تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۰۹/۰۹، ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۰۹/۰۹، ادامه فاز نوسانی

ارز دیجیتال ریپل بار دیگر توجه علاقه مندان به بازار کریپتو را به خود جلب کرد زیرا این توکن از افزایش قابل توجهی در فعالیت نهنگ ها از امروز 30 نوامبر خبر داد.چهارمین آلت‌کوین ریپل بزرگ همچنان با تراکنش‌های قابل توجه نهنگ‌ها به سرفصل‌ها اول اخبار تبدیل می‌شود. از 30 نوامبر، افزایش قابل توجهی در فعالیت نهنگ‌ها با آلت‌کوین مشاهده شده است. بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، یک نهنگ خاص بیش از ۴۶ میلیون ریپل را در چندین تراکنش به صرافی‌های رمزنگاری متمرکز منتقل کرده است. این افزایش در فعالیت نهنگ با کاهش قیمت ریپل همزمان است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

قیمت ریپل در روزهای اخیر در حال کاهش بوده است. پس از اینکه ریپل تنها در 18 روز از اواسط اکتبر تا اوایل نوامبر بیش از 52 درصد افزایش یافت، قیمت در حال حاضر در مرحله تثبیت واضح در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر است. با این حال، نگاهی به نمودار یک ماهه جفت معاملاتی XRP/USD نشان می‌دهد که قیمت ریپل با وجود اصلاح میان مدت خود، همچنان تمایل به ادامه فاز صعودی خود دارد، اگر خریداران  بتوانند روند نزولی را تغییر دهند، ریپل ممکن است تا 0.63 دلار افزایش یابد، اما افت پایین تر از MA 50 روزانه در 0.59 دلار ممکن است نشان دهنده تلاش خرس ها برای به دست گرفتن کنترل و نزول هرچه بیشتر قیمت باشد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته 1 درصد کاهش یافته است و به 0.60258 دلار کاهش یافته است زیرا بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال امروز با 0.5 درصد سقوط روبرو شده است.ریپل اکنون 2 درصد در یک هفته و 6 درصد در دو هفته کاهش یافته است، با این حال آلت کوین در 30 روز گذشته 4 درصد و از ابتدای سال 77 درصد افزایش یافته است و با توجه به اینکه حجم معاملات آن هنوز به مرز 1 میلیارد دلار نزدیک و همچنین با توجه به روند اندیکاتور های این رمزارز، ادامه فاز نوسانی برای هفته اول دسامبر پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید