تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۱۱/۲۸، ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۱۱/۲۸، ادامه روند نوسانی

دوج کوین در هفته های اخیر شاهد افزایش قابل توجهی در ارزش خود بوده است، زیرا بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال نشانه های خوش بینانه را نشان می دهد. طی هفته گذشته، این رمزارز و همتایان آن، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از یک مسیر صعودی پر قدرت را طی کرده اندبیت کوین به طور قابل توجهی از مرز 51,000 دلار عبور کرده است و حرکت مشاهده شده در سراسر حوزه کریپتو را تسریع می کند. در حال حاضر ارزش دوج کوین 0.083 دلار است که تنها در روز گذشته بیش از 1 درصد کاهش قیمت  تجربه کرده است.فعالیت معاملاتی دوج کوین اخیراً نوسان زیادی را تجربه کرده است و حجم معاملات 24 ساعته آن بیش از 37 درصد کاهش یافته است که اکنون به 471 میلیون دلار رسیده است. طبق بینش های CoinMarketCap، این رکود در فعالیت معاملاتی، دوج کوین را به عنوان دهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، با ارزش بازار آن تقریباً 12.2 میلیارد دلار رتبه بندی می کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

اخیراً قیمت دوج کوین بین 0.08 تا 0.086 دلار در نوسان بوده است. علیرغم روند مثبت کلی بازار، دوج کوین تلاش کرد تا حرکت صعودی خود را حفظ کند و به زیر سطح حمایت بحرانی 0.1 دلار سقوط کرد. با این حال، چند روز گذشته، به ویژه در آخر هفته، الگوی صعودی را نشان داده است، به طوری که دوج کوین بیش از 5٪ کاهش داشته است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اگر دوج کوین بتواند از مرز 0.088 دلار عبور کند، می تواند در مسیری قرار گیرد که با مقاومت قابل توجه بعدی خود در 0.102 دلار روبرو شود و به طور بالقوه از الگوی معاملاتی طولانی مدت خود رهایی یابد. دستیابی و حفظ موقعیت بالاتر از این مقطع بحرانی می تواند در را برای دوج کوین باز کند تا سطح مقاومت بسیار بلندپروازانه تری را در 1 دلار دنبال کند.از طرف دیگر، اگر قیمت دوج  به زیر سطح 0.08 دلار سقوط کند، ممکن است تا خط روند نزولی حمایت در 0.078 دلار اصلاح روند خود را ادامه دهد. احساسات نزولی بازار می تواند بر دوج کوین فشار بیشتری وارد کند و منجر به کاهش بالقوه به سمت سطح حمایت پایین تر 0.07 دلار شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید