تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۲/۰۹/۱۲، ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۲/۰۹/۱۲، ادامه فاز نوسانی

طبق گزارش Santiment، ارزش بازار اتریوم برای اولین بار در بیش از 1.5 سال گذشته به 2250 دلار رسیده است. این افزایش همزمان با افزایش علاقه باز اتریوم و موقعیت های خرید طولانی است که نشان دهنده ترس فزاینده از دست دادن (FOMO) در بین سرمایه گذاران است.داده هایSantiment ضمن هشدار به معامله‌گران، اشاره می کند که قیمت اتریوم همچنان می‌تواند افزایش یابد، اما معامله‌گران نباید از موقعیت‌های حریصانه استفاده کنند.طبق داده‌های Coinglass، پس از افزایش قیمت به بالای ۲.۲ هزار دلار، بهره باز یا Open Interest اتریوم به بالای ۸ میلیارد دلار رسید.

تحلیل تایم فریم روزانه 

بزرگترین آلتکوین مارکت در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال به 2251.70 دلار رسیده است. قیمت این ارز دیجیتال در 2 دسامبر تارگت 2200 دلاری شکسته است و روز بعد از آن در حال تثبیت روند خود می باشد. با توجه به نشانگر قیمت، سطح قیمت هدف بعدی، بالای 2500 دلار خواهد بود و در سال آینده انتظار می رود اتر به سطوح قیمتی بالاتر از 2500 دلار و تارگت نهایی 3000 دلار برسد.علاوه بر این، کل ارزش قفل شده (TVL) اتریوم نیز از 21 میلیارد دلار در اکتبر به 32 میلیارد دلار در حال حاضر افزایش یافته است و سود انباشته از این معاملات از 3 میلیون دلار فراتر رفته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

در زمان انتشار، قیمت اتریوم (ETH) در 2250 دلار معامله می شد که نشان دهنده افزایش قابل توجه 3 درصدی در 24 ساعت گذشته و افزایش چشمگیر 10 درصدی در هفته گذشته است.با رسیدن به شاخص طمع و ترس، این اندیکاتور یک علامت 76 امتیازی را نشان می دهد که نشان دهنده حس رایج طمع در بین سرمایه گذاران است. این نشان می دهد که جو فعلی بازار صعودی است و نشان دهنده تمایل غالب برای ریسک است اما با توجه به ورود اندیکاتور های MACD و RSI به محدوده اشباع فروش احتمال اصلاح مجدد قیمت بسیار بالا خواهد بود.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید