تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۲/۱۲/۲۰، ادامه فاز نوسانی صعودی

تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۲/۱۲/۲۰، ادامه فاز نوسانی

طبق داده‌های IntoTheBlock، درآمد شبکه اصلی اتریوم از کارمزدهای شبکه به ۱۹۳ میلیون دلار افزایش یافت که بالاترین رقم از ماه می ۲۰۲۲ بوده و نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی ۷۸ درصدی نسبت به هفته قبل است. این افزایش فعالیت زنجیره‌ای عمدتاً با افزایش حدس و گمان‌ها در مورد توکن‌های میم، از جمله موارد محبوبی مانند Pepe (PEPE)، Shiba Inu (SHIB) و Floki (FLOKI) ایجاد شده است.این توکن‌ها طی هفته گذشته شاهد افزایش دو برابری قیمت‌های خود بوده‌اند و موجی از سرمایه‌گذاران خرد را به سمت خود جذب کرده‌اند که به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی تبلیغات هستند. علاوه بر این، بر اساس داده های DefiLlama، حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز (DEX) ساخته شده بر روی اتریوم 40 درصد افزایش یافته و به 20 میلیارد دلار در این هفته رسیده است.سرمایه گذارانی که توکن بومی اتریوم، اتر (ETH) را در اختیار دارند، به دلیل مکانیسم توکن سوزی شبکه، از این جنون سود برده اند. با انتقال اتریوم به یک بلاک چین اثبات سهام، معروف به ادغام، بخشی از کارمزد تراکنش های پرداخت شده توسط کاربران سوزانده می شود و به طور موثر عرضه در گردش توکن را کاهش می دهد و باعث افزایش روند صعودی در بازه بلند مدت خواهد شد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه، بازار کریپتو یک هفته مهم در پیش رو خواهد داشت که با رویدادهای مهمی که می تواند احساسات سرمایه گذاران و مسیر بازار را هدایت کند، مشخص شده است. با توجه به اینکه بیت کوین اخیراً به بالاترین سطح خود رسیده است، با آشکار شدن داده های کلیدی تورم و تحولات مختلف، انتظارات افزایش می یابد. این رویدادها، از اعلامیه‌های فدرال رزرو گرفته تا ارتقاء بلاک چین، می‌توانند بر پویایی بازار در روزهای آینده تأثیر بگذارند.در نمودار روزانه، نرخ ETH ممکن است سطح مقاومت محلی را در 3970 دلار تعیین کند. اگر کندل روزانه کمتر از آن سطح بسته شود، احتمالاً افت به سطح حمایت 3800 دلار ادامه خواهد یافت. چنین سناریویی تا فردا مطرح است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

اما در تایم فریم ۴ ساعته، قیمت اتریوم بار دیگر در تلاش است تا بالاتر از سطح اخیر 3940 دلاری خود را ثابت کند. اگر این اتفاق بیفتد، افزایش ممکن است منجر به آزمایش منطقه مهم 4000 دلاری در مدت کوتاهی شود.معامله‌گران کوتاه‌مدت اتریوم (ETH) چیزی جز خوشحالی از بازارهای در حال رشد دریافت نکردند زیرا قیمت در هفت روز گذشته 15.35 درصد و در ماه گذشته 62.86 درصد افزایش یافته است. دارندگان بلندمدت اتریوم (ETH) نیز وضعیت خوبی دارند زیرا قیمت در سال گذشته 153.63 درصد افزایش یافته است.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید