تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۲/۱۲/۲۱،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۲/۱۲/۲۱،ادامه روند نوسانی

قیمت ترون (TRX) شاهد یک شکست دامنه بود و در 20 جلسه معاملاتی گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافت. با این حال، این روند وارد فاز اصلاحی شده است و ترون ممکن است به زودی به مرز 0.100 دلار بازگردد. علاوه بر این، اقدام قیمت نشان‌دهنده شتاب اصلاحی بعدی از ابتدای فوریه است و شاهد نوسانات بالاتر در هفته‌های گذشته بوده است. این افزایش علاقه سرمایه گذاران را تکرار می کند و روندنزولی بالقوه را در روز های اخیر نشان می دهد.
ترون با بیش از 95 میلیون آدرس به نقطه عطف قابل توجهی دست یافته است که نشان دهنده رشد قابل توجهی برای بلاک چین است.طبق پلتفرم هوشمند بازار IntoTheBlock، TRON (TRX) از Cardano (ADA) و Avalanche (AVA) در رشد آدرس در شبکه های لایه 1 پیشی گرفته است.این رمزارز تقریباً 107٪ از ارزش خود را در یک سال به دست آورد زیرا قیمت آن از 0.0674 دلار در سال گذشته به 0.1397 دلار در 5 مارس 2024 افزایش یافت.

تحلیل تایم فریم روزانه 

قیمت ترون (TRX) در زمان انتشار این تحلیل تکنیکال 0.1374 دلار بود، با افت روزانه 0.77٪ که نشان دهنده اصلاح در نمودارها است. علاوه بر این، حجم معاملات با 4.90 درصد کاهش به 455.01 میلیون دلار رسیده است و  ترون دارای نسبت بازده ماهانه 13.26% و 109.81% به صورت سالانه است.اما در این تایم فریم، نمودارهای روزانه ترون نشان دهنده ادامه روند صعودی است ولی قیمت در چند روز گذشته روند اصلاحی را آغاز کرده است. با این حال، عملکرد قیمت نشان‌دهنده شکل‌گیری کندل  پایین‌تر در روند فعلی است که ممکن است منجر به اصلاح کوتاه‌مدت ترون در این بازه زمانی شود.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید