تحلیل تکنیکال شیبااینو ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال شیبااینو ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، ادامه روند صعودی

در میان انبوهی از پیشرفت‌هایی که در سراسر اکوسیستم شیبا اینو شاهد بودیم، به نظر می‌رسد که جهش ناگهانی و عظیم در نرخ سوزاندن شیبا توجه قابل توجهی را در بین علاقه‌مندان به بازار کریپتو در سراسر جهان به خود جلب کرده است. بینش‌های ارائه‌شده توسط Shibburn نشان‌دهنده افزایش خیره‌کننده ۱۹۱۳.۹۵ درصدی نرخ سوختگی شیبا اینو در امروز، ۲۸ فوریه است.در همین حال، این رمزارز به دنبال کاهش یک صفر از ارزش خود در روز گذشته، 27 فوریه، به حرکت صعودی خود ادامه داد.طبق داده‌های Shibburn، جامعه شیبا اینو سوزاندن 102.76 میلیون واحد از این رمزارز را در 24 ساعت گذشته ثبت کردند. این موضوع کنجکاوی بسیار زیادی را در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارز در سراسر جهان برانگیخت زیرا عرضه شیبا اینو ضربه شدیدی خورد، و تاریخچه سوزاندن در حال افزایش است و  جامعه رمزنگاری شیبا به نمایش تلاش‌های خود برای ارتقای توکنومیک شیبا  با این حماسه سوزان ادامه می‌دهد.

تحلیل تایم فریم روزانه 

در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال ، قیمت شیبا اینو مسیر صعودی خود را حفظ کرد و طی 24 ساعت گذشته 6.33 درصد افزایش یافت و به 0.00001087 دلار رسید. قابل ذکر است که حجم معاملات 24 ساعته و ارزش بازار میم کوین نیز به ترتیب 167.37 درصد و 6.33 درصد افزایش یافت.

داده های مشتقات Coinglass نشان دهنده افزایش 5.65 درصدی سود باز یا Open Intrest شیبا اینو است، در حالی که حجم آن 160.48 درصد افزایش یافته است. این نشان دهنده یک روند صعودی در بازار بود که نشان دهنده پامپ مورد نظر شیبا اینو خواهد بود. با ورود پول جدید قابل توجهی به بازار و افزایش فعالیت بازار، به نظر می رسد سرمایه گذاران افکار صعودی را در مورد شیبا اینو به تصویر می کشند.مشتاقان بازار کریپتو انتظار پامپ های بیشتری را در توکن دارند که با کاهش مداوم عرضه SHIB و تحولات اخیر جامعه همسو می شود.

تحلیل تایم فریم ۴ساعته

همچنین در تایم فریم ۴ ساعته، در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو افزایش قابل توجهی را هم در حجم معاملات و هم در قیمت تجربه کرد که سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را در مورد تأثیرات احتمالی این تحولات گمانه‌زنی کردند.تأثیر افزایش اخیر قیمت بیت کوین ممکن است به این افزایش کمک کرده باشد، با این حال، این احتمال وجود دارد که SHIB بتواند این افزایش را در آینده حفظ کند.بررسی حرکت قیمت SHIB نشانه های مثبتی را نشان داد. این توکن در هفته های اخیر دو بار سطح مقاومت پیش روی خود  را آزمایش کرده است و در صورت تداوم روند صعودی اندیکاتور های MACD و RSI دستیابی به محدوده 0.000013 دلار دور از ذهن نخواهد بود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید