تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۲/۰۸، ادامه فاز صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۲/۰۸، ادامه فاز صعودی

ریپل امروز یک حرکت رو به رشد قیمت را تجربه کرد و پس از کاهش اولیه به زیر سطح بحرانی 0.53 دلار به 0.5454 دلار بازگشت، در کنار قیمت بیت کوین پس از مدت ها  از مرز 57000 دلار گذشت. در این دوره، ارزش بازار آن به بیش از 29 میلیارد دلار افزایش یافت و این  اطمینان برای معامله گران کوتاه مدت حاصل شد که ریپل در بین آلت‌کوین‌های پرمعامله باقی می‌ماند. این سیگنال احتمال حرکت صعودی را در کوتاه مدت نشان می دهد، به خصوص اگر ریپل بتواند بسته شدن کندل هفتگی را بالای 0.57 دلار حفظ کند. پیش‌بینی‌ها حاکی از افزایش بالقوه بیش از 0.63 دلار است و برخی سناریوهای خوش بینانه حتی 0.65 دلار را برای ادامه روند این رمزارز پیش بینی خواهند کرد و به موازات آن، داده های Whale Alert انتقال عظیم 427 میلیون ریپل را نشان می دهد. که شامل 400 میلیون XRP آزاد شده از escrow توسط ریپل، و همچنین نزدیک به 27 میلیون XRP است که توسط یک نهنگ برجسته ریپل به یک صرافی متمرکز منتقل شده است و می تواند بر روی قیمت این رمزارز در بازه کوتاه مدت تاثیر بگذارد.

تحلیل تایم فریم روزانه 

اما در تایم فریم روزانه، میانگین‌های متحرک 50 روزه، 100 روزه و 200 روزه اکنون به سطوح مقاومتی تبدیل شده‌اند که XRP برای احیای حرکت صعودی باید بر آنها غلبه کند. این میانگین های متحرک، به ویژه 200 روزه، به دقت توسط معامله گران رصد می شوند و اغلب می توانند جهت روند میان مدت تا بلندمدت را تعیین کنند.

سطوح مقاومت فعلی نزدیک به 0.5587 دلار و 0.5850 دلار تعیین شده است که نشان دهنده اوج های اخیر و نزدیکی میانگین متحرک 50 روزه است. شکست موفقیت آمیز و بسته شدن کندل های ریپل بالاتر از این نقاط می تواند نشانه بازگشت احتمالی پس از  روند نزولی اخیر باشد. برعکس، سطوح حمایت  برای این رمزارز در 0.4700 دلار و 0.4500 دلار قرار گرفته است، که خریداران از لحاظ تاریخی علاقه نشان داده اند. اگر XRP بتواند تثبیت شود و به بالای آستانه 0.6 دلار برود، باید حرکت رو به بالا را حفظ کند و بالاتر از میانگین های متحرک فوق ببندد. این امر می تواند اعتماد به نفس را در میان معامله گران ایجاد کند و به طور بالقوه باعث افزایش رالی به سمت سطوح مقاومت بالاتر شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

تحلیل اخیر چهار ساعته قیمت ریپل از خریداران ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و نمودار RSI یک شیب صعود تند را نشان می دهد زیرا مقدار کلی آن به شاخص ۶۰ افزایش  یافته است و با توجه به فاز صعودی در اندیکاتور ،MACD ، محدوده قیمت 0.5870 به اولین تارگت صعودی در این تایم فریم تبدیل خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید