تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، ادامه روند صعودی

بیت کوین افزایش قیمت قابل توجهی داشته است که توسط بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر منعکس شد و Dogecoin (DOGE) نیز از این روند سود برد. افزایش قیمت میم کوین منعکس کننده الگویی بود که در آخرین رالی گاوی مشاهده شد و به طور بالقوه نشان دهنده روند صعودی بزرگتر است.اخیراً قیمت Dogecoin در حال تثبیت بود که منجر به حرکت پر قدرت صعودی در ارزش این  میم کوین شد. چنین دوره‌هایی معمولاً با روزهای نوسان بالا دنبال می‌شوند که به نظر می‌رسد با افزایش ارزش اخیر قیمت تأیید می‌شود.طبق داده‌های CoinMarketCap، دوج تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 5.5 درصد افزایش داشته است. در زمان نگارش این تحلیل تکنیکال، دوج ارزش بازاری بیش از 14 میلیارد دلار داشت و 0.0968 دلار معامله می شد. این ارزش گذاری، میم کوین را در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داد.با مقایسه داده های گذشته، حرکات قیمت دوج نشان می دهد که ممکن است میزبان یک رالی صعودی بزرگتر مشابه چرخه گذشته باشد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، تجزیه و تحلیل داده های ارائه شده توسط Santiment نشان می دهد که در کنار روند صعودی قیمت، حجم اجتماعی دوج نیز افزایش یافته است. افزایش مورد نظر  در نمودار احساسات وزنی این رمزارز به طور مثبت بر احساسات بازار تأثیر گذاشت.علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز یک روند صعودی را منعکس می کند که می تواند ادامه حرکت صعودی قیمت را نشان دهد.به نظر می‌رسد که میم کوین با مقاومت قوی در سطح 0.115 دلار مواجه است، و اگرچه امروز این سطح را بدون حفظ آن آزمایش کرد، شکست بالاتر می‌تواند دوج کوین را قادر سازد در روزهای آینده به بالاترین حد خود برسد.فراتر از تجزیه و تحلیل و شاخص های قیمت ذکر شده، فعالیت شبکه ارز دیجیتال نیز سطح فعلی خود را حفظ کرد. داده‌های آن چین نشان می‌دهد که آدرس‌های فعال روزانه دوج در طول هفته بالا باقی مانده است، که می‌تواند برای آینده ارز دیجیتال مثبت تفسیر شود.

تحلیل تایم فریم ۴ساعته

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت دوج کوین در تلاش برای ایجاد یک حرکت مثبت است. معامله گران ممکن است یک ادامه صعودی را پیش بینی کنند، با هدف مرز بالای کانال و به طور بالقوه سطح مقاومت 1.00 دلار را آزمایش کنند. علاوه بر این، میانگین متحرک 9 روزه بالاتر از میانگین متحرک 21 روزه باقی می ماند و سطوح مقاومت احتمالی را در 0.110 دلار، 0.115 دلار و 0.120 دلار نشان می دهد.با این حال، اگر قیمت دوج کوین مسیر کانال صعودی خود را حفظ کند، معامله‌گران می‌توانند روند صعودی بیشتری را در روز های آینده مشاهده کنند. در مقابل، اگر قیمت به زیر مرز پایین کانال عقب نشینی کند، ممکن است سناریوی نزولی آشکار شود و به طور بالقوه این رمزارز را به سطوح حمایت طولانی مدت در 0.080 دلار، 0.075 دلار و 0.070 دلار برساند.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید