تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۱/۱۴،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۱/۱۴،ادامه روند صعودی

اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) از بهترین آلتکوین‌ها در صنعت کریپتو هستند و سرمایه‌گذاران همیشه آن‌ها را در پرتفوی خود خواهند داشت. اگرچه این توکن ها در حال حاضر صعودی هستند، اما احتمالاً در سال 2024 بازگشت سرمایه سه رقمی به سرمایه گذاران ارائه نخواهند کرد.در 27 ژانویه، Laika AI (یکی از بهترین پلتفرم‌های تحقیقاتی DeFi در جهان) همکاری با Binance Coin Greenfield را اعلام کرد. بایننس کوین گرین‌فیلد یک زنجیره فرعی از زنجیره BNB است که برای ارائه یک سیستم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز داده و اقتصاد پررونق داده وب 3 برای صنعت بلاک چین ساخته شده است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

به لطف این تحولات  اکوسیستم بلاکچین در دو هفته گذشته، بایننس کوین  در اواخر ژانویه وارد فاز صعودی شد. و با توجه به داده های آن چین، این رمزارز برای افزایش قیمت در سه ماهه اول سال 2024 آماده است، زیرا معامله گران  ارزهای دیجیتال در طی نصف شدن بیت کوین در ماه آوریل به جمع آوری آلت کوین ها بازخواهند گشت. بنابراین، بایننس کوین احتمالا تا مارس 2024 با قیمت 325 دلار معامله خواهد شد.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته 

بایننس کوین (BNB) دو بار رد شدن در سطوح بالای 330 و 310 دلار را تجربه کرده است که منجر به کاهش قیمت آن شده است. بایننس کوین اکنون با قیمت 300 دلار معامله می شود و بین خطوط میانگین متحرک به دام افتاده است.از 8 ژانویه، خریداران سرسختانه از سطح پشتیبانی 290 دلاری حمایت کرده اند و کندل های بلند نشان دهنده حمایت 290 دلاری است که نشان دهنده فشار خرید قوی در پایین ترین سطح قبلی است.در نمودار 4 ساعته، بایننس کوین  همچنان در یک روند نوسانی قرار دارد و در محدوده قیمت پایین تری ودر سطوح قیمتی 290 و 311 دلار محدود و در حال نوسان است و در صورت ادامه روند صعودی اندیکاتور های MACD و RSI در این تایم فریم، شاهد تثبیت روند صعودی بالاتر از 305 دلار و دستیابی به تارگت کوتاه مدت 312 دلار خواهیم بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید