تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۱/۲۵، ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۱/۲۵، ادامه فاز نوسانی

قیمت ریپل در روزهای اخیر یک حرکت صعودی امیدوارکننده را نشان داده است و توجه بسیاری را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است. در 24 ساعت گذشته، شتاب صعودی قابل توجهی ریپل  را فراتر از سطح مقاومت 0.53 دلاری که قبلا مشاهده شده بود، سوق داده است.قیمت ریپل در حال حاضر 0.534 دلار است که نشان دهنده افزایش بیش از 3 درصدی است. این افزایش نشان‌دهنده احساس صعودی فزاینده در سراسر بازار است.رالی اخیر بیت کوین که از مقاومت 51000 دلاری عبور کرد، چندین ارز دیجیتال از جمله ریپل را تقویت کرد. با شروع از معیار پایین تر 0.49 دلار، ریپل با موفقیت از موانع مقاومت 0.52 دلار و 0.53 دلار عبور کرده است. با وجود مواجهه با مقاومت در 0.5380 دلار، جایی که تلاش‌های فروش قابل توجه بود، قیمت بالای 0.520 دلار تثبیت شده است و به خوبی توسط میانگین متحرک 100 ساده (SMA) در نمودار چهار ساعته پشتیبانی می‌شود.


تحلیل تایم فریم روزانه

ریپل در حال حاضر دارای ارزش بازاری نزدیک به 28 میلیارد دلار است که طبق آخرین آمار CoinMarketCap، جایگاه خود را به عنوان ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان تضمین می کند. در روز گذشته، حجم معاملات آن 10 درصد افزایش یافت و به 1.15 میلیارد دلار رسید. این افزایش نشان دهنده حضور قوی ریپل در حوزه ارزهای دیجیتال و جذابیت و پتانسیل رو به رشد آن به عنوان یک سرمایه گذاری در بین علاقه مندان به دارایی های دیجیتال است.
اما در تایم فریم روزانه، طی هفته گذشته، فعالیت معاملاتی ریپل عمدتاً در محدوده بالاتری بوده و بین 0.52 تا 0.53 دلار در نوسان بوده است. این رفتار معاملاتی به عنوان یک سیگنال صعودی برای آینده نزدیک تفسیر شده است. در حال حاضر با الگوی روند صعودی در نمودار روزانه، پیش بینی یک شکست صعودی بسیار زیاد خواهد بود. برای تداوم حرکت صعودی، ریپل باید به طور محکم بالاتر از سطح حمایت بحرانی 53 سنت روند فعلی خود را حفظ نمایید

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید