تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۲/۲۱، ادامه فاز نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ریپل (XRP) ۱۴۰۲/۱۲/۲۱، ادامه فاز نوسانی

ریپل از ابتدای سال 2024 عملکرد ضعیفی داشته است. در 1 ژانویه، ریپل در حدود 0.6157 دلار تغییر می کرد. پس از مواجهه با برخی فشارهای فروش به دلیل کسب سود توسط سرمایه گذاران از رالی سه ماهه چهارم 2023، XRP در 10 ژانویه به دلیل انتشار اخباری مبنی بر تایید 11 ETF بیت کوین توسط SEC شروع به صعود کرد.با این حال، ریپل نتوانست حرکت صعودی را حفظ کند و در ماه فوریه به 0.4903 دلار سقوط کرد. با این حال، خبر انعقاد قرارداد ریپل برای خرید استاندارد Custody & Trust Co در 13 فوریه باعث شد که ریپل دوباره صعود کند. تا ماه مارس، ریپل در حدود 0.6233 دلار تثبیت شده بود. این قیمت به این معنی است که ریپل تا کنون در سال 2024 تنها 1.23 درصد افزایش یافته است.این عملکرد ضعیف توضیح می دهد که چرا سرمایه گذاران از ریپل مهاجرت می کنند. با این حال، کارشناسان بر این باورند که ریپل تا پایان سال  به 0.9685 دلار خواهد رسید. کارشناسان این پیش بینی را در مورد پذیرش بیشتر ریپل در صورتی که آزمایشگاه های ریپل در پرونده خود در برابر SEC پیروز شوند، می دانند. این پیش‌بینی ریپل را به یک ارز دیجیتال تاثیر گذار برای سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل خواهد کرد.

تحلیل تایم فریم روزانه

اما در تایم فریم روزانه،کارشناسان پیشنهاد می کنند که برای تثبیت روند صعودی، ریپل باید اصلاح کوتاه مدتی را تجربه کند  و به طور مستمر بالاتر از سطح مقاومت 0.6201 دلار باقی بماند. با وجود این، آشفتگی های اخیر بازار دشواری ریپل را برای حفظ چنین پیشرفتی نشان داده است، که منعکس کننده تأثیر سریعی است که نوسانات بازار بر پیش بینی های فنی دارد.در حال حاضر، عملکرد ریپل در محدوده منفی قرار دارد، با افت جزئی در فواصل ساعتی، روزانه و هفتگی. این کاهش ها نشان دهنده عدم قطعیت و چالش های مداومی است که ارز دیجیتال با آن مواجه است.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

ریپل  بار دیگر در نمودار 12 ساعته ساختار بازار صعودی دارد. اما با وجود احساسات صعودی در سراسر بازار کریپتو، XRP نتوانست محدوده ۷ ماهه‌ای را که در آن کار کرده است، پشت سر بگذارد.این رویداد نشان داد که بازیگران بزرگ همچنان به دنبال انباشت هستند، حتی اگر بیت کوین در ماه های اخیر عملکرد بسیار بهتری از آن داشته است.انتظار می‌رود رویداد نصف شدن بیت‌کوین آینده پاداش ماینرها را کاهش دهد و ممکن است بازار ارزهای دیجیتال را تقویت کند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که XRP می‌تواند به زودی تارگت 0.7 دلار خود را به سمت بالا بشکند و روند صعودی خود را ادامه دهد

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید