تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۲/۲۰،ادامه روند نوسانی صعودی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۲/۲۰،ادامه روند نوسانی

با وجود موانع نظارتی، بایننس کوین (BNB) طی ماه گذشته شاهد افزایش قابل توجه 51 درصدی بوده است و به بالاترین سطح خود یعنی 475 دلار رسیده است، سطحی که در دو سال گذشته مشاهده نشده است. این افزایش، انعطاف پذیری و برجستگی رو به رشد بایننس کوین در چشم انداز ارزهای دیجیتال را برجسته می کند، زیرا جایگاه چهارم خود را از Solana با ارزش بازار 73 میلیارد دلار پس گرفته است.در این تحلیل تکنیکال عواملی را که باعث سیر صعودی قیمت بایننس کوین می‌شوند، بررسی خواهیم کردافزایش قیمت BNB ممکن است تا حدی تحت تأثیر دستاوردهای کلی بازار باشد. با این حال، عوامل دیگری نیز به افزایش قیمت اخیر بایننس کوین دامن می زند.رالی بایننس کوین با افزایش فعالیت در زنجیره بایننس کوین، بلاک چین زیربنای اکوسیستم بایننس، پشتیبانی شده است. علیرغم کاهش جزئی سپرده‌های قراردادهای هوشمند طی ماه گذشته، زنجیره بایننس کوین شاهد افزایش قابل‌توجهی در حجم برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) بوده و در رتبه سوم فعالیت‌های DApp بلاک چین قرار گرفته است. قابل ذکر است که تعداد آدرس‌های فعالی که با برنامه‌های زنجیره‌ای بایننس کوین درگیر هستند به ۵.۶ میلیون نفر رسیده است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

عملکرد بازار بایننس کوین (BNB) نشان دهنده رشد سریع آن در فضای ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر، قیمت بایننس کوین با 487.77 دلار معامله می شود و حجم معاملات 24 ساعته قابل توجه 3.4 میلیارد دلار است که فعالیت سرمایه گذاران قابل توجهی را به نمایش می گذارد. در روز گذشته، BNB 3.96٪ افزایش یافته است. ارزش بازار بایننس کوین با رتبه چهارم در CoinMarketCap، 72 میلیارد دلار است. از 149 میلیون واحد بایننس کوین در گردش، ارزش آن در هفته گذشته 19 درصد و در سال گذشته 69 درصد افزایش یافته است. این معیارها در مجموع بایننس کوین را به عنوان یک دارایی پویا و جذاب برای سرمایه گذاران، با حرکت صعودی پایدار و تسلط رو به رشد بازار نشان می دهند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

بر اساس تجزیه و تحلیل فنی بایننس کوین (BNB) شاخص های مختلف بینش هایی را در مورد سطوح بالقوه قیمت و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت ارائه می دهند.میانگین‌های متحرک نشان‌دهنده یک احساس صعودی بلندمدت است، با میانگین‌های متحرک نمایی (50) و (200) و میانگین‌های متحرک ساده که سیگنال خرید را در سراسر جهان نشان می‌دهند. سطح MACD (واگرایی میانگین متحرک همگرایی) 33.3 نشان دهنده سیگنال خرید است که نشان دهنده حرکت صعودی در قیمت بایننس کوین است.

با توجه به شاخص‌های فنی، بالاترین قیمتی که بایننس کوین می‌تواند به آن برسد به طور بالقوه تحت تأثیر سطوح مقاومت است و 505.3 دلار  به عنوان یک مانع مهم عمل می‌کند. اگر بایننس کوین بتواند از این سطح مقاومت عبور کند، می تواند اهداف قیمتی بالاتری را هدف قرار دهد، احتمالاً به سطوحی در حدود 636.2 دلار برسد.

از جنبه نزولی، پایین‌ترین قیمتی که بایننس کوین می‌تواند به آن برسد ممکن است در 321.4 دلار و 243.5 دلار  پشتیبانی شود که می‌تواند در طول حرکت‌های نزولی تسکین موقتی ایجاد کند. با این وجود، اگر سطح حمایت شکسته شود، می تواند منجر به حرکت نزولی بیشتر شود که به طور بالقوه به حدود 112.6 دلار  می رسد. علی‌رغم وجود شاخص‌هایی که به روند مثبت برای بایننس کوین اشاره می‌کنند، به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که مراقب سطوح حمایت و مقاومت باشند.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید