تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۰۹/۱۳، ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۰۹/۱۳، ادامه فاز نوسانی

قیمت بیت کوین در ماه دسامبر با یک انفجار آغاز می شود. از اول دسامبر بیش از 10 درصد افزایش یافته است و برای اولین بار در 19 ماه گذشته بالای 41 هزار دلار معامله می شود.به نظر می رسد بسیاری از معامله گران بر این باورند که پس از افزایش قیمت بیت کوین ، فصل آلتکوین در راه است اما آیا ریپل (XRP) می تواند از آن پیروی کند و روند پر قدرت صعودی خود را آغاز کند؟ اما XRP تنها آلت‌کوینی نیست که احتمالاً در چند هفته آینده به‌شدت افزایش می‌یابد، با تعدادی از آلت کوین جدید نیز در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که بازدهی مشابه را تجربه کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه

قیمت XRP در 24 ساعت گذشته 3 درصد افزایش یافته است و به 0.62 دلار رسیده است در روزی که افزایش صعودی کل بازار کریپتو را 4 درصد افزایش داده است.
XRP اکنون در یک هفته 6 درصد و در 30 روز گذشته 4 درصد افزایش یافته است، در حالی که آلتکوین – پنجمین توکن بزرگ بازار (بر اساس سقف) – نیز از ابتدای سال 88 درصد افزایش یافته است.این امکان وجود دارد که جهش امروزی در سطح بازار، شروع یک روند صعودی برای  پایان سال باشد، با تایید ETF بیت کوین و کاهش احتمالی نرخ به طور بالقوه بازار صعودی کامل را در سال آینده به همراه خواهد داشت.در این صورت، احتمالاً XRP به طور گسترده به نفع خود خواهد بود، که با پیروزی های اخیر ریپل در برابر SEC و رشد مجدد شرکت کمک می کند، اما با توجه به روند فعلی اندیکاتور های MACD و RSI احتمال ادامه فاز نوسانی تا تثبیت روند بالاتر از سطح 0.62 دلار بسیار بالا خواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید