن های در گردش است. نسبت MVRV منفی اغلب به عنوان سیگنال “خرید نزولی” در پیش بینی افزایش قیمت تفسیر می شود.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، دوج کوین (DOGE) در بحبوحه بهبود مداوم بازار همچنان در کانون توجه قرار دارد و در تلاش برای شکستن مقاومت 0.20 دلاری، سود قابل توجهی را به ثبت رساند.در زمان انتشار، دوج کوین با 0.16 دلار معامله شد و روزانه حدود 1.5 درصد افزایش داشت. در نمودار هفتگی، میم کوین نزدیک به 8 درصد افزایش داشته است و در از سوی دیگر  دوج کوین به طور فزاینده ای در کنار بیت کوین (BTC) معامله می کند. بنابراین، علاوه بر شاخص‌های فنی و فعالیت شبکه، مسیر توکن به طور قابل‌توجهی به نحوه عملکرد اولین ارز دیجیتال در بازار بستگی دارد.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، یکی از نگرانی‌های کلیدی در میان سرمایه‌گذاران دوج کوین، احتمال سقوط دیگر به زیر مرز بحرانی 0.10 دلار است. نوسانات اخیر شاهد بازگشت دوج کوین از سطح حمایت قوی 0.12 دلار بود که نشان دهنده انعطاف پذیری در این محدوده قیمتی است. منطقه ای از 0.12 تا 0.13 دلار به عنوان یک منطقه خرید قوی در نظر گرفته می شود که از دوج کوین در طول دوره های نوسان پشتیبانی می کند.در حالی که روند صعودی دوج کوین امیدوارکننده به نظر می رسد، پویایی گسترده تر بازار به احتمال یک رکود دیگر اشاره دارد و با توجه به روند صعودی در اندیکاتور های MACD و RSI پیش بینی می شود قیمت به تارگت 0.18 دلار طی چند روز دست پیدا کند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. من تحلیلاتون رو دو هفته ای هست میخونم جالبه
    ولی خطای پیشبینیتون زیاده
    بازم تشکر واسه اطلاعات خوبتون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟