تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۰۹/۱۱، ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۰۹/۱۱، ادامه فاز نوسانی

دوج کوین به‌تازگی ماه نوامبر را با تغییر و نوسان بسیار به پایان رسانده است . و دومین کندل صعودی و متوالی خود  را پس از پایان ماه اکتبر در ثبت کرده است. با تکمیل این روند، بیایید نگاهی به عملکرد تاریخی دوج کوین بیندازیم،بازدهی میان مدت دوج کوین طی چند ماه گذشته رشد خوبی را نشان می دهد که در نهایت در مجموع از آستانه 500 میلیون دلار عبور کرده است. با این حال، قیمت میم کوین همچنان به روند نوسانی خود ادامه می دهد، که این سوال را مطرح می کند که آیا قیمت دوج کوین به دنبال ادامه فاز صعودی خود می باشد یا اصلاحی مجدد در راه است ؟

تحلیل تایم فریم روزانه 

قیمت دوج کوین به خوبی برخی آلتکوین های دیگر در بازار طی ماه گذشته عمل نکرده است. این نوسانات حتی در نقاط عطف جدید و رشد شبکه برای میم کوین رخ داده است. به عنوان مثال، تعداد کل دارندگان دوج کوین در نهایت از 5 میلیون عبور کرد و رشد زیادی در استفاده از شبکه آن مشاهده شد. اما هیچ کدام از اینها در قیمت منعکس نشده است و همچنان شاهد ادامه فاز نوسانی در محدوده قیمت نمایش داده شده خواهیم بود.با این وجود دوج کوین (DOGE) با افزایش 0.75 درصدی قیمت از دیروز بار دیگر خبرساز شد. این افزایش در ارزش دوج توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است و امید به سودهای رویایی را در بازار کریپتو را برانگیخته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

با نگاهی دقیق تر به نمودار ۴ ساعته، دوج در شکست کاذب سطح مقاومت در 0.084 دلار با شکست مواجه شده است. این روند نشان دهنده یک تثبیت یا اصلاح احتمالی در کوتاه مدت است. با این حال، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارند و احتمال حرکت اصلاحی به سطح حمایت 0.081 دلار وجود خواهد داشتبا نگاهی به چشم انداز میان مدت، احساسات صعودی همچنان وجود خواهد داشت زیرا سرمایه گذاران به کندل هفتگی این رمزارز چشم دوخته اند. بسته شدن بالای 0.084 دلار می تواند راه را برای حرکت صعودی بیشتر، احتمالاً رسیدن به سطح مطلوب 0.09 دلار هموار کند اما در حال حاضر با توجه به روند فعلی اندیکاتور های این رمزارز، احتمال ادامه فاز نوسانی بسیار بالا خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید