تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۱/۲۱،ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۱/۲۱،ادامه روند صعودی

آزمایشگاه‌های Solana در گزارشی دقیق  علت  قطعی اخیر که تراکنش‌ها را در شبکه اصلی Solana [SOL] به مدت پنج ساعت متوقف کرد را به دلیل یک اشکال شناخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان در هفته گذشته نسبت دادند و سولانا در این گزارش اظهار داشت که رفع کامل این مشکل در آینده نزدیک انجام خواهد شد و با چرخه انتشار معمولی همسو خواهد شد. سولانا، که به سرعت تراکنش های سریع خود معروف بوده است، از نظر تئوری بین 50000 تا 65000 تراکنش در ثانیه (TPS)، اغلب به دلیل عدم ثبات و اشکالات شبکه مورد انتقاد قرار گرفته است.این اختلال بلافاصله پس از آن بر  توکن بومی این شبکه تأثیر گذاشت و طبق داده های CoinMarketCap باعث کاهش 2.1٪ در ارزش بازار شد. با این حال، با بازگشت شبکه و کاهش FUD، این ضررها معکوس شدند.

تحلیل تایم فریم روزانه

در واقع، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از زمان حادثه در 6 فوریه 17 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده حمایت قابل توجه سرمایه گذاران است.با افزایش قیمت ها، شرط بندی های سوداگرانه معامله گران روی این رمزارز نیز افزایش یافت. بر اساس تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده های Santiment، پول سرمایه گذاری شده در بازار آتی SOL در چهار روز گذشته 20 درصد افزایش یافته است. قیمت سولانا در حال حاضر در محدوده 80 تا 127 دلار قرار دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، نقطه میانی این محدوده در 104 دلار است که در صورت تغییر موفقیت آمیز، می تواند یک فرصت خرید برای سرمایه گذاران باشد. این پیشرفت ممکن است سولانا را وادار کند تا محدوده بالای 127 دلار را دوباره آزمایش کند و به طور بالقوه تا مرز 135 دلار افزایش یابد.

تحلیل تایم فریم روزانه 

این داده ها نشان دهنده کاهش جزئی قیمت در 24 ساعت گذشته است اما موقعیت نسبتاً ثابتی را در بازار حفظ می کند. RSI در 63 نشان می دهد که سولانا نه بیش از حد خرید شده است و نه بیش از حد فروخته شده است، که چشم انداز متعادلی را برای حرکت های کوتاه مدت ارائه می دهد.اما از نقطه نظر فنی، سولانا سطح مقاومت قابل توجهی را شکسته است و زمینه را برای صعود بالقوه 14 درصدی به 120 دلار، سطحی که آخرین بار در اواخر دسامبر 2023 مشاهده شده بود، آماده کرده است. این سناریوی صعودی مشروط به حفظ حمایت بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 روزه است. (SMA) در 97 دلار. شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) هر دو از پتانسیل حرکت رو به بالا حمایت می کنند، که نشان می دهد سولانا قبل از رسیدن به شرایط خرید بیش از حد، فضایی برای رشد دارد.

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۱/۲۱،ادامه روند صعودی
آزمایشگاه‌های Solana در گزارشی دقیق  علت  قطعی اخیر که تراکنش‌ها را در شبکه اصلی Solana [SOL] به مدت پنج ساعت متوقف کرد را به دلیل یک اشکال شناخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید