آغازی جدید برای ترون، تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه روند صعودی صعودی

آغازی جدید برای ترون، تحلیل تکنیکال ترون ۱۴۰۳/۰۱/۰۷،ادامه روند صعودی

شبکه بلاک چین لایه 1 ترون، در حال کار بر روی راه حل لایه 2 بیت کوین است که از نسخه “پیچیده” Tether پشتیبانی می کند و به طور بالقوه اجازه می دهد تا میلیاردها دلار نقدینگی به اکوسیستم بیت کوین سرازیر شود. در ماه فوریه، جاستین سان، بنیانگذار ترون، نقشه راه راه حل لایه ۲ بیت کوین Tron را در توییتی فاش کرد. این راه حل حرکت استیبل کوین ها و توکن ها را بین ترون و بیت کوین امکان پذیر می کند.به گفته Sun، این ادغام نه تنها مستقیماً این رمزارز پرطرفدار را به بیت کوین متصل می کند، بلکه دسترسی به ارزش بیش از 55 میلیارد دلار را نیز تسهیل می کند و از این طریق نشاط مالی را به بیت کوین تزریق می کند. شبکه رمزارز ترون در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از 104 میلیارد دلار USDT صادر شده در چندین شبکه بلاک چین است.انتظار می رود این ادغام کاربران جدیدی را به اکوسیستم بیت کوین جذب کند و به ویژه موارد استفاده از شبکه را در بخش مالی غیرمتمرکز گسترش دهد. Sun اظهار داشت که راه حل لایه ۲مجموع سرمایه قفل شده در لایه 2 اتریوم به 21 میلیارد دلار رسید بیت کوین به توکن های مبتنی بر TRON اجازه می دهد تا با بیت کوین تعامل و کار کنند.در حال حاضر، این شرکت از پروتکل های زنجیره ای متقابل موجود برای پل زدن USDT و سایر توکن ها بین بیت کوین و ترون استفاده خواهد کرد. بخشی از برنامه ترون شامل همکاری با پروتکل های مختلف لایه ۲ بیت کوین است.

تحلیل تایم فریم روزانه 

اما در تایم فریم روزانه،  تروم به سمت بالاترین قیمت (ATH) خود یعنی 0.3 دلار حرکت می کند، روند امیدوارکننده ای به سبد ارزهای دیجیتال اضافه کرده است،موقعیت ترون در بازار کریپتو با نوسانات آن مشخص می شود، با قیمت حدود 0.1177 دلار. روندهای اخیر با کاهش 3.22 درصدی اخیراً نزولی نشان داده است. با این حال، در مقایسه با BTC، TRX علیرغم فراز و نشیب‌های بازار، 1.97 درصد افزایش یافته است.پیش‌بینی‌ها برای قیمت ترون نشان‌دهنده کاهش احتمالی تا 0.110206 دلار تا 27 مارس 2024 است. علیرغم چالش‌های فوری، چشم‌انداز TRX برای میان‌مدت تا بلندمدت خوش‌بینانه است و شاخص‌های صعودی حاکی از افزایش 10.99 درصدی در سه ماه آینده است.در میان دریایی از رمزارز های در حال نوسان، افت اخیر ترون نه به عنوان یک شکست، بلکه به عنوان یک نقطه ورود استراتژیک برای سرمایه گذاران باهوش تلقی می شود.

تحلیل تایم فریم ۴ ساعته

آخرین تجزیه و تحلیل قیمت ترون یک روزه و چهار ساعته، سناریوی بسیار صعودی را برای ارز دیجیتال امروز به تصویر می‌کشد. قیمت از چند روز گذشته مسیر صعودی را طی کرده است زیرا فشار خرید به میزان قابل توجهی بالا باقی مانده است. به دلیل روند صعودی مشاهده شده در 24 ساعت گذشته، ارزش TRX/USD تا 0.1216 دلار افزایش یافته است. در طرف مقابل، ارزش میانگین متحرک (MA) آن به دلیل نزول قبلی به 0.1197 دلار کاهش یافته است، همچنین در اندیکاتور MACD نیز شاهد تلاقی خطوط سیگنال و مکدی خواهیم بود و در صورت ادامه روند صعودی در اندیکاتور RSI، روند صعودی ترون برای دستیابی به تارگت 0.13 دلار تایید خواهد شد.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید