کیف پول اکسودوس Exodus

کیف پول تحت وب

کیف پول اکسودوس Exodus یکی از کیف پول های آنلاین ارز دیجیتال است. این کیف پول نرم افزاری به عنوان یک کیف پول چند ارزی از بیش از 100 کوین و توکن پشتیبانی می کند. البته تیم سازنده این کیف پول در حال اضافه کدن ارزهای جدید به این کیف پول می باشند. اکسودوس دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است که برای تریدرهای تازه وارد نیز بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های مهم این کیف پول که آن را از بقیه متمایز کرده است این است که در این سایت ip ایران تحریم نشده است و به آسانی بدون ترس از بسته شدن حساب می توان با این کیف پول ارز دیجیتال کار کرد.

یکی دیگر از مزایای این کیف پول این است که با کیف پول سخت افزاری ترزور نیز لینک می شود. در کنار تمامی این ویژگی های مثبت کیف پول Exodus نواقص امنتی نیز دارد. از جمله نواقص امنیتی که Exodus دارد عدم قابلیت تایید دو مرحله ای و قابلیت چند امضایی است. این کیف پول دارای یک صرافی داخلی است. شما نمی توانید مانند صرافی های آنلاین، ارزهای دیجیتال خود را با استفاده از ارز فیات بخرید و یا بفروشید اما می توانید دارایی های دیجیتال خود را به یکدیگر تبدیل کنید.

ویژگی های کیف پول اکسودوس Exodus

  • رابط کاربری ساده ای دارد
  • این کیف پول نسبتا امن است.
  • دارای صرافی داخلی است.
  • این کیف پول پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد.
  • امکان بازیابی با عبارت ۱۲ کلمه ای و بازیابی ایمیلی وجود دارد.
امنیت بالا
محبوبیت متوسط
سهولت در استفاده زیاد

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات به خبرنامه بپیوندید.

آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال، شبکه پرداخت ارزی، کسب درآمد دلاری، تکنولوژی و دنیای گیم و سرگرمی در خبرنامه ایرانیکارت
ایمیل خود را جهت عضویت وارد نمایید