تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۲/۲۷،ادامه روند نوسانی خنثی

تحلیل تکنیکال بایننس کوین (BNB) ۱۴۰۲/۱۲/۲۷،ادامه روند نوسانی

بایننس کوین رکود فعلی بازار را به چالش کشید و در هفته گذشته تقریباً 20 درصد افزایش یافت. طبق داده‌های CoinMarketCap، این دارایی رمزنگاری شده با بالاترین رشد در بین چهار ارز دیجیتال برتر از نظر سرمایه‌گذاری، تبدیل شده است.در زمان انتشار این تحلیل تکنیکال، بایننس کوین به قیمت 550 دلار معامله می شود. به دلیل همبستگی مثبت آن با بیت کوین ، قیمت BNB در 24 ساعت گذشته به دنبال کاهش ارزش این رمزارز نیز 5 درصد کاهش یافت.با این حال، در بحبوحه رکود عمومی بازار، تقاضا برای BNB همچنان ادامه دارد. شاخص‌های حرکت کلیدی آن، همانطور که در نمودار یک روزه ارزیابی می‌شوند، روند صعودی داشتند.
به عنوان مثال، شاخص جریان پول (MFI) سکه 84.48 بود. این نشان داد که فعالان بازار نقدی انباشت را به توزیع ترجیح می دهندبه همین ترتیب، جریان پول Chaikin (CMF) آن بالای خط صفر قرار داشت و در زمان فشار، مقدار 0.40 را برمی گرداند. مقدار CMF بالای 0 نشان دهنده جریان سرمایه است و نشانه قدرت بازار است.با تأیید روند صعودی در بازار BNB، نوسانگر عالی (AOI) نوارهای هیستوگرام سبز رنگی را که رو به بالا بودند، برگرداند. هنگامی که AO یک دارایی به این روش تنظیم می شود، نشان می دهد که فشار خرید در حال افزایش است و به طور بالقوه نشان دهنده روند صعودی در بازار است. معامله گران اغلب این را به عنوان سیگنالی برای در نظر گرفتن خرید یا حفظ موقعیت ها تفسیر می کنند.

تحلیل تایم فریم روزانه 

اما در تایم فریم روزانه، کاهش 5 درصدی ارزش BNB در 24 ساعت گذشته باعث شد که این رمزارز  دومین نقدینگی طولانی مدت یک روزه خود را از ابتدای سال به ثبت برساند و این رمزارز در روند صعودی خود عقب نشینی کرده است که نشان می دهد سرمایه گذاران در پی افزایش قابل توجه  قیمت سود خود را تضمین می کنند.با این حال، دفاع خریداران در اطراف سطح EMA50 به عنوان یک شاخص صعودی تلقی می شود، که به این معنی است که سرمایه گذاران مشتاق خرید بدون انتظار برای کاهش بیشتر هستند. این می تواند راه را برای افزایش بیش از 640 دلار هموار کند و به طور بالقوه بایننس کوین را مجددا به سمت منطقه مقاومت بین 620 تا 633 دلار سوق دهد.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید