تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۱/۲۹،ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۱/۲۹،ادامه فاز نوسانی

بیت کوین (BTC) با رسیدن به 52000 دلار، سطحی که آخرین بار در دسامبر 2021 مشاهده شد، موج جدیدی از اشتیاق و خوش بینی را در چشم انداز ارزهای دیجیتال به وجود آورد. با افزایش تمایل سرمایه گذاران پس از ETF بیت کوین، گاوها قصد دارند قیمت را قبل از نصف شدن که در چند ماه آینده است به 55000 دلار برسانند.افزایش قیمت بیت کوین را می توان به جریان خالص ورودی به وسیله سرمایه گذاری تازه ایجاد شده، ETF های بیت کوین نقطه ای نسبت داد.با نگاه به آینده، گاوها قصد دارند حرکت خود را حفظ کرده و قیمت را قبل از نصف شدن به 55000 دلار برسانند. انتظار می رود نصف شدن بیت کوین، یکی دیگر از پیشرفت های صعودی، در ماه آوریل رخ دهد و موج صعودی عظیمی را آغاز کند. بنابراین، اگر اکنون به دنبال یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید هستید، بیت کوین یک گزینه قانع کننده است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

رویداد نصف شدن بیت کوین که قرار است در آوریل رخ دهد، به عنوان یک تحول مهم پس از زمستان کریپتو در سال 2022 و رکود اقتصادی در سال 2023 توجه ها را به خود جلب می کند. این رویداد برای محدود کردن تدریجی عرضه بیت کوین برای حمایت از ارزش آن طراحی شده است، اما در چند روز گذشته، داده های CPI ایالات متحده در 13 فوریه برای سرمایه گذاران دردسر ایجاد کرد و بیت کوین به 48500 دلار کاهش یافت، اما این مدت کوتاه بود و این رمزارز تقریباً بلافاصله به مسیر صعودی خود بازگشت.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

طبق داده‌های اخیر شرکت تحلیلی رمزارز Coinglass، سود باز (Open Interest)معاملات آتی بیت‌کوین در عرض دو هفته از 17.4 میلیارد دلار به 23.81 میلیارد دلار افزایش یافت و رشد 36.84 درصدی را به ثبت رساند. چنین افزایشی حاکی از ورود پول جدید به بازار است که می تواند بر تقاضا و قیمت بیت کوین تأثیر مثبت بگذارد.
با این حال، با توجه به اینکه بازار گسترده‌ رمزارز، روند پیش رو  همچنان صعودی است، یک اصلاح می‌تواند به خریداران کریپتو نیز اجازه دهد تا قدرت خود را برای رالی بالاتر بازیابی کنند.اما در صورت عقب نشینی احتمالی، حمایت کلیدی مطابق با ابزار اصلاح فیبوناچی در 49458 دلار و به دنبال آن 47400 دلار است که مصادف با 23.6٪ و 38.2٪ FIB است و در حال حاضر با توجه به روند اصلاحی اندیکاتور های بیت کوین، ادامه روند نوسانی احتمال بیشتری خواهد داشت.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید