تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۱/۲۶،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال سولانا ۱۴۰۲/۱۱/۲۶،ادامه روند نوسانی

سولانا (SOL) در حال حاضر حول مرز 113.8 دلار درحال معامله می باشد، در هفته‌های گذشته در تلاش برای تثبیت روند صعودی خود و شکست سطح پیش رو بوده استاین سطح قیمت به طور نامطمئنی نزدیک به خط مقاومت بالایی کانال قیمتی خود است که تقریباً در منطقه 115 تا 117 دلار قرار دارد. نکته قابل توجه، این سد مقاومتی از لحاظ تاریخی به عنوان نقطه مقاومت تاثیر گذار عمل کرده است که اغلب باعث کاهش قیمت‌های بعدی می‌شود.اما در سوی دیگر سولانا یک سطح حمایت  معتبر در اطراف آستانه 100 دلار، مصادف با میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) خواهد داشت و  سرمایه‌گذاران در این سطح انتظار تغییر روند خواهند داشت زیرا همواره به‌عنوان سکوی پرشی برای افزایش قیمت‌ها عمل کرده است و بر تمایل خرید قوی در این محدوده تأکید می‌کند.

تحلیل تایم فریم روزانه 

عملکرد اخیر سولانا بر پتانسیل آن برای رشد بیشتر تاکید می کند، به ویژه اگر بتواند از سطح مقاومت بالایی کانال قیمت خود عبور کند. اگر این اتفاق بیفتد، تحلیلگران پیش بینی می کنند که افزایش بعدی به سمت محدوده 125 تا 130 دلار افزایش یابد که به طور بالقوه بالاترین تارگت قیمتی در چند ماه اخیر خواهد بود، با این وجود سولانا شاهد افزایش چشمگیر بیش از 20 درصدی در ماه قبل بوده است، که نشانگر افزایش علاقه سرمایه گذاران است.


تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اگر روندهای مثبت فعلی در بازار ادامه یابد، قیمت سولانا می تواند به بالای 115 دلار برسد. تحلیلگران بازار پیشنهاد می کنند که این می تواند راه را برای حرکت صعودی به سمت منطقه مقاومت 120 دلاری هموار کند. رفتار صعودی بیشتر ممکن است سطح مقاومت بالاتر در 130 دلار را به چالش بکشد. در مقابل، تغییر به سمت احساسات نزولی می تواند منجر به عقب نشینی سولانا به سطح حمایت 100 دلاری شود و در صورت بدتر شدن شرایط بازار، کاهش احتمالی آن تا 90 دلار افزایش یابد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید