افزایش حجم روزانه،تحلیل تکنیکال شیبااینو ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، ادامه روند نوسانی خنثی

افزایش حجم روزانه،تحلیل تکنیکال شیبااینو ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، ادامه روند نوسانی

شیبا اینو با افزایش بیش از 50 درصدی در هفته گذشته، میم کوین برتر در بین رهبران بازار بوده است. با حذف بیش از 9.6 میلیارد دلار توکن SHIB از بازارهای باز، نرخ سوختن همچنان  افزایش یافته است. استفاده از راه حل های مقیاس‌پذیری لایه دو Shiba Inu Shibarium نیز رو به افزایش است و توانایی تعویض سایر توکن‌های اکوسیستم مانند LEASH و BONE با کسری از هزینه‌ها محبوبیت پیدا کرده است. همچنین در حالی که قیمت شیبا اینو (SHIB) ممکن است طی یک هفته 17 درصد کاهش یابد، برخی از شاخص های مهم مربوط به اکوسیستم آن سه رقمی افزایش یافته اند که به افزایش علاقه سرمایه گذاران و افزایش پذیرش اشاره دارد.

با توجه به داده های IntoTheBlock، حجم روزانه شیبا در مجموع به مرز 600 میلیون دلار نزدیک شده است که در مقایسه با ارقام مشاهده شده در 11 مارس 200 درصد افزایش یافته است.در اوایل این ماه، Shiba Inu از رقبای خود در جبهه های دیگر نیز بهتر عمل کرد، در حالی که شکاف بین دو میم پیشرو به کمتر از 5 میلیارد دلار کاهش یافت.

تحلیل تایم فریم روزانه 

همه نگاه ها به سمت مقاومت شکستن شیبا $0.000039 معطوف شده است که در نهایت روند حرکت بعدی را تعیین می کند. اگر شیبا اینو در روزها یا هفته‌های آینده از این سطح بالاتر برود، قیمت آن تا 0.0000456 دلار خواهد بود. آیا شیبا در این چرخه به طور محکم خود را در بین ده ارز دیجیتال برتر قرار می دهد؟ خط روند فعلی در حال حاضر ادامه روند اصلاحی را نشان خواهد داد و مطابق روند اصلاحی اندیکاتور های MACD و RSI احتمال بازگشت به اولین حمایت تاثیر گذار شیبا اینو دور از ذهن نخواهد بود

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید