رشد بی سابقه کارمزد تراکنش ها،تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۲/۱۲/۲۷، ادامه فاز صعودی صعودی

رشد بی سابقه کارمزد تراکنش ها،تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۴۰۲/۱۲/۲۷، ادامه فاز صعودی

بر اساس داشبورد داده‌های The Block، تعداد روزانه آدرس‌های جدید در اتریوم  که بر اساس میانگین متحرک هفت روزه ارزیابی شده‌اند، در ۱۴ مارس به ۱۱۶,۰۰۰ عدد رسیده است.این روند  نشان دهنده افزایش 35 درصدی نسبت به 86000 آدرس منحصر به فرد است که برای اولین بار در یک تراکنش های بلاکچین این رمزارز است که  در اول ژانویه ظاهر شد.افزایش تقاضای جدید اتریوم به بالاترین سطح YTD در بحبوحه افزایش حجم در زنجیره آن رخ داد.با توجه به داده های فاندامنتال  که با استفاده از میانگین متحرک هفت روزه نیز ارزیابی شد، در 11 مارس به بالاترین سطح YTD 7 میلیارد دلاری رسید. (عبارت از ابتدای سال تا کنون(YTD) یا (Year-to-Date)، برهه زمانی است که از آغاز سال جاری(یا سال تقویمی و یا سال مالی) شروع شده و تا روز جاری ادامه می یابد.) همچنین با افزایش حجم تراکنش، متوسط کارمزد پرداختی به ازای هر تراکنش در شبکه نیز افزایش یافت. طبق داده های The Block، این قیمت در 11 مارس به بالاترین سطح YTD یعنی 25 دلار رسید.

تحلیل تایم فریم روزانه

اتریوم  در زمان انتشار تحلیل تکنیکال به قیمت 3721 دلار معامله شد. بر اساس داده های CoinMarketCap، ارزش آن در هفته گذشته 6 درصد کاهش یافته است. این کاهش به دنبال کاهش شدید ارزش بیت کوین در 14 مارس بود، زمانی که ارزش آن به زیر 68000 دلار رسید.ارزیابی عملکرد اتر در نمودار روزانه نشان داد که اندیکاتور تفاوت اسیلاتور و اندیکاتور، کدام یک برای استراتژی معاملاتی شما مفیدتر است؟ نوسانگر عالی (AO) آن از 11 مارس، نوارهای هیستوگرام قرمز رو به بالا را نشان داده است.AO یک دارایی روندهای بازار و تغییرات حرکت را اندازه گیری می کند. هنگامی که نوارهای قرمز رو به بالا را نشان می دهد، نشان دهنده افزایش حرکت منفی در بازار است. معامله گران اغلب این را به عنوان سیگنالی برای در نظر گرفتن فروش یا ورود به موقعیت های فروش تفسیر می کنند.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

قیمت اتریوم در اوایل این هفته از 4000 دلار گذشت اما از آن زمان تا کنون 500 دلار کاهش یافته است. علیرغم عقب نشینی های اخیر در بازار کریپتو، روند کلی در چند ماه گذشته کاملاً صعودی بوده است که منجر به بالاترین قیمت بیت کوین و اوج چندین ساله اتریوم شده است.اگرچه اتریوم اوج سال 2021 خود را نشکسته است، اما اخیراً در حال افزایش بوده و برای مدت کوتاهی از 4000 دلار عبور کرده است. با این حال، عقب نشینی های بازار که در بالا ذکر شد، قیمت اتریوم را در حال حاضر به حدود 3500 دلار کاهش داده است. علاوه بر این، در حالی که بیت کوین به دلیل ساختار برنامه ریزی شده اش ذاتا تورمی است، اتریوم می تواند به دنبال به روز رسانی دنیسون به دارایی کاهش تورم تبدیل شود. همچنین در این تایم فریم، با توجه به تلاقی خطوط سیگنال در اندیکاتور MACD ، احتمال تغییر فاز صعودی بسیار بالا خواهد بود، همچنین در صورت تثبیت روند فعلی اندیکاتور RSI بالاتر از سطح ۵۰ تثبیت شود، روند صعودی جدید تایید خواهد شد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید