تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۱۲/۱۹، ادامه روند صعودی صعودی

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۱۴۰۲/۱۲/۱۹، ادامه روند صعودی

دوج کوین در حال شکل گیری یک روند جدید است تا پس از افزایش 100 درصدی در یک هفته، به یک میم کوین مهم و تاثیر گذار در بازار گاوی بعدی تبدیل شود. با توجه به این عملکرد، روند صعودی زیادی پیرامون میم کوین با انتظارات قیمت های بالاتر وجود داشته است. یکی از عوامل شناسایی شده که می تواند این روند را آغاز کند، حمایتی است که میم کوین همچنان از میلیاردر ایلان ماسک دریافت می کند. با این وجود، سرمایه گذاران نباید انتظار بازدهی مشابهی را برای دوج  داشته باشند که در سال 2021 انجام دادند زیرا ارزش بازار در حال حاضر بالا است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

طبق داده‌های اخیر IntoTheBlock، دوج کوین همبستگی قیمتی بالایی با بیت‌کوین نشان می‌دهد که در 0.95 قرار دارد. این نشان می دهد که حرکات بازار دوج کوین به طور قابل توجهی تحت تأثیر روندهای گسترده تر ارزهای دیجیتال است. این میم کوین در هفته گذشته شاهد تراکنش های قابل توجهی بیش از 100 هزار دلار بوده است که مجموعاً 4.46 میلیارد دلار بوده است. علاوه بر این، فعالیت این رمزارز در صرافی‌ها نشان می‌دهد ورودی‌های بیشتری (593.32 میلیون دلار) در مقایسه با جریان‌های خروجی (463.24 میلیون دلار) بوده است، دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) رشد قابل توجهی را در ماه فوریه تجربه کردند. افزایش بیت کوین (BTC) باعث این رشد شد و افزایش قیمت در سطح بازار باعث افزایش ارزش میم کوین ها شد. دوج و شیبا به بالاترین حد سالانه رسیده اند.

تحلیل تایم فریم روزانه

طی هفت روز گذشته، قیمت این رمزارز تا 90 درصد نوسان قیمت را تجربه کرده است. در حال حاضر، دوج کوین با قیمت 0.18 دلار معامله می شود و هفتمین ارز دیجیتال پرمعامله در جهان است. در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات روزانه دوج با 54 درصد افزایش به 7.82 میلیارد دلار رسید.
این بالاترین حجم معاملاتی است که دوج از سال 2022 تجربه کرده است، و تعجب آور نخواهد بود که اگر این رمزارز در سه ماهه اول به 0.2 دلار برسد. روندهای اخیر این رمزارز نشان می دهد که دوج کوین قرار است مجددا به تارگت 0.2 دلار بازگردد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید