تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۱/۱۷،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۱/۱۷،ادامه روند صعودی

خروج Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، که درگیر چالش‌های قانونی نیز بود، در ابتدا باعث کاهش ارزش بایننس کوین (BNB) شد. با وجود این شکست اولیه، ارز دیجیتال روند مثبتی را نشان داده است. در حال حاضر، BNB با قیمت 318 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش متوسط 25 درصدی در ماه گذشته است.تجزیه و تحلیل جامع مبادلات در CoinMarketCap بر تداوم تسلط بایننس در بازار ارزهای دیجیتال تأکید کرد.با بررسی حجم معاملات در 24 ساعت گذشته، بایننس با بیش از 12 میلیارد دلار به عنوان رهبر آشکار ظاهر شد.در مقابل، دومین صرافی بزرگ، کوین بیس، حجمی در حدود 2 میلیارد دلار در مدت مشابه ثبت کرد.این داده ها همچنین نشان داد که بایننس در هفت روز گذشته تعداد بازدیدهای قابل توجهی بالاتر از همتایان خود جذب کرده است.در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، این پلتفرم بیش از 14 میلیون بازدیدکننده داشته است. نزدیکترین رقیب در ده صرافی برتر حدود 5 میلیون بازدید داشته است و افزایش بازدید از این صرافی ، باعث تمایل کاربران به خرید توکن بومی یعنی بایننس کوین نیز شده است.

تحلیل تایم فریم روزانه

بررسی داده های tradingview از نمودار بازه زمانی روزانه بایننس کوین روند صعودی ثابتی را در چند روز گذشته نشان می دهد.در 7 فوریه، نمودار افزایش 1.52 درصدی را نشان داد و ارزش معاملات BNB را به حدود 307 دلار رساند. در زمان نگارش این مقاله، BNB به افزایش 1.9 درصدی ادامه داد و در حدود 318 دلار معامله شد.این حرکات صعودی اخیر بر شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز تأثیر گذاشته است که در زمان نگارش این تحلیل فنی و تکنیکال نزدیک به 80 بود که نشان دهنده روند صعودی قوی است و بر اساس پیش بینی قیمت بایننس کوین، تا پایان سال 2024 به حداکثر ارزش 500 دلار خواهد رسید.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

تجزیه و تحلیل اخیر قیمت بایننس کوین یک روزه نشان دهنده سناریوی بسیار صعودی برای ارز دیجیتال امروز است. به نظر می رسد که فعالیت خرید بار دیگر در حال افزایش است زیرا طی دو روز گذشته یک احساس صعودی مشاهده شد. در 24 ساعت گذشته، با افزایش ارزش BNB/USD به بالای 308 دلار، گردش مالی بیشتری ثبت شد.تحلیل چهار ساعته اخیر قیمت بایننس کوین در حال حاضر به نفع خریداران ارزهای دیجیتال است و ارزش میانگین متحرک (MA) آن به دنبال نوسانات صعودی مداوم به 302.6 دلار افزایش یافته است و در صورت ادامه روند صعودی، محدوده قیمت 320 دلار به اولین تارگت این رمزارز در بازه زمانی کوتاه مدت تبدیل خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید