تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۲/۰۹/۰۹،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ترون  ۱۴۰۲/۰۹/۰۹،ادامه روند نوسانی

ترون طی چند ماه گذشته دو بار به بالاترین سطح خود یعنی 0.11 دلار رسیده است، اما نتوانست از این سطح عبور کند. پس از افت اخیر، ترون  اکنون بین خطوط میانگین متحرک معامله می شود. اگر خریداران قیمت را بالاتر از SMA 21 روزه نگه دارند، روند صعودی می تواند از سر گرفته شود. همچنین ترون با طرح هایی برای حذف واسطه هایی مانند آمازون و نتفلیکس، فرآیند مصرف رسانه ای را کاملا غیرمتمرکز پیش بینی می کند. این گام بزرگ آن را به یک بازیگر کلیدی در شکل دادن به آینده محتوای دیجیتال و نوآوری تبدیل کرده است.

تحلیل تایم فریم روزانه

در 2 نوامبر، ترون  به 0.101 دلار رسید و رکورد 35 ماهه آخرین بار در دسامبر 2021 را شکست.از آن زمان، ترون از 0.0992 دلار به 0.1047 دلار رسیده است که 15 درصد افزایش داشته است. تحلیلگران انتظار دارند که این رمزارز تا ژانویه 2024 به 0.2 دلار برسد.با این حال، برخی از کارشناسان بازار که نگران نوسانات مداوم هستند، پیش بینی می کنند ترون تا پایان سال به 0.0855 دلار کاهش یابد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته 

با وجود اخبار هک پیرامون این رمزارز، قیمت ترون در بازار افزایش یافت. این رمزارز در 22 نوامبر با قیمت 0.09613 دلار معامله می شد. با این حال، از زمان پست بنیانگذار خود یعنی جاستین سان، قیمت ترون با 9.5 درصد افزایش به 0.1030 دلار تا ۳۰ نوامبر رسیده است که نشان دهنده انعطاف پذیری ترون در مواجهه با چالش های امنیتی است.
با نگاهی به سال 2024، کارشناسان یک مسیر مثبت را برای ترون پیش بینی می کنند. پیش‌بینی می‌شود که قیمت ترون از مرز 0.19 دلار عبور کند و به 0.1906 دلار برسد که ناشی از انعطاف‌پذیری آن و پیش‌بینی روند صعودی آینده است.اما در حال حاضر با توجه به روند نوسانی اندیکاتور های این رمزارز، ادامه فاز نوسانی پیش بینی می شود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید