تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۰۹/۱۳،ادامه روند اصلاحی نزولی

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۰۹/۱۳،ادامه روند اصلاحی

یکی از بهترین عملکردها در رالی کریپتوکارنسی اکتبر و نوامبر سولانا (SOL) بود. آلتکوین با 200 درصد افزایش قیمت از بقیه بازار بهتر عمل کرد.افزایش قیمت ممکن است تا دسامبر ادامه یابد. پیش بینی می شود که سال را با افزایش سه برابری قیمت به پایان برساند، در حال حاضر  یکی از بهترین آلتکوین ها برای خرید است.از اکتبر تا نوامبر، قیمت سولانا از 21 دلار به 68 دلار افزایش یافت. اگرچه این رالی در اواسط نوامبر کاهش یافت، با کاهش توکن SOL به 60 دلار، آلتکوین پتانسیل سود بیشتر را نشان داد.پتانسیل صعودی سولانا به عوامل مختلفی نسبت داده شده است. اول، این شبکه با سرعت فوق العاده ای رشد کرده است و اتریوم را به چالش می کشد. هزینه کار در شبکه نیز به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر بلاک چین ها است و آن را به یکی از بهترین آلتکوین ها برای خرید تبدیل می کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

شبکه defi Solana نیز جهش قابل توجهی در طی چند روز گذشته ثبت کرده است.پیش بینی قیمت سولانا برای ماه جاری و همچنین برای سال آینده بسیار صعودی است. قیمت SOL در یک روند صعودی قوی قرار دارد و با تشکیل کندل های بالاتر به حرکت مثبت ادامه می دهد. خریداران توانستند قیمت را بالای 50.00 دلار نگه دارند که باعث ایجاد احساسات مثبت در بین معامله گران کوتاه مدت شده است.قیمت سولانا در دو ماه گذشته عملکرد خوبی داشت و در یک بازه زمانی کوتاه حدود 188 درصد افزایش یافت.در همین حال، حجم خرید به طور پیوسته افزایش یافت و مشارکت خریداران واقعی را برجسته کرد. بنابراین، افزایش اخیر در SOL قابل اعتماد به نظر می رسد و قیمت احتمالاً در ماه های آینده افزایش خواهد یافت.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته 

نوسانات نزولی در بازه ۴ ساعته برای این رمزارز به بالاترین حد خود رسیده است ، در حال حاضر، قیمت سولانا با کاهش بیشت از 10 درصد به محدوده  61 دلار رسیده است که بیانگر این است که این ارز دیجیتال نقدینگی کافی ندارد، همچنین اندیکاتور های MACD و RSI نیز همچنان در حال ادامه فاز اصلاحی خود هستند و در صورت از دست رفتن محدوده حمایتی ۵۸ دلار، روند اصلاحی می تواند در بازه کوتاه مدت تا ناحیه ۵۰ دلار نیز ادامه پیدا کند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید