تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۲/۰۵،ادامه فاز نوسانی صعودی

تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۱۴۰۲/۱۲/۰۵،ادامه فاز نوسانی

بیت کوین یک رالی پر قدرت صعودی را تجربه کرده است و طی 457 روز گذشته 250 درصد افزایش یافته است. بیت کوین تنها در 28 روز گذشته رشد 37.78 درصدی داشته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر به بالاترین حد خود یعنی 69000 دلار نزدیک شده است.پیش‌بینی می‌شود که طی 2 تا 4 ماه آینده، بیت‌کوین ممکن است با 69000 دلار یا بالاتر از آن معامله شود، که بالاترین رکورد قبلی خود در نوامبر 2022 را پشت سر بگذارد.با این وجود، بیت کوین می تواند در کوتاه مدت به سطوحی بین 48000 تا 50000 دلار اصلاح قیمت داشته باشد. این سطوح بسیار  مهم و تاثیر گذار هستند زیرا با سطوح اصلاحی فیبوناچی منطبق خواهند بود و به عنوان مناطق پشتیبانی بحرانی در تحلیل تکنیکال دیده می شوند و علیرغم نگرانی های کوتاه مدت،معامله گران کوتاه مدت نیز به چشم انداز بلندمدت بیت کوین خوش بین هستند و به عوامل مختلف بازار مثبت اشاره از جمله ارقام ثابت CPI، کاهش احتمالی نرخ موثر وجوه فدرال، و پیش‌بینی صندوق قابل معامله در مبادلات اتریوم (ETF) در ماه‌های آینده امید خواهند داشت .

تحلیل تایم فریم روزانه 

بیت‌کوین (BTC) شاهد افزایش قابل‌توجهی در جریان ورودی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بوده که در مجموع به 233 میلیون دلار رسیده است. این افزایش نشان دهنده افزایش قابل توجه در علاقه سرمایه گذاران است، همانطور که هجوم وجوه به صندوق های ETF بیت کوین نشان می دهد. علیرغم نوسانات ذاتی بازار، بیت کوین توانسته است قیمت نسبتاً ثابتی را حفظ کند و به طور مداوم در محدوده 50000 تا 51000 دلار در تایم فریم روزانه خود در حال نوسان می باشد.این هجوم وجوه به ETF های بیت کوین نشان دهنده اعتماد بیشتر به پتانسیل بلندمدت و انعطاف پذیری ارز دیجیتال پیشرو است،اعتماد سرمایه گذاران را در جایگاه خود به عنوان ذخیره ارزش و محافظت در برابر تورم بیشتر تقویت می کند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته،با نگاهی به نمودارهای بیت‌کوین، متوجه می‌شویم که قیمت بیت کوین زیر 20-SMA است که نشان دهنده روند نزولی کوتاه مدت است. ADX (شاخص جهت دار متوسط) حدود 23.56 است، قدرت روند متوسط است و بازار نه بیش از حد خرید است و نه بیش از حد فروش. قیمت بیت کوین در زمان انتشار تقریبا 51100  دلار است که نشان دهنده افزایش 0.14 درصدی در 24 ساعت گذشته است.همچنین با توجه به روند اصلاحی اندیکاتور های MACD و RSI  ادامه روند اصلاحی پیش بینی می شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید