تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۲/۱۱/۰۹،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۲/۱۱/۰۹،ادامه روند نوسانی

مشارکت ترون با سرویس سازمانی  Cloud (NES) بر تعهد آن به ایجاد انقلابی در Web3 و ساده‌سازی عملیات بلاک چین تاکید می‌کند. هدف ترون با همکاری با یک ارائه دهنده خدمات ابری پیشرو، دموکراتیک کردن دسترسی به فناوری بلاک چین، توانمندسازی توسعه دهندگان و پرورش نوآوری در اکوسیستم غیرمتمرکز است. این اتحاد استراتژیک نه تنها اعتبار ترون را افزایش می دهد، بلکه دامنه آن را نیز گسترش می دهد و آن را برای مخاطبان وسیع تری قابل دسترس تر می کند.

تحلیل تایم فریم روزانه 

علیرغم بازار نزولی، روند صعودی ثابت ترون در نمودارهای هفتگی و ماهانه نشان دهنده حرکت قوی است. همراه با علاقه رو به رشد خریدار و نزدیکی آن به شاخص های فنی کلیدی، ترون برای یک شکست آماده است. سرمایه گذاران نسبت به پتانسیل آن برای رسیدن به مرز 1 دلار تا پایان سال 2024 خوشبین هستند که نقطه عطفی در سفر آن به سمت پذیرش جریان اصلی و شناخت بازار است. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، ترون با قیمت 0.111 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته 2.47 درصد افزایش یافته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته 

علاوه بر این،در تایم فریم ۴ ساعته نیز ترون رفتار صعودی را نشان می‌دهد زیرا MACD بالای خط صفر است و خط سیگنال را از پایین قطع کرده است، این یک تلاقی صعودی و پتانسیل افزایش زیادی را در نمودار نشان می‌دهد و اندیکاتور RSI هنوز به سطح 70 نزدیک نشده است، به این معنی که دارایی هنوز با مقاومت زیادی روبرو نیست و می تواند سود خود را افزایش دهد، این نشان دهنده پتانسیل پیشرفت قیمت نیز است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید