تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۲/۱۶، ادامه فاز صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۲/۱۶، ادامه فاز صعودی

تحلیلگران و معامله گران به طور مداوم به دنبال سیگنال هایی هستند که می تواند حرکت بزرگ بعدی را در بازار نشان دهد. یکی از این ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، ریپل (XRP) است اما بازار ارزهای دیجیتال که به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی آن پر نوسان است، تصویر پیچیده ای را برای ادامه روند فعلی  ارائه می دهد. در حالی که هفته گذشته شاهد افزایش مثبت 15 درصدی در ارزش آن بودیم، زمزمه های اصلاح احتمالی و اقدامات اخیر سرمایه گذاران اصلی در چند روز اخیر شنیده خواهد شد.با این حال، نمودار روزانه تصویر متضادی را با نوسان جزئی  5 %در زمان نوشتن ترسیم می کند. این عملکرد ترکیبی، همراه با ارزش بازار فعلی XRP بیش از 35.2 میلیارد دلار، ماهیت نوسان توکن را برجسته می کند.

تحلیل تایم فریم روزانه

با نگاهی فراتر از اصطلاحات فنی در تایم فریم روزانه، برخی از عوامل اساسی خوش بینی محتاطانه ای را ارائه می دهند. شبکه این رمزارز پر طرفدار رشد قابل توجهی را تجربه می کند و آدرس های جدید با سرعت چشمگیر به اکوسیستم می پیوندند. علاوه بر این، احساسات مثبت پیرامون XRP،  در متریک احساسات وزنی آن منعکس شده است که نشان می دهد که بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به چشم انداز بلندمدت آن خوش بین هستند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

علی‌رغم این چالش‌ها، احساسات حاکم بر بازار و چشم‌انداز خوش‌بینانه در صنعت ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که قیمت ریپل با هدف شکستن مقاومت بحرانی 0.66 دلار شروع به افزایش می‌کند. این به طور بالقوه می تواند باعث افزایش صعودی قوی شود که سطح مقاومت قابل توجه 0.8 دلار را هدف قرار می دهد. در حال حاضر تجزیه و تحلیل دقیق تر نمودار 4 ساعته نشان می دهد که یک جهش قابل توجه قیمت پس از یک مرحله تثبیت در اطراف سطح 0.63 دلار، رسیدن به منطقه مقاومتی حیاتی نزدیک به 0.66 دلار است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید